Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet ikke jeg , men jeg er helt motsatt ! Jeg shiner hus, tømmer kjøleskap,skifter på seng osv før jeg drar på tur . Hadde ikke orket å komme hjem til rot …

• Liker 18
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja jeg vet ikke jeg , men jeg er helt motsatt ! Jeg shiner hus, tømmer kjøleskap,skifter på seng osv før jeg drar på tur . Hadde ikke orket å komme hjem til rot …

Samme her, synes det er deilig å komme hjem tilrent og ryddig hus.

• Liker 11
Skrevet
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Ja hadde blitt stresset om jeg kom hjem til rot 🤷🏼‍♀️Hadde hvertfall ikke klart å legge meg på sofaen med jallatv om huset fløt ..

• Liker 8
Skrevet

Det var bra hun passet på at Tom ikke kjøpte et par solbriller til da de var på ferie,  for det har han jo flere av fra før. Og det man har fra før kjøper man jo ikke mer av....med mindre den er sååååååå søøøøøøt, eller man bestiller så mye at man ikke huske hva som kommer i de daglige pakkene 😅 

• Liker 10
Skrevet
Blue Sky skrev (29 minutter siden):

Ja enig, men IH har jo vist på snap at hun etter trening sitter med treningstøy på og morgenkåpe over, sko i senga , tisselaken i sofa , sminke på sminke på sminke og ju naim it….virker ikke som rydding og hygiene er det viktigste ….

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Blue Sky skrev (7 timer siden):

LenaBAL skrev (7 timer siden):

Ja enig, men IH har jo vist på snap at hun etter trening sitter med treningstøy på og morgenkåpe over, sko i senga , tisselaken i sofa , sminke på sminke på sminke og ju naim it….virker ikke som rydding og hygiene er det viktigste ….

Kan ikke annet enn å le av dere prektige husmødre😂 Ser dere ikke selv hva dere bidrar med i tråden😂

• Liker 5
Skrevet
Husomvarderfør skrev (7 timer siden):

Kan ikke annet enn å le av dere prektige husmødre😂 Ser dere ikke selv hva dere bidrar med i tråden😂

For min del har det ikke noe med prektig husmor å gjøre, det har med mitt psykiske velvære å gjøre. Jeg har det best nå det er orden rundt meg. Så kanskje mitt bidrag var ment som et lite hint om noe som kan gi lit orden i hodet og ro i sjela. Men i stedet handles det på nett og rotet flyter. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Husomvarderfør skrev (8 timer siden):

Blue Sky skrev (43 minutter siden):

For min del har det ikke noe med prektig husmor å gjøre, det har med mitt psykiske velvære å gjøre. Jeg har det best nå det er orden rundt meg. Så kanskje mitt bidrag var ment som et lite hint om noe som kan gi lit orden i hodet og ro i sjela. Men i stedet handles det på nett og rotet flyter. 

Påstår  at vi som skriver i tråden er mobbere, men er en mobber selv!! «Prektig husmor « , fordi man liker å ha det rent og ryddig ?? 

• Liker 1
Skrevet
Husomvarderfør skrev (8 timer siden):

Prektig? Er vi prektige husmødre når vi liker å ha det i orden rundt oss? Eller når vi setter opp håret når vi baker og lager mat? Jaja, så er jeg vel prektig hygienisk da 🤗

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg velger prektig husmor 7 dager i uken for ro i hodet og ikke fremstå som en oversminket /pyntet gris 🙌🏻🙋🏼‍♀️

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
LenaBAL skrev (På 2.8.2025 den 17.28):

Jeg tenker at sånn som vi har det rundt oss, reflekterer hvordan vi har det på innsiden. Kaos i hodet, gir ofte kaos i heimen. Og i stedet for å ta tak i problemene, shopper og reiser hun fra det. Problemet er at nissen er alltid med på lasset, og det du har reist i fra, venter når du kommer hjem. Hygiene ser ut til å dekkes over med lag på lag, og hadde nok ikke ville spist noe hun var laget. Ekkelt og grisete, men verst for henne selv og Tom. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet

Ja, da ble det både pepparoni, bernå og lettservelat med ekte majones (lavt på kalorier) 😏.

• Liker 7
Skrevet
Blue Sky skrev (47 minutter siden):

Ja, da ble det både pepparoni, bernå og lettservelat med ekte majones (lavt på kalorier) 😏.

Ho har null peiling på kosthold og trening. Det viser hun gang på gang. 😂 Jeg flirer for meg selv når hun «sparer» kcal et sted og smører på bearnaise et annet sted 😂🤦🏼‍♀️ 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Oi oi! Kom tilfeldigvis over Sveriges svar på IH på Instagram 😀

Screenshot_20250804_195854_Instagram.jpg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...