Gå til innhold

restplass til syden i slutten av juli-august?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har bestilt en hopp-på-tur til varmere strøk i fellesferien, og som kan dele noen erfaringer? Er det vanskelig å finne fine/ok hoteller, og hvordan er prisen om man bestiller 1-3 dager før? 

Anonymkode: 847bf...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🌴☀️Ønsker foressten ikke å reise til Tyrkia, men utenom det er alle reisemål aktuelle. Mest redd for at det kanskje er rimelig utplukket/umulig å få tak i restplass midt i fellesferien og at vi plutselig står uten reisemål. 

Anonymkode: 847bf...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har bestilt en hopp-på-tur til varmere strøk i fellesferien, og som kan dele noen erfaringer? Er det vanskelig å finne fine/ok hoteller, og hvordan er prisen om man bestiller 1-3 dager før? 

Anonymkode: 847bf...542

har gjort dette flere ganger - reist avgårde og bestilt bosteder underveis/en dag eller to før. hoteller og utleiere kan ofte gi en god pris i siste liten. pleier å ligge minst "et par dager foran", greit å vite hvor man skal sove neste natt og et par til.

Anonymkode: e0e9a...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å følge med på prisene.  Bestilte selv nettopp i dag, 12 dager før avreise. Ikke så veldig tett opp til avreise, fordi jeg ønsket voksenhotell. Hotell som er beregnet på barnefamilier eller litt borte fra strand og/eller "mangler" f eks stort bassengområde, all-inclusive osv, kan du få til 4000 - 5000 for en uke. 

Jeg sparte gode 7000 på min reise. Om jeg hadde ventet til neste uke, og vært villig til å bo på et "familiekonsept" kunne jeg nok fått reisen noen tusenlapper rimeligere. Jeg betalte kr 7500 per pers alt inkl (mat, transport fra/til flyplass, innsjekket baggasje). Det er ikke ille i skoleferien.

Det som er lurt, er å bestemme deg for hvor du kunne tenke deg å reise, finne noen bosteder som du liker, og følge med på prisene. Det er lett for å vente for lenge og, og da er det plutselig ingen flyseter igjen. Så fordi om det står at det er x antall rom igjen til en pris, betyr ikke det at det er like mange flyseter igjen. 

Anonymkode: 04672...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo bare å følge med på prisene.  Bestilte selv nettopp i dag, 12 dager før avreise. Ikke så veldig tett opp til avreise, fordi jeg ønsket voksenhotell. Hotell som er beregnet på barnefamilier eller litt borte fra strand og/eller "mangler" f eks stort bassengområde, all-inclusive osv, kan du få til 4000 - 5000 for en uke. 

Jeg sparte gode 7000 på min reise. Om jeg hadde ventet til neste uke, og vært villig til å bo på et "familiekonsept" kunne jeg nok fått reisen noen tusenlapper rimeligere. Jeg betalte kr 7500 per pers alt inkl (mat, transport fra/til flyplass, innsjekket baggasje). Det er ikke ille i skoleferien.

Det som er lurt, er å bestemme deg for hvor du kunne tenke deg å reise, finne noen bosteder som du liker, og følge med på prisene. Det er lett for å vente for lenge og, og da er det plutselig ingen flyseter igjen. Så fordi om det står at det er x antall rom igjen til en pris, betyr ikke det at det er like mange flyseter igjen. 

Anonymkode: 04672...cd4

Tusen takk for svar:-) ble til at vi bestilte allerede nå. Godt over en måned til avreise, ble 10.000 per pers inkludert alt (5-stjerners hotell med flere restauranter). Så egentlig fornøyd med det siden jeg ikke klarte å ha is i magen til juli😅

Anonymkode: 847bf...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...