Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pusemusen skrev (9 minutter siden):

Nå kom jeg endelig inn. For første gang i dag. 

Ikke på talefot etter en krangel men like glad og fornøyd (kjepphøy) lager hun mat. For det var jo ikke hun som hadde gjort noe galt.  Jeg hadde vært kjempe lei meg og ikke orka å snappe ihvertfall, hadde det vært meg. 

Nå må du huske at vi så ikke når hun grafset nedi kjøttdeigen med de neglene og rullet de sammen. Vi så krydringen lent over kjelen med neglen langt inni nesa. Hun sa jo selv at det var kun krydderet som skilte de forskjellige kjøttbollene, og hun lagde "Heidis kjøttboller".....

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Me for life skrev (5 minutter siden):

Nå må du huske at vi så ikke når hun grafset nedi kjøttdeigen med de neglene og rullet de sammen. Vi så krydringen lent over kjelen med neglen langt inni nesa. Hun sa jo selv at det var kun krydderet som skilte de forskjellige kjøttbollene, og hun lagde "Heidis kjøttboller".....

Kjøttboller med ørevoks eller kjøttboller med nesegrus. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes vel at å eksplodere på partneren sin i full offentlighet ikke er greit uansett. For en scene det må ha vært. 🫣

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenk å være 60 år og fjortiskrangle i offentlighet. Whateveerrrrrrrrr

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
friskbris skrev (4 minutter siden):

Tenk å være 60 år og fjortiskrangle i offentlighet. Whateveerrrrrrrrr

Tror ikke et ord på det du sier IH, var vel du som klikket i all offentlighet slik du pleier , og så skal T si unnskyld for det og ta på seg skylda for det etterpå  så du blir fornøyd !!! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Pakkeretureksplosjon - jaja. Det ble middag da.

• Liker 3
Skrevet
LenaBAL skrev (2 minutter siden):

Tror ikke et ord på det du sier IH, var vel du som klikket i all offentlighet slik du pleier , og så skal T si unnskyld for det og ta på seg skylda for det etterpå  så du blir fornøyd !!! 

Trønderan   ( noen ) vet hvem det er som står ved melkehylla og roper til han som står veg vaskemidler og lurer på om han skal kjøpe duftkuler eller rottegift..... :D 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Me for life skrev (2 timer siden):

Ååå får så matforgiftning bare av å lese dette😂For det er så jækla spot on!

• Liker 6
Skrevet (endret)
Pusemusen skrev (8 timer siden):

Nå kom jeg endelig inn. For første gang i dag. 

Ikke på talefot etter en krangel men like glad og fornøyd (kjepphøy) lager hun mat. For det var jo ikke hun som hadde gjort noe galt.  Jeg hadde vært kjempe lei meg og ikke orka å snappe ihvertfall, hadde det vært meg. 

Selvinnsikt har hun jo alltid manglet. Endelig setter han henne på plass! Tipp, topp og tommel opp👍. Når mannen "klikker" ute blant folk, så sier det at mannen har mye innestengt, opparbeidet aggresjon mot henne.  Noe alle forstår, men ikke hun selv.  De rosende meldingene hun får fra ukjente folk betyr sååååå mye. Ja, ja, andre folk bryr seg om hva kjente sier, men de hun kjenner " roser" henne ikke, tvertimot..... 

Endret av Anita321
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Hun tror at hun er SÅ feinsmecker fordi hun putter all verdens krydder i kjøttbollene sine. Det er selvsagt lov å ha i akkurat hva man vil, men koriander i kjøttboller? I tillegg sier hun at man ofte tilsetter svinekjøttdeig for at det skal bli mer smak og saftigere.. Eh nei? Jeg dør av at hun prøver å være masterchef🤣

Endret av Ananais
  • Liker 8
Skrevet
Pusemusen skrev (9 timer siden):

Er det noe galt med snap i dag? Kommer ikke inn. Har prøvd alle triksa i boka.

Hadde problemer i går. Avinstallerte appen, logget inn og ut, av og på med mobilen. Ingenting hjalp. Gikk plutselig over i går kveld. Fikk ikke sett noe story, hverken fra venner eller offentlige profiler. Var også vanskelig å få opp chatten fra venner

• Liker 1
Skrevet
Ananais skrev (12 timer siden):

Hun tror at hun er SÅ feinsmecker fordi hun putter all verdens krydder i kjøttbollene sine. Det er selvsagt lov å ha i akkurat hva man vil, men koriander i kjøttboller? I tillegg sier hun at man ofte tilsetter svinekjøttdeig for at det skal bli mer smak og saftigere.. Eh nei? Jeg dør av at hun prøver å være masterchef🤣

Tar man i svinekjøtt blir det jo mere noe i retning medisterboller og jeg vet ikke om det blir så godt hvis man skal lage middelhavsinspirerte kjøttboller akkurat. Da ville jeg heller brukt litt lammekjøtt kanskje? Og ost i tomatsausen? Minner meg om en bekjent som skulle ha både fløte, ost, rømme og og og. Akkurat som om maten blir bedre jo mere godsaker man putter oppi. Nei, noen masterchef eller feinschmecker er ikke IH akkurat.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir spennende å se om Tom klarer å si unnskyld på riktig måte nå da……

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Deilig med EL DENTE-kokt tagliatelle..

Jeg tenker nok Tom må bukke og skrape resten av helga nå. Gud forby å kjefte på noen i all offentlighet...

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det er ufint av henne å tvinge han inn i kameralinsen en dag og utlevere krangel og ikke på talefot neste.

• Liker 11
Skrevet
Kort_og_grei skrev (1 time siden):

Ja, det er ufint av henne å tvinge han inn i kameralinsen en dag og utlevere krangel og ikke på talefot neste.

Hvorfor finner han seg i det gjentagende spetakkelet ? 

• Liker 11
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (4 timer siden):

Da må han ikke si at det skyldes at hun blandet seg inn igjen... Noe alle forstår at mannen blir møkkalei av. Igjen ikke noe er hennes skyld.... Alle skjønner vel at familiekonflikten som hun omtaler i "kodespråk" skyldes hennes væremåte! Etter denne episoden er det vel null tvil, siden hun ikke godtar unnskyldningen. Hun er igjen helt uskyldig.... Ingen orker å omgås en sånn person, og folk trekker seg unna. 

Endret av Anita321
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Sikkert derfor han var på sykkeltur i dag, for å klarne hodet til å si unnskyld for sin oppførsel 🥰

• Liker 3
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Sikkert derfor han var på sykkeltur i dag, for å klarne hodet til å si unnskyld for sin oppførsel 🥰

Hva skal han unnskylde? Han har vel funnet seg i alt for mye allerede....

• Liker 9
Skrevet

Kanskje instaHeidi skal legge ned snappen sin.

Hun gjør seg selv vondt ved å henge der.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...