Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken maskara er du mest fornøyd med, og hvilke øyevipper vil du beskrive dine som? 

Jeg vil si jeg har mellomlange vipper med naturlig bøy, kunne vert litt tettere men er forsåvidt fornøyd. 

Problemer mitt er å finne en maskara som passer. Maskaraene mine farger av under øyenbrynene da øyevippene mine kommer borti. Synes også det er vanskelig å finne en maskara som deler øyevippene så de ikke blir "edderkopper" 

Anonymkode: 06012...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har korte, rette vipper. Har nok volum, men trenger lengde og bøy.

Min favoritt er Miyo Superlash Mascara som jeg kjøper på lyco. Bruker dog alltid vippeprimer under, og det er den som gjør mest for både lengde og bøy. Har brukt Smashbox Lash Layer i ørten år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har middels lange vipper med litt bøy. 

Jeg liker maskaraer som gir litt volum og samtidig ikke klumper seg. 

Akkurat nå er jeg ganske fornøyd med Mac Factor 2000 calorie. 

Tidligere brukte jeg Maybelline the colossal volume express (Gul) og den var også helt ok. 

Jeg har ikke funnet noen maskaraer som gir meg det utrykket jeg ønsker samtidig som den ikke smitter under øynene. 

Anonymkode: 17c78...99e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lange vipper, men de er tynne og spinkle. Trenger volum for å få dem nok synlige.

Med min favoritt, Lancome Hypnose Drama, blir de fyldige og veldig lange. Digger den mascaraen. Klumper ikke, smitter ikke, drysser ikke. 

Anonymkode: 7b6c3...d64

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Middels lange med bøy. Eller jeg bruker vippeserum, så de er vel mer lange enn middels. Loreal paradise maskaraen er den beste jeg har prøvd. Får laange vipper og den holder seg bra. Jeg står mye å  høytrykkspyler og da får jeg mye vann, såpe, avfetting på meg, men den sitter like bra. Koster bare 99 kr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...