Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom ser helt sykt skamfull ut på den siste snappen… 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
ulltøffel skrev (På 25.7.2025 den 0.29):

Hun ser veldig pløsete ut i kveld, tror hun har glemt å legge på filteret hun bruker. 

Det er jo ikke pent å kommentere andres utseende, men når noen selv har rasert utseende sitt, så tillater jeg meg å kommentere. Har til gode å se noen som ser bedre ut etter kosmetisk behandling. Heidi har operert nesa, silikon i brystene, fillers i leppene og botox jevnt fordelt i hele ansiktet - likevel ser hun mye eldre ut enn hva 60-åringer normalt gjør

Mener hun er 68 år, og hun ser utrolig bra ut for alderen,  må si jeg er mere sjokkert over hva folk klarer å lire ut av seg av personhets, enn det hun deler på snap, må være flott å sitte å fyre opp hverandre på forumet her.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tove23 skrev (16 minutter siden):

Mener hun er 68 år, og hun ser utrolig bra ut for alderen,  må si jeg er mere sjokkert over hva folk klarer å lire ut av seg av personhets, enn det hun deler på snap, må være flott å sitte å fyre opp hverandre på forumet her.

Hun er da ikke 68 år!! Hvor har du det fra?

• Liker 5
Skrevet
Linazer skrev (3 minutter siden):

Hun er da ikke 68 år!! Hvor har du det fra?

Mener noen nevnte d i en kommentar elr noe jeg leste ett sted, uansett så ser hun bra ut for alderen,om hun er 68år elr 60 elr hva hun er. Og ikke greit å sitte å skrive sånn som dette side opp og side ned om ett menneske, uansett alder. 

• Liker 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (11 timer siden):

Ei som fikk tårer i øynene av å se igjen Heidi på charterfeber😂 Inger, du trenger hjelp 

Sikkert hun som sa at Instaheidi var et forbilde for noen uker siden🤣

• Liker 7
Skrevet
Tove23 skrev (1 time siden):

Hahaaaha jau det kan du si, men dama e 59 si det til hun du at hun ser veldig bra ut for alderen. Ikke alle 68 åringer det forunt! Haaha😅😅

• Liker 9
Skrevet
Tove23 skrev (50 minutter siden):

Mener noen nevnte d i en kommentar elr noe jeg leste ett sted, uansett så ser hun bra ut for alderen,om hun er 68år elr 60 elr hva hun er. Og ikke greit å sitte å skrive sånn som dette side opp og side ned om ett menneske, uansett alder. 

Si d te a daaaa🤣 er jo her du og fyrer oppunder. Velkomin in 🥰🥰🥰 men dama e fødd i 66 men samma d vel. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Sikkert hun som sa at Instaheidi var et forbilde for noen uker siden🤣

Eller et fyrverkeri å starte dagen med 💥

• Liker 2
Skrevet

Ja tenk det Heidi du fikk husmannskost på bestilling som er helt nydlich … hva fikk svigermor av deg den ene dagen du laget middag ? Jo spaghetti med den billigste kjipeste ferdigsausen fra Rema 1000 .. sier litt om dere begge tenker jeg ..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Si d te a daaaa🤣 er jo her du og fyrer oppunder. Velkomin in 🥰🥰🥰 men dama e fødd i 66 men samma d vel. 

Si til hun at hun ser bra ut for alderen? Hadde ikke kostet meg en kalori, mulig flere her inne burde følge ditt råd og heller si det direkte til henne, men stemmer det!  Da blir dere jo blokkert og må finne på noe annet å gjøre enn å sitte her å slenge med leppa😉 stakkars folk. 

• Liker 2
Skrevet
Tove23 skrev (1 minutt siden):

Si til hun at hun ser bra ut for alderen? Hadde ikke kostet meg en kalori, mulig flere her inne burde følge ditt råd og heller si det direkte til henne, men stemmer det!  Da blir dere jo blokkert og må finne på noe annet å gjøre enn å sitte her å slenge med leppa😉 stakkars folk. 

Jeg liker ikke å lyge til folk …

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke å lyge til folk …

Nei, mye bedre å sitte å mobbe på nett👍🏼😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tove23 skrev (6 timer siden):

Da må du være ærlig og si at du trodde hun er 68 år og derfor syns hun ser godt ut for den alderen 😂😂😂. Det tør du nok ikke. For da blir nok du blokkert også, før du rekker å trekke pusten. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Tove23 skrev (9 timer siden):

Lunabelle skrev (2 timer siden):

Da må du være ærlig og si at du trodde hun er 68 år og derfor syns hun ser godt ut for den alderen 😂😂😂. Det tør du nok ikke. For da blir nok du blokkert også, før du rekker å trekke pusten. 

Kom igjen, ta en for laget og skriv at hun som 68-åring bærer alderen sin godt ♥️🫦😘

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
Tove23 skrev (På 2.6.2025 den 23.14):

Seriøst!!

Nå har jeg lest side på side med kommentarer på denne tråden..hvor jævlig kan voksne( for det meste) kvinnfolk være, synes ikke det finnes rart at det er mye mobbing blant barn etter å ha lest her inne.

En gjeng surmaga, misunnelige, gamle kjerringer som får seg til å skrive så mye stygt om en person dere aldri har møtt?!? Hvorfor følger dere dama? Annet enn for å kan logge dere på her inne for å klage å syte på absolutt ALT som omhandler henne?

Gå å gjør noe fornuftig for dere selv, så slipper dere å være så bitre og full av misunnelse, elr ennå bedre, la gubben få seg ett nummer, kan hende dere liker det og smiler litt også! kjærringer!

Heidi er hvertfall ærlig og  100 % seg selv hun, burde kanskje dere her inne prøve å.

100 % seg selv ja 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Tove23 skrev (På 30.7.2025 den 0.54):

Så why are juu heeere?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tove23 skrev (På 30.7.2025 den 0.54):

Du synes oppførselen overfor andre er grei?

• Liker 6
Skrevet
Honey Dew skrev (28 minutter siden):

Du synes oppførselen overfor andre er grei?

Selvfølgelig synes hun at det er greit at InstaHeidi oppfører seg dritt mot andre!!!

Har InstaHeidi oppført seg som folk og vært det gode forbildet hun tror hun er, så har folk applaudert henne! 

Heidi kunne vært en god ambassadør for Mental Helse. Hun vet hva hun snakker om, men dessverre så greier hun å ødelegge det med måten hun er på.

Og det er artig å følge med på deres reiser, men når hun ikke respekterer filmforbud fordi hun ikke bryr seg og fordi hun har lyst.... Og den klaginga som må taes på SnapChat foran tusenvis av følgere.. 

Det å gjøre narr av hennes utseende er absolutt ikke greit! Det er bare for alle oss å ta en titt i speilet, for vi er garantert ikke noe fotomodellobjekt noen av oss.

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...