norovirus Skrevet 3 timer siden #7341 Skrevet 3 timer siden (endret) Så utrolig slemt internett er...Man sitter å rakker ned på uttale, hygiene og mental status på noen man aldri har møtt, eller snakket med. Og InstaHeidi tjener ikke penger på snappingen sin, og tjener heller ikke penger på å reklamere for noe som helst. De som følger henne, gjør det for at de finner innholdet interessant..Det trodde jeg.... Kanskje alle som kun ser for å kritisere kunne avfølge? Bare en tanke? Endret 3 timer siden av norovirus
Ananais Skrevet 2 timer siden #7342 Skrevet 2 timer siden norovirus skrev (25 minutter siden): Så utrolig slemt internett er...Man sitter å rakker ned på uttale, hygiene og mental status på noen man aldri har møtt, eller snakket med. Og InstaHeidi tjener ikke penger på snappingen sin, og tjener heller ikke penger på å reklamere for noe som helst. De som følger henne, gjør det for at de finner innholdet interessant..Det trodde jeg.... Kanskje alle som kun ser for å kritisere kunne avfølge? Bare en tanke? Du vet veldig lite om andre på forumet her har møtt, snakket med eller kjenner IH. 1
norovirus Skrevet 2 timer siden #7343 Skrevet 2 timer siden Ananais skrev (2 minutter siden): Du vet veldig lite om andre på forumet her har møtt, snakket med eller kjenner IH. Korrekt, det aner jeg ingenting om
Skravleberta Skrevet 2 timer siden #7344 Skrevet 2 timer siden norovirus skrev (31 minutter siden): Så utrolig slemt internett er...Man sitter å rakker ned på uttale, hygiene og mental status på noen man aldri har møtt, eller snakket med. Og InstaHeidi tjener ikke penger på snappingen sin, og tjener heller ikke penger på å reklamere for noe som helst. De som følger henne, gjør det for at de finner innholdet interessant..Det trodde jeg.... Kanskje alle som kun ser for å kritisere kunne avfølge? Bare en tanke? Da hadde hun i hvertfall fått sammenbrudd, plutselig hadde hun 10 følgere. Jeg følger ikke for å kritisere, men samtidig har jeg mistet all respekt for henne etter uttalelser som er helt hårreisende og måten hun behandler andre folk på. Har null dårlig samvittighet, for å slenge med leppa av og til. Det er som å se et freakshow, man liker ikke det man ser, men klarer heller ikke å la være å se. 2 1
Saywhat Skrevet 2 timer siden #7345 Skrevet 2 timer siden (endret) baremeg skrev (11 timer siden): Nå må jeg flire av henne. Nå prøver hun virkelig å bli en «ordentlig « influencer med sminketips , parfymetips og laging av lunsj som visstnok er heeelt fantastisk!!!!🤭 Og Tom må holde lompa rett vei før han gafler det i seg foran kamera 😂 Og for et styr med den Pay-pålen da!! Tør ikke tenke på det bråket hun har lagd i bilen med Tom. Ref charterfeber hvor hun var sur som f for noe som var hennes skyld. Tom var som en våt klut og loffa etter. Det ble ikke trening på han eller, for dronninga skulle hjem. Tom må få prisen som mest kua mann🥇 Hvis du hadde brukt guggel (Dronninga av guggel, og jeg kan alt) hadde du sett at det var trøbbel med peipål Endret 1 time siden av Saywhat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå