Skogstrolle Skrevet 1. august #7261 Skrevet 1. august nettengel skrev (44 minutter siden): Nok en gang tar Heidi fly mens Tom kjører bil alene tilbake til Trondheim! Tom setter nok pris på de timene alene 🤗 12
JojoMoyes Skrevet 1. august #7262 Skrevet 1. august Skogstrolle skrev (Akkurat nå): Tom setter nok pris på de timene alene 🤗 Ja det er jo som vanlig hennes divanykker og egoisme det .. betaler jo sjøl schøøøø som hun sier ..Jeg tror og han synes det er deilig å kjøre alene .. 6
Blue Sky Skrevet 1. august #7263 Skrevet 1. august (endret) Nok en gang vurderer hun det dit hen at publikum er interessert i å se noe som for meg virker helt uaktuelt å vise fram. Denne gangen sin kjærestes sønn og samboer sin lille leilighet. Ikke nok med det, men hun forteller hva de betaler i husleie også. Dette er da virkelig ikke noe å vise fram? Det hadde det fint og ryddig, det er ikke det jeg mener, men dette er jo et privat helt ordinært hjem. Det er ikke noe som er eller bør være av interesse for utenforstående. Jeg skulle likt å se hennes leilighet, men det spørs om den er presentabel nok til å vises fram. Kanskje den er overfylt av klær, sminke og kremer. I det minste spurte hun om lov til å filme, så litt tar hun til seg av det hun får av kritikk her inne. Endret 1. august av Blue Sky 5 2
Full kontroll Skrevet 1. august #7264 Skrevet 1. august (endret) Ja, ta en pust i soffan etter ferien du Heidi, ( ser sliten ut etter 2 uker på Tour) , jallatv- lett hjerneføde , junaimit😜🙃 Endret 1. august av Full kontroll 3 8
Skogstrolle Skrevet 1. august #7265 Skrevet 1. august Blue Sky skrev (1 time siden): Nok en gang vurderer hun det dit hen at publikum er interessert i å se noe som for meg virker helt uaktuelt å vise fram. Denne gangen sin kjærestes sønn og samboer sin lille leilighet. Ikke nok med det, men hun forteller hva de betaler i husleie også. Dette er da virkelig ikke noe å vise fram? Det hadde det fint og ryddig, det er ikke det jeg mener, men dette er jo et privat helt ordinært hjem. Det er ikke noe som er eller bør være av interesse for utenforstående. Jeg skulle likt å se hennes leilighet, men det spørs om den er presentabel nok til å vises fram. Kanskje den er overfylt av klær, sminke og kremer. I det minste spurte hun om lov til å filme, så litt tar hun til seg av det hun får av kritikk her inne. Nå sa vel Heidi at hun kom hjem til en leilighet som var rotat. Klær litt overalt. Håper Tom tar en housetour når han kommer hjem 🥰 4 6
Skogstrolle Skrevet 1. august #7266 Skrevet 1. august Full kontroll skrev (29 minutter siden): Ja, ta en pust i soffan etter ferien du Heidi, ( ser sliten ut etter 2 uker på Tour) , jallatv- lett hjerneføde , junaimit😜🙃 Det er slitsomt å være på farten hele tida. Skjønner godt at hun synker nedi sofaen med noe hjernedødt på skjermen 🙂↔️ 1
Ananais Skrevet 1. august #7267 Skrevet 1. august Hun har vært dårlig i magen over flere dager nå, allikevel durer hun på med pepperoni hun selv mener smaker rart.. og strør osten med armbåndene godt nedi maten - armbånd som er med på absolutt ALT hun gjør; trening og svetting, flyturer, bading - ju naim it. Ikke rart den magen der er i ulage. 15 3
JojoMoyes Skrevet 1. august #7268 Skrevet 1. august Skogstrolle skrev (3 timer siden): Det er slitsomt å være på farten hele tida. Skjønner godt at hun synker nedi sofaen med noe hjernedødt på skjermen 🙂↔️ Det som er slitsomt er vel at hun tror hun jobber i rikskringkastingen eller er dronningen av edb’n og må filme hvert sekund av ferien 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Vi andre (jeg hvertfall) legger bort tlf litt i ferien og koser meg 100% med gubben . ( Jeg er mere sammen med gubben min i hverdagen enn hun er , så det har ikke noe med det å gjøre ). 11 1
Sol Rampelyset Skrevet 1. august #7269 Skrevet 1. august Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Full kontroll Skrevet 1. august #7270 Skrevet 1. august JojoMoyes skrev (10 minutter siden): Det som er slitsomt er vel at hun tror hun jobber i rikskringkastingen eller er dronningen av edb’n og må filme hvert sekund av ferien 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Vi andre (jeg hvertfall) legger bort tlf litt i ferien og koser meg 100% med gubben . ( Jeg er mere sammen med gubben min i hverdagen enn hun er , så det har ikke noe med det å gjøre ). 🎯
Despicable Me Skrevet 1. august #7271 Skrevet 1. august nettengel skrev (7 timer siden): Nok en gang tar Heidi fly mens Tom kjører bil alene tilbake til Trondheim! også skal Tom kjøre tilbake til Oslo på søndag.. 1 1
Lunabelle Skrevet 1. august #7272 Skrevet 1. august Despicable Me skrev (42 minutter siden): også skal Tom kjøre tilbake til Oslo på søndag.. Jobber han ikke i nærheten av der moren til IH bor, nå da?
Despicable Me Skrevet fredag kl 14:51 #7273 Skrevet fredag kl 14:51 Lunabelle skrev (2 minutter siden): Jobber han ikke i nærheten av der moren til IH bor, nå da? Hun nevnte for noen dager siden at han skulle kjøre hjem på søndag
friskbris Skrevet fredag kl 14:56 #7274 Skrevet fredag kl 14:56 Tror jeg heller hadde tatt en roooolig helg alene på brakka da, fri fra spetakkel. 2 9
ulltøffel Skrevet fredag kl 15:06 #7275 Skrevet fredag kl 15:06 Det virker som Heidi har mistet kontrollen over shoppinga. Virker like overrasket hver(!) gang det har kommet pakke i posten og hun husker aldri hva hun har bestilt. Og nå trodde hun muligens at hun hadde bestilt dobbelt...? Altså, for et enormt forbruk hun har!🤯 Fatter ikke at det er plass til alt i den lille leiligheten. Mulig jeg er annerledes, kanskje dette er vanlig? Selv ser jeg frem til de pakkene som er på vei hjem, husker til og med hva jeg har bestilt😁 8 2
LenaBAL Skrevet fredag kl 15:09 #7276 Skrevet fredag kl 15:09 ulltøffel skrev (1 minutt siden): Det virker som Heidi har mistet kontrollen over shoppinga. Virker like overrasket hver(!) gang det har kommet pakke i posten og hun husker aldri hva hun har bestilt. Og nå trodde hun muligens at hun hadde bestilt dobbelt...? Altså, for et enormt forbruk hun har!🤯 Fatter ikke at det er plass til alt i den lille leiligheten. Mulig jeg er annerledes, kanskje dette er vanlig? Selv ser jeg frem til de pakkene som er på vei hjem, husker til og med hva jeg har bestilt😁 Housetour i alle andres leiligheter, men ikke din egen IH….hvorfor ??? Er det fordi den er overfylt av nettkjøp fra temu etc? 14 1
baremeg Skrevet fredag kl 19:45 #7277 Skrevet fredag kl 19:45 LenaBAL skrev (4 timer siden): Housetour i alle andres leiligheter, men ikke din egen IH….hvorfor ??? Er det fordi den er overfylt av nettkjøp fra temu etc? Og hun klager på Tom hver gang han vil kjøpe noe til seg selv for han har jo så mye fra før av 🙄 Ja, hvorfor får vi ikke se leiligheten hennes? Og da gjerne hva hun betaler i måneden for den 🤭🤭 6 2
Blue Sky Skrevet fredag kl 21:34 #7278 Skrevet fredag kl 21:34 baremeg skrev (1 time siden): Og hun klager på Tom hver gang han vil kjøpe noe til seg selv for han har jo så mye fra før av 🙄 Ja, hvorfor får vi ikke se leiligheten hennes? Og da gjerne hva hun betaler i måneden for den 🤭🤭 Skulle bare mangle! 2
Sophie98 Skrevet lørdag kl 11:54 #7279 Skrevet lørdag kl 11:54 Mått no spørr, å ble ikke blokka, drog på me litt komplement 😂 Gi skryt så får man et svar😅😂 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå