Gå til innhold

Dating i voksen alder. Usikkerhet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Var i et langvarig forhold fra jeg var 22-29 år. Nå er jeg 30 år og har blitt kjent med en mann over nettet. Jeg har ikke datet siden jeg var 22 år og kjenner jeg er rusten på dette området. 

Er usikker på hans interesse ovenfor meg, og trenger litt hjelp med å tolke situasjonen så godt det lar seg gjøre.

Vi tar like mye kontakt begge to og prater om våre jobber, utdanninger, hva vi ønsker i en partner og forteller hverandre personlige ting som tidligere barn osv. Han tar kontakt på dagtid og aldri på nattestid. 

Det som gjør meg usikker er at jeg ikke får noen komplimenter og ingen tydelig flørting. Han tar ting veldig rolig, og har spurt om vi skal møtes. Så det må vel være en viss interesse fra hans side. Han er 34 år hvis det skulle være relevant. 

Muligens er dating annerledes som 30-åring😅

Anonymkode: 477f9...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt han, da. Er jo ikke lett å falle for noen man ikke har møtt. Hopp i det. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok fint det. Men vent med sex til dere er blitt bedre kjent.

Anonymkode: b12cd...55e

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok fint det. Men vent med sex til dere er blitt bedre kjent.

Anonymkode: b12cd...55e

Signerer den👍🏻

Anonymkode: ab1d9...b43

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen, 

Har ikke innsett før nå at han faktisk aldri spør meg spørsmål for å bli bedre kjent med meg som person. Syns det er rart at han ikke spør om feks mine interesser, hvor mange søsken jeg har og hvilken planer jeg har for dagen. Dette er bare noen eksempler.

Har vært blind å ikke sett at vi stort sett prater om han. Hva han liker, familien hans, jobben hans. 

Jeg skrev i hovedinnlegget at vi snakket om tidligere barn, utdannelse og jobber. Han har faktisk aldri spurt meg om disse tingene, jeg har bare nevnt det når han snakket om sine ting.

Er ikke dette litt spesielt?

Ts 

Anonymkode: 477f9...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal være forsiktig med å legge veldig mye i "forholdet" deres slik det er nå. Mange ser på dating som en uformell måte å bli kjent med andre, det at dere dater behøver ikke bety at han føler seg bundet til deg. Du får nok bare se hvordan det går, og spør han om status om det holder på lenge uten at noe skjer. 

Anonymkode: 56572...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...