Skogstrolle Skrevet søndag kl 12:07 #7461 Skrevet søndag kl 12:07 Elvirra skrev (1 time siden): Men for pokker, Heidi - du var GRATISPASSASJER på konserten, tjuvså fra utafor arenaen, men kritiserer og er skuffa over låtvalget og rekkefølge på sangene som om du skulle vært betalende publikum! Du TOK DEG TILRETTE for å få en gratiskonsert, da får du være fornøyd med det du så og hørte. Makan til frekkhet. ☝️👏👏 11 2
baremeg Skrevet søndag kl 15:45 #7462 Skrevet søndag kl 15:45 Hun klager på en konsert hun ikke har betalt for og jeg tenker bare , hva faen feiler det den dama?! «Jeg klager på det jeg vil» JA Heidi, det gjør du!! Det er ikke så mye du er fornøyd med og du tror du fremstår som en positiv dame på snap . Snakk om lite selvinnsikt 8 9
Kort_og_grei Skrevet søndag kl 15:47 #7463 Skrevet søndag kl 15:47 Men de to var lykkelig og glad da 🐦🫶🏻🐦. Så noe har skjedd i nattens mulm og mørke 🤭 1 1
Ananais Skrevet søndag kl 15:56 #7464 Skrevet søndag kl 15:56 Kort_og_grei skrev (7 minutter siden): Men de to var lykkelig og glad da 🐦🫶🏻🐦. Så noe har skjedd i nattens mulm og mørke 🤭 🍻🍷 6
Skogstrolle Skrevet søndag kl 15:57 #7465 Skrevet søndag kl 15:57 Kort_og_grei skrev (8 minutter siden): Men de to var lykkelig og glad da 🐦🫶🏻🐦. Så noe har skjedd i nattens mulm og mørke 🤭 Tom er glad for å få fri fra furien i noen dager 🥳 1 8
Kort_og_grei Skrevet søndag kl 16:28 #7466 Skrevet søndag kl 16:28 Skogstrolle skrev (31 minutter siden): Tom er glad for å få fri fra furien i noen dager 🥳 Tror helst det, ja. 3 1
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 07:23 #7467 Skrevet tirsdag kl 07:23 Ehhh, hørte jeg riktig?? Hun tørker av leppestift tester , påfører lepper for å teste fargen....tørker av igjen.....:/ Hun spør seg,- om det er så hygienisk??- jaja, wattevver Hu ække sann, altsååå 10 1
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 07:33 #7468 Skrevet tirsdag kl 07:33 Nå sier hun at hun «ikke tror på» teorien om typeinndeling som høst, vinter, vår og sommer ifht farger man kler osv. Hun mener at det heller er hud og hårfarge blant annet som avgjør hva man kler. Men det ER jo det denne typeinndelingen tuftet på. 3 1
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 07:39 #7469 Skrevet tirsdag kl 07:39 Og så er hun oppgitt og indignert over snapschat som begrenser innleggene hennes BARE FORDI hun nevner navn på produktene! Fatter hun ikke at det hun driver med helt klart kan oppfattes som promotering? Tror hun at det først er når man merker innlegget med REKLAME det er å betrakte som en reklame? Det er jo nettopp derfor reglene for merking av innlegg med reklame eksisterer. Det er for å unngå denne typen innlegg som kan oppfattes som snikreklame. 9 2
Tippsi Skrevet tirsdag kl 07:49 #7470 Skrevet tirsdag kl 07:49 Hun minner meg veldig om drag queen i dag ...🙈 10 1
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 08:04 #7471 Skrevet tirsdag kl 08:04 Når hun sier hun ser så dårlig, - oh'jess oh'jess i belive you Hun er for hardt sminket..... 11 2
Kort_og_grei Skrevet tirsdag kl 08:54 #7472 Skrevet tirsdag kl 08:54 Full kontroll skrev (41 minutter siden): Når hun sier hun ser så dårlig, - oh'jess oh'jess i belive you Hun er for hardt sminket..... For da kan hun kle seg med alle farger. Hvorfor er hun skeiv i ansiktet? Hun nevner det ofte, men ikke hvorfor. Og sove med dagsgammel øyesminke? Som også har vært på trening og i butikken? Hun må tenke over og revurdere denne påstanden om at rens før natten er tull og tøys. Huske på at huden trekker inn det som legges på. Også gammel svette, og bakterier fra andre som fester seg til huden. og - øynene hadde jeg vært redd for… brått blir det en betennelse som er vond 8 1
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl 09:13 #7473 Skrevet tirsdag kl 09:13 Kort_og_grei skrev (15 minutter siden): For da kan hun kle seg med alle farger. Hvorfor er hun skeiv i ansiktet? Hun nevner det ofte, men ikke hvorfor. Og sove med dagsgammel øyesminke? Som også har vært på trening og i butikken? Hun må tenke over og revurdere denne påstanden om at rens før natten er tull og tøys. Huske på at huden trekker inn det som legges på. Også gammel svette, og bakterier fra andre som fester seg til huden. og - øynene hadde jeg vært redd for… brått blir det en betennelse som er vond Hun er liksom beviset på at øyan ikke tar skade av å ikke fjerne sminke, at det e tull og tøys at man får rynker. Vel Heidi, fjern filteret du bruker så vi kan se korsn du ser ut i virkeligheten. Det jeg har sett er st du er meget rynkete for alderen, selv om du peiser på med sminke lag på lag. 12 2
Pusemusen Skrevet tirsdag kl 09:38 #7474 Skrevet tirsdag kl 09:38 I dag var det mye mæik upp, fundæisjen og Isabella Råd 🙈 6 2
Tippsi Skrevet tirsdag kl 09:44 #7475 Skrevet tirsdag kl 09:44 🤣🤣🤣. Snakk om null selvinnsikt..ville tro hun pratet om seg selv et øyeblikk der , men en politiker som fikk så øra flaggra .. 🙈.. hun er virkelig noe for seg selv🙄 9 3
Elvirra Skrevet tirsdag kl 09:49 #7476 Skrevet tirsdag kl 09:49 Å fyttigrisen. Har aldri hørt om noen som faktisk prøver leppestift/gloss PÅ LEPPENE i butikken. Det er IKKE hygienisk nok å «bare tørk av litt med handa eller en kleenex. Tenker hun lett dropper å tørke etter seg og jeg, hun har jo fått prøvd sjøl. Vet hun ikke at feks herpes og andre dråpesmitte(og blodsmitte) LETT smitter sånn? Norovirus, herpes, covid, influensa og what ever. Burde varsle parfymeriene hun frekventerer, så de følger med når hun grafser i leppe-hyllene, så de får stoppet smitten. Skal hvertfall aldri prøve noe sånn på håndbakken igjen. 🤢 16
ohmylord Skrevet tirsdag kl 11:36 #7477 Skrevet tirsdag kl 11:36 Selvinnsikt er mangelvare uansett hva slags temaer hun tar opp. Og uttalen på diverse ord er jo helt feil. Men det tror jeg kommer av de al5 for store leppene som slenger rundt når hun prater. Som idag når hun sier "også har hun blitt utestengt for livstid fra Toktok". Det er jo såvidt hun greier å si det. 8 1
Linazer Skrevet tirsdag kl 11:37 #7478 Skrevet tirsdag kl 11:37 Jeg forstår ikke at hun lar være å fjerne makeup på kvelden. Selv om det kanskje kun er øynene. De få gangene jeg har latt vær føler jeg meg skikkelig elendig når jeg våkner med øyevippene klistret til hverandre, ting er griset ut osv. Og så sykt mye ansiktskremer og greier før hun drar på trening? Merkelige rutiner hun har. 6 4
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 12:15 #7479 Skrevet tirsdag kl 12:15 ohmylord skrev (37 minutter siden): Selvinnsikt er mangelvare uansett hva slags temaer hun tar opp. Og uttalen på diverse ord er jo helt feil. Men det tror jeg kommer av de al5 for store leppene som slenger rundt når hun prater. Som idag når hun sier "også har hun blitt utestengt for livstid fra Toktok". Det er jo såvidt hun greier å si det. Da har du brutt retningslinjene ganske greit ! Men det skjønner vel ikke du Heidi! For du vet jo best eller?? 5 1
Kort_og_grei Skrevet tirsdag kl 12:24 #7480 Skrevet tirsdag kl 12:24 Ta vare på øynene deres. Ta vare på kroppen. Mener hun snakket om vitaminer for næring måtte komme innenfra. Sant det. Men det pipler jammen mye inn fra utsiden også…. Heidi - du må se på Palmela Anderson ❤️. 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå