friskbris Skrevet mandag kl 19:51 #7381 Skrevet mandag kl 19:51 Det er jo alltid de som vet minst som tror de vet mest. Klassisk Dunning-Kruger. 6 2
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 00:15 #7382 Skrevet onsdag kl 00:15 Noen som vil dele treningsmotivasjonstipsene hennes? Jeg er blokket på insta 😱🤭. Men ikke på snap. 1
ohmylord Skrevet onsdag kl 09:19 #7383 Skrevet onsdag kl 09:19 Kort_og_grei skrev (9 timer siden): Noen som vil dele treningsmotivasjonstipsene hennes? Jeg er blokket på insta 😱🤭. Men ikke på snap.
Linazer Skrevet onsdag kl 09:23 #7384 Skrevet onsdag kl 09:23 ohmylord skrev (3 minutter siden): De der rådene kommer virkelig ikke ut fra IH sitt hode. Det garanterer jeg. 14 1
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 09:35 #7385 Skrevet onsdag kl 09:35 Heldige Heidi som klarer treningen. 2
LenaBAL Skrevet onsdag kl 11:57 #7386 Skrevet onsdag kl 11:57 Linazer skrev (2 timer siden): De der rådene kommer virkelig ikke ut fra IH sitt hode. Det garanterer jeg. Hun kan ikke halvparten av disse ordene , så det er sikkert og visst ! IH bruker mest bla bla bla og ju naim it! 10
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 12:54 #7387 Skrevet onsdag kl 12:54 LenaBAL skrev (56 minutter siden): Hun kan ikke halvparten av disse ordene , så det er sikkert og visst ! IH bruker mest bla bla bla og ju naim it! Hun har fått en venn i AI ❤️ 6 1
Lunabelle Skrevet onsdag kl 12:58 #7388 Skrevet onsdag kl 12:58 Kort_og_grei skrev (3 minutter siden): Hun har fått en venn i AI ❤️ Eller AL som hun uttalte det for en stund siden 😅 8
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 13:23 #7389 Skrevet onsdag kl 13:23 Har noen ganger tenkt når jeg hører Heidi at, kan hun ha problemer med hørselen? Tenker på hennes høye stemme og feil uttalte ord. 6
Vanilje70 Skrevet onsdag kl 16:10 #7390 Skrevet onsdag kl 16:10 Kort_og_grei skrev (15 timer siden): Noen som vil dele treningsmotivasjonstipsene hennes? Jeg er blokket på insta 😱🤭. Men ikke på snap. Jeg omvendt😂 blokka på snap men ikke insta😂 3
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 16:37 #7391 Skrevet onsdag kl 16:37 Vanilje70 skrev (26 minutter siden): Jeg omvendt😂 blokka på snap men ikke insta😂 Tror hun er litt paranoid. 12
Skogstrolle Skrevet 23 timer siden #7392 Skrevet 23 timer siden Forresten.. Har hun avblokka dem som også er venn med Tom på SnapChat og Instagram? Hun blokkerte jo og sletta i vilden sky da det var slutt mellom dem.. 4
Kort_og_grei Skrevet 22 timer siden #7393 Skrevet 22 timer siden Madammen som IKKE 🫵🏻 trenger gode råd klarer ikke dy seg selv å servere gode råd til sine følgere 💋💅🏻🪽🪽 2 6
Ananais Skrevet 21 timer siden #7394 Skrevet 21 timer siden Artig at hun mener det var samfunnet den gangen som var årsaken til at hun har et vanskelig liv, og at det er mye enklere for dagens unge kvinner. og at hun sammenligner sin egen «endelig mandag» med Stordalens😅 Der han sier det fordi han ønsker å skape, være produktiv og få ting til å skje og hun sier det fordi hun følte helgene var tunge fordi hun var alene. Men bevares, hun må gjerne leve i troen om at de deler en felles positiv innstilling.. 13 2
Kort_og_grei Skrevet 21 timer siden #7395 Skrevet 21 timer siden Klarer Heidi og Stordalens klarer alle. Bare å finne motivasjonen. Ut og tren og spis sunt! 3
Kort_og_grei Skrevet 21 timer siden #7396 Skrevet 21 timer siden Den dokumentaren går forresten på NRK, og svensk tv om du ønsker se den der heller. Enkelt og greit. 1
Skogstrolle Skrevet 20 timer siden #7397 Skrevet 20 timer siden (endret) Ananais skrev (55 minutter siden): Artig at hun mener det var samfunnet den gangen som var årsaken til at hun har et vanskelig liv, og at det er mye enklere for dagens unge kvinner. og at hun sammenligner sin egen «endelig mandag» med Stordalens😅 Der han sier det fordi han ønsker å skape, være produktiv og få ting til å skje og hun sier det fordi hun følte helgene var tunge fordi hun var alene. Men bevares, hun må gjerne leve i troen om at de deler en felles positiv innstilling.. Buhuuu, stakkars mææ 😭 Kom deg ut, Heidi, bidra i samfunnet!! Meld deg som frivillig, så får du kanskje et annet perspektiv på livet!! Nei, det er bedre å sitte i sofaen og kikke på jalla-tv, snappe og synes synd på seg selv! Endret 20 timer siden av Skogstrolle 5 6
Blue Sky Skrevet 20 timer siden #7398 Skrevet 20 timer siden (endret) Skogstrolle skrev (20 minutter siden): Buhuuu, stakkars mææ 😭 Kom deg ut, Heidi, bidra i samfunnet!! Meld deg som frivillig, så får du kanskje et annet perspektiv på livet!! Nei, det er bedre å sitte i sofaen og kikke på jalla-tv, snappe og synes synd på seg selv! Enig. Engasjer deg i noe annet enn deg selv. Alternativt, engasjer deg i dine egne barn og barnebarn i stedet for liksom verdenen du har på snap. Og en ting til, gå deg en tur! Uten å tenke på matchende antrekk og sko og selfiestang! Det klarner hodet og gjør godt for kropp og sinn. Endret 20 timer siden av Blue Sky 10 3
Kort_og_grei Skrevet 19 timer siden #7399 Skrevet 19 timer siden Ja, hun kan gå seg en tur. Opp av sofaen. Og slutte peke finger mot oss dumme. OG slutte prøve å være sympatisk. Hun klarte det ikke. 11 1
Ananais Skrevet 19 timer siden #7400 Skrevet 19 timer siden Kort_og_grei skrev (8 minutter siden): Ja, hun kan gå seg en tur. Opp av sofaen. Og slutte peke finger mot oss dumme. OG slutte prøve å være sympatisk. Hun klarte det ikke. Men fansen på snap synes jo hun er helt fantastisk😳 «det viser at du er et empatisk menneske» Unnskyld meg, men WHAT?? Ser vi på samme dame?! 11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå