Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke til å tro at Tom orker. Jeg forstår ikke at han godtar alt maset, skrålet og den massive klaginga dag ut og dag inn. Hysterisk knegging, syting og sååååå dårlig form at hun i alle fall ikke kan være med å møte Toms sønn. Hun er virkelig helt uspiselig. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
panzerpølsa skrev (29 minutter siden):

Det er ikke til å tro at Tom orker. Jeg forstår ikke at han godtar alt maset, skrålet og den massive klaginga dag ut og dag inn. Hysterisk knegging, syting og sååååå dårlig form at hun i alle fall ikke kan være med å møte Toms sønn. Hun er virkelig helt uspiselig. 

Sønnen er sikkert glad for at han slipper å møte henne.

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Sønnen er sikkert glad for at han slipper å møte henne.

Nevermind. Full filming av sønnen og samboers leilighet, inkludert på med lys å film av soverommet. Hadde kanskje vært best å holde seg på brakka. Beklager, men det er så lite innafor å ture inn, filme hus, leilighet og private hjem sånn. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (6 minutter siden):

Nevermind. Full filming av sønnen og samboers leilighet, inkludert på med lys å film av soverommet. Hadde kanskje vært best å holde seg på brakka. Beklager, men det er så lite innafor å ture inn, filme hus, leilighet og private hjem sånn. 

Rekk opp hånda de som vil se leiligheten til Heidi 🙋🏼‍♀️

Nå er det vel på tide at vi ser den😏 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Svigersvinet på inspeksjon :D Bare 18tusen i mnd, men dæm har no råd til det 😛 Niklas, slå av vanne ( æææ prate) :D :D  Vældig koselig at Æ vart me,  glad for det 😛

Endret av Full kontroll
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (14 minutter siden):

Har den tiden jeg har fulgt IH aldri opplevd at hun har uttalt at noen , noensinne har sagt, Nei, dette får du ikke lov yil / dette er ikke greit ( sett bort fra kloster besøk, ol), de orker nok ikke at hun blir furtesur 😛  😕 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
panzerpølsa skrev (19 minutter siden):

Hun hadde for en gangs skyld spurt om å få filme! Det bare igjen bekrefter at hun leser her inne.  Hun spør jo ingen andre som svigermor og "bestis"...... Nedturen har jo allerede begynt, klager og "syter".... og Tom så ikke akkurat blid ut.  Dama er i dårlig form, men shopping og filming klarer hun å gjennomføre..... Hun klarer det hun vil... 

Endret av Anita321
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (4 minutter siden):

Det er helt krise at man kan oppføre seg slik i andres hjem. Hun sier hun spørte om hun kunne filme leiligheten. Men hun står jo å fører lange samtaler mens hun filmer. Og gir ordre mens hun peker: ta av vannet. Sønnen til Tom ser ut som at han er i sjokk. Ja, om Heidi hadde blitt brakka, hadde nok vært best for alle parter. Bortsett fra henne selv, som MÅ lage "content" for en hver pris.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
ohmylord skrev (12 minutter siden):

Det er helt krise at man kan oppføre seg slik i andres hjem. Hun sier hun spørte om hun kunne filme leiligheten. Men hun står jo å fører lange samtaler mens hun filmer. Og gir ordre mens hun peker: ta av vannet. Sønnen til Tom ser ut som at han er i sjokk. Ja, om Heidi hadde blitt brakka, hadde nok vært best for alle parter. Bortsett fra henne selv, som MÅ lage "content" for en hver pris.

Du skulle blitt på brakka der du høre hjemme. Du lager bare klein stemning og oppfører deg helt hårreisende !!   

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Stakkars stesønn og stesvigerdatter. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (29 minutter siden):

Har den tiden jeg har fulgt IH aldri opplevd at hun har uttalt at noen , noensinne har sagt, Nei, dette får du ikke lov yil / dette er ikke greit ( sett bort fra kloster besøk, ol), de orker nok ikke at hun blir furtesur 😛  😕 

Hun hadde ikke vært på besøk hos meg om min far var sammen med en sånn bitch … Årsaken hadde vært forklart høyt og tydelig for de begge .. Man kan ikke forvente forandring om man ikke gir beskjed . Ikke for at det hjelper å gi beskjed til en som er 60 år og gjør som hun vil og trasser som en 3 åring ! Men hun hadde ikke fått holde på sånn i mitt hjem .. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (41 minutter siden):

Svigersvinet på inspeksjon :D Bare 18tusen i mnd, men dæm har no råd til det 😛 Niklas, slå av vanne ( æææ prate) :D :D  Vældig koselig at Æ vart me,  glad for det 😛

Stemammaen på inspeksjon ;)

• Liker 6
Skrevet
Dude1996 skrev (Akkurat nå):

Stemammaen på inspeksjon ;)

Å herreeguud, ja, for f'n  :D

• Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Svigersvinet burde lære seg å parre leppene og ikke utlevere Gud og hvermannsen økonomi !!!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (15 minutter siden):

Svigersvinet burde lære seg å parre leppene og ikke utlevere Gud og hvermannsen økonomi !!!

Håper og tipper hun ste-svigerdatra  var godt forberedt på hvem som kom inn døren :D 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er greia med å filme andres leiligheter, matbutikker og Taxfree?  Hvem er dette interessant for? Jeg skjønner ikke greia 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Å fy faen, parre leppene🤣Dagens!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
ohmylord skrev (4 timer siden):

Meg meg meg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nok en gang tar Heidi fly mens Tom kjører bil alene tilbake til Trondheim! 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...