Gå til innhold

Feriepenger i dag!


Hedersbrukeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får 36000 pluss 16000 skattefrie fra trygden. Jobber halvt 👌🏻

Anonymkode: 6c543...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du forsøker å oppnå med å dele med hele verden at du får 110 000 i feriepenger? Du er klar over at du da har en uvanlig høy lønn? Hvorfor ikke bare holde kjeft om beløpet? Gjennomsnittsnordmannen får under halvparten av det du får i feriepenger. Hva er det du prøver å få frem, om det ikke er å skryte over pengene dine?

Anonymkode: e7655...960

Vedkommende ble ikke trodd. Deretter beviste vedkommende det. Og får så kjeft? Må da få lov til å si at man får mye feriepenger i en tråd om feriepenger? 

 

Jeg tror jeg får ca 63000 i feriepenger. 

Anonymkode: acee6...e52

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det du forsøker å oppnå med å dele med hele verden at du får 110 000 i feriepenger? Du er klar over at du da har en uvanlig høy lønn? Hvorfor ikke bare holde kjeft om beløpet? Gjennomsnittsnordmannen får under halvparten av det du får i feriepenger. Hva er det du prøver å få frem, om det ikke er å skryte over pengene dine?

Anonymkode: e7655...960

Hun oppnår vel å svare på spørsmålet i tråden, som var hvor mye man får i feriepenger? Hvorfor skal man "holde kjeft" om at man har en god lønn? Skattelistene er jo åpne for grafsing uansett. Selv får jeg 44 000. Er det mer stuerent å fortelle om?

Anonymkode: b1542...16b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun oppnår vel å svare på spørsmålet i tråden, som var hvor mye man får i feriepenger? Hvorfor skal man "holde kjeft" om at man har en god lønn? Skattelistene er jo åpne for grafsing uansett. Selv får jeg 44 000. Er det mer stuerent å fortelle om?

Anonymkode: b1542...16b

Spørs om vedkommende ikke får feriepenger selv. 

Anonymkode: acee6...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får selv 180000 i feriepenger.

Anonymkode: 96a0d...7af

Omg...du får en fin ferie😅

Anonymkode: 36283...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske feriepengeordningen ble skrotet, så man heller fikk mer utbetalt hver måned. De færreste tar jo hele ferien midt på sommeren lenger, og hvis det er tvangssparing til ferie man ønsker så er det lite økonomisk å kjøpe ferien i juni. Ønsker ordningen dit pepperen gror, sammen med "halv skatt i desember" og sparing i skatt. Det siste er i det minste mulig å unngå.

Anonymkode: b1542...16b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske feriepengeordningen ble skrotet, så man heller fikk mer utbetalt hver måned. De færreste tar jo hele ferien midt på sommeren lenger, og hvis det er tvangssparing til ferie man ønsker så er det lite økonomisk å kjøpe ferien i juni. Ønsker ordningen dit pepperen gror, sammen med "halv skatt i desember" og sparing i skatt. Det siste er i det minste mulig å unngå.

Anonymkode: b1542...16b

Hadde vært digg å fått mer lønn i mnd istedet, ja. 

Anonymkode: acee6...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du forsøker å oppnå med å dele med hele verden at du får 110 000 i feriepenger? Du er klar over at du da har en uvanlig høy lønn? Hvorfor ikke bare holde kjeft om beløpet? Gjennomsnittsnordmannen får under halvparten av det du får i feriepenger. Hva er det du prøver å få frem, om det ikke er å skryte over pengene dine?

Anonymkode: e7655...960

Det er da slett ikke så uvanlig? Her får mannen opprundet ca. 175.000kr i feriepenger og jeg selv får rundt 150.000kr.... Mange som tjener tilsvarende, vi ligger ca midt på treet i vår venneflokk vil jeg tippe.

Anonymkode: 102be...241

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bøe akkurat så mye som det skulle, altså rett under 54000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da slett ikke så uvanlig? Her får mannen opprundet ca. 175.000kr i feriepenger og jeg selv får rundt 150.000kr.... Mange som tjener tilsvarende, vi ligger ca midt på treet i vår venneflokk vil jeg tippe.

Anonymkode: 102be...241

😂

Anonymkode: 529ac...f08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er da slett ikke så uvanlig? Her får mannen opprundet ca. 175.000kr i feriepenger og jeg selv får rundt 150.000kr.... Mange som tjener tilsvarende, vi ligger ca midt på treet i vår venneflokk vil jeg tippe.

Anonymkode: 102be...241

Tror det er viktig at du realitetsorienterer deg selv litt mer. Slike beløper er langt fra det som er vanlig i Norge. Det er  mer vanlig å ligge på omtrent 50 000 i feriepenger, men mange får også mye mindre enn det.

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vedkommende ble ikke trodd. Deretter beviste vedkommende det. Og får så kjeft? Må da få lov til å si at man får mye feriepenger i en tråd om feriepenger? 

 

Jeg tror jeg får ca 63000 i feriepenger. 

Anonymkode: acee6...e52

Jeg synes man går langt når man poster screenshot av nettbanken sin for å bevise hvor mye man får.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hun oppnår vel å svare på spørsmålet i tråden, som var hvor mye man får i feriepenger? Hvorfor skal man "holde kjeft" om at man har en god lønn? Skattelistene er jo åpne for grafsing uansett. Selv får jeg 44 000. Er det mer stuerent å fortelle om?

Anonymkode: b1542...16b

Ja, det synes jeg. Jeg kan ikke se for meg noen grunn til å fortelle om det, heller ikke på et anonymt forum på internett. Slike tråder som dette blir ofte gjennomsyret av mennesker som får langt mer i feriepenger enn det de aller fleste får, og jeg mener det er viktigere at folk får et mer riktig bilde av hvilke beløper som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: e7655...960

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er viktig at du realitetsorienterer deg selv litt mer. Slike beløper er langt fra det som er vanlig i Norge. Det er  mer vanlig å ligge på omtrent 50 000 i feriepenger, men mange får også mye mindre enn det.

Jeg synes man går langt når man poster screenshot av nettbanken sin for å bevise hvor mye man får.

Ja, det synes jeg. Jeg kan ikke se for meg noen grunn til å fortelle om det, heller ikke på et anonymt forum på internett. Slike tråder som dette blir ofte gjennomsyret av mennesker som får langt mer i feriepenger enn det de aller fleste får, og jeg mener det er viktigere at folk får et mer riktig bilde av hvilke beløper som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: e7655...960

Alle står fritt til å svare i denne tråden. Og ja noen lyver kanskje eller har behov for å skryte, men ser ikke poenget med å dra det opp i denne tråden da alle bare har svart en sum uten å egentlig være ekle med noen. Bortsett fra du da. 

Anonymkode: acee6...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yrke uten feriepeng🙄 men har "skattefri" måned, så litt ekstra blir det neste lønning.. Ca 17000

Anonymkode: 80684...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er viktig at du realitetsorienterer deg selv litt mer. Slike beløper er langt fra det som er vanlig i Norge. Det er  mer vanlig å ligge på omtrent 50 000 i feriepenger, men mange får også mye mindre enn det.

Jeg synes man går langt når man poster screenshot av nettbanken sin for å bevise hvor mye man får.

Ja, det synes jeg. Jeg kan ikke se for meg noen grunn til å fortelle om det, heller ikke på et anonymt forum på internett. Slike tråder som dette blir ofte gjennomsyret av mennesker som får langt mer i feriepenger enn det de aller fleste får, og jeg mener det er viktigere at folk får et mer riktig bilde av hvilke beløper som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: e7655...960

Og er vel ikke helt galt at flere tjener 1 million eller mer. 

Anonymkode: acee6...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Yrke uten feriepeng🙄 men har "skattefri" måned, så litt ekstra blir det neste lønning.. Ca 17000

Anonymkode: 80684...5af

Hva slags yrke er det? 

Anonymkode: acee6...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er viktig at du realitetsorienterer deg selv litt mer. Slike beløper er langt fra det som er vanlig i Norge. Det er  mer vanlig å ligge på omtrent 50 000 i feriepenger, men mange får også mye mindre enn det.

Jeg synes man går langt når man poster screenshot av nettbanken sin for å bevise hvor mye man får.

Ja, det synes jeg. Jeg kan ikke se for meg noen grunn til å fortelle om det, heller ikke på et anonymt forum på internett. Slike tråder som dette blir ofte gjennomsyret av mennesker som får langt mer i feriepenger enn det de aller fleste får, og jeg mener det er viktigere at folk får et mer riktig bilde av hvilke beløper som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: e7655...960

Du kan ikke komme inn i en tråd som spør hvor mye feriepenger folk får for å kjefte på folk for å svare på spørsmålet? 

Hvor stor sum tillater du at folk får før det er skryt? Og hvis noen føler for å skryte hvorfor kan de ikke få lov til det? 

Anonymkode: acee6...e52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er viktig at du realitetsorienterer deg selv litt mer. Slike beløper er langt fra det som er vanlig i Norge. Det er  mer vanlig å ligge på omtrent 50 000 i feriepenger, men mange får også mye mindre enn det.

Jeg synes man går langt når man poster screenshot av nettbanken sin for å bevise hvor mye man får.

Ja, det synes jeg. Jeg kan ikke se for meg noen grunn til å fortelle om det, heller ikke på et anonymt forum på internett. Slike tråder som dette blir ofte gjennomsyret av mennesker som får langt mer i feriepenger enn det de aller fleste får, og jeg mener det er viktigere at folk får et mer riktig bilde av hvilke beløper som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: e7655...960

Det er vanlig med slike lønninger. For at snittet skal ligge der det ligger så må noen tjene mye mer enn snittet da veldig lmange har inntekt under snittet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oser vildt av sjalusi fra enkelte her inne haha :fnise:. Er student så blir 0 feriepenger på meg.

Anonymkode: 8a684...ce5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann fikk i dag, og jeg står egentlig som et stort spørsmålstegn. Han fikk både lønn og feriepenger. (Første gang han har fått feriepenger av arbeidsgiver, for begynte i fjor.) Jeg trodde at det ble trukket 5 uker ferie av juni lønnen. 

Innebærer ikke dette at han ikke vil få lønn når det er ferie? Han skal først ha ferie i september. Han har fast jobb, 50%,men jobber som regel 100%. Ser ikke at det er trukket en eneste krone for ferie. 

Anonymkode: 0ef51...225

Har han fastlønn eller timelønn?

Anonymkode: e9e24...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...