Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt et uheldig møte med en fortauskant som resulterte i rift i dekk og felg. Hvilke kostnader må påregnes for å reparere en slik skade? 

0yKiX67H_o.jpg

RGBhUygT_o.jpg

Skrevet

Dekket skiftes, og felgen kan repareres. Kan være verdt å reparere den om den er dyr. Men, det er mange som ikke gidder å ta felgen ser jeg ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Nytt dekk. 900 kroner for å fikse felg på Oslo felgretting.

Anonymkode: 174dc...9b3

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det samme selv. Fikk beskjed av min mekanikermann at det ikke gjorde noe før jeg måtte på EU-kontroll og dekket ville bli en 2er feil.

Anonymkode: 57e18...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Dekkene er bilenes viktigste del. Det der holder...inntil det ikke gjør det lenger. Skift dekk omgående. Felgen er vel bare et estetisk problem.

Anonymkode: 73566...b35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dekkene er slitt så er det lurt å kjøpe to dekk, du må ha dekk med samme mønster og tilnærmet lik slitasje på samme aksling. Ser at dekket er produsert i uke 36 i 2015 så da er det uansett på tide å bytte p.g.a. alder.

Anonymkode: 5768e...aaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2019 den 18.35, cutouts skrev:

Hatt et uheldig møte med en fortauskant som resulterte i rift i dekk og felg. Hvilke kostnader må påregnes for å reparere en slik skade? 

0yKiX67H_o.jpg

RGBhUygT_o.jpg

Minimum nytt hjul. Felger er vanskelig å reparere. Om du kan kjøre med skadet felg uten problem må verkstedet vurdere. Felger kommer i alle prisklasser. Umulig å se på bildet hvilken type felg fu har. 

Vær obs dersom luften går ut av dekket og bilden må taues på at bilen da står slik at bilberger kommer lett til. 

Anonymkode: 09561...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...