Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (6 minutter siden):

Slæp in the feis te oss som kritisere filminga! Det e SÅ mang som som har gitt tilbakemeldinger og vært takknemlig for filming og bilder denne gangen! 😏

Djiiises ja , ja det er jo mere lovlig når «mange « liker det 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Fyrverkeri ja unnskyld men da lo jeg høyt .::

• Liker 8
Skrevet
Blue Sky skrev (24 minutter siden):

Slæp in the feis te oss som kritisere filminga! Det e SÅ mang som som har gitt tilbakemeldinger og vært takknemlig for filming og bilder denne gangen! 😏

Good for her sier jeg bare! Det rettferdiggjør ingenting og helt ærlig så driter jeg i alle som er takknemlige for det, for det gjør det ikke riktig uansett. Og hvorfor tar hun det opp enda hvis hun står så støtt i det? Hun føler tydeligvis at hun må forsvare seg og det sier sitt 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
baremeg skrev (1 time siden):

Good for her sier jeg bare! Det rettferdiggjør ingenting og helt ærlig så driter jeg i alle som er takknemlige for det, for det gjør det ikke riktig uansett. Og hvorfor tar hun det opp enda hvis hun står så støtt i det? Hun føler tydeligvis at hun må forsvare seg og det sier sitt 

Hun reposter de fleste kommentarene, så jeg tviler på at det er så veldig mange som har vist sin store takknemlighet. På instagram er det 5-6 stykker som har gitt uttrykk for at det er gøy å se, gøy å være med på tur osv, fordelt på de to siste innleggene.
Jeg hadde nok droppet å bruke så mye tid av ferien på å filme og legge ut så mye, for et par-tre hundre hjerter og noen kommentarer. Da hadde jeg heller valgt å nyte livet og opplevelsene, sammen med kjæresten og kanskje lagt ut et bilde eller tre i løpet av ferien. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet
Lunabelle skrev (7 minutter siden):

Hun reposter de fleste kommentarene, så jeg tviler på at det er så veldig mange som har vist sin store takknemlighet. På instagram er det 5-6 stykker som har gitt uttrykk for at det er gøy å se, gøy å være med på tur osv, fordelt på de to siste innleggene.
Jeg hadde nok droppet å bruke så mye tid av ferien på å filme og legge ut så mye, for et par-tre hundre hjerter og noen kommentarer. Da hadde jeg heller valgt å nyte livet og opplevelsene, sammen med kjæresten og kanskje lagt ut et bilde eller tre i løpet av ferien. 

Vi snakker om damen som har valgt bort familie fordi det er dette som er det viktigste i livet for henne ! Hun vil heller ha oppmerksomhet fra fremmede folk enn kontakt med nære og kjære .. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Vi snakker om damen som har valgt bort familie fordi det er dette som er det viktigste i livet for henne ! Hun vil heller ha oppmerksomhet fra fremmede folk enn kontakt med nære og kjære .. 

Det er bare trist😔

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kom til å tenke på den gangen hun hadde lest her inne, så skulle hun og tom forsvare seg, det var i forbindelse med at Tom nesten ikke fikk lov å gå i begravelsen til faren sin. 

Tenker at de som skriver til henne må være ganske like i oppførselen selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (22 minutter siden):

Jeg kom til å tenke på den gangen hun hadde lest her inne, så skulle hun og tom forsvare seg, det var i forbindelse med at Tom nesten ikke fikk lov å gå i begravelsen til faren sin. 

Tenker at de som skriver til henne må være ganske like i oppførselen selv. 

Ja husker det og godt , hun leser jo her for det er ikke mange uker siden det var lett å skjønne på en lang rant om rynker /sminke /aldring osv . Men det virker jo som at hun blir bare trassig og skal fremstå enda mer vulgær,ego og frekk når hun har lest hva de fleste her inne reagerer på . Ja jeg hadde nesten glemt det med den begravelsen . Det er helt ufattelig at noen vil leve i skyggen av et sånt menneske og la seg piske rundt . De hadde ikke vært velkommen i mitt hus på noe sommerferie . Ingen skulle bestemt hvor mange rundstykker eller hva jeg skal ha på rundstykket mitt til frokost . Eller lagt seg ned døren til soverommet åpent tidlig på kveld og skapt dårlig stemning i huset 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Ja husker det og godt , hun leser jo her for det er ikke mange uker siden det var lett å skjønne på en lang rant om rynker /sminke /aldring osv . Men det virker jo som at hun blir bare trassig og skal fremstå enda mer vulgær,ego og frekk når hun har lest hva de fleste her inne reagerer på . Ja jeg hadde nesten glemt det med den begravelsen . Det er helt ufattelig at noen vil leve i skyggen av et sånt menneske og la seg piske rundt . De hadde ikke vært velkommen i mitt hus på noe sommerferie . Ingen skulle bestemt hvor mange rundstykker eller hva jeg skal ha på rundstykket mitt til frokost . Eller lagt seg ned døren til soverommet åpent tidlig på kveld og skapt dårlig stemning i huset 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Synes synd på Toms mor. Hun vil jo ha sønnen på besøk, men det jo du IH som ego tripper denne turen og bestemmer . Virker som du ikke tåler at Tom har et godt forhold til sin familie …antagelig fordi du , som du selv har sagt har et dysfunksjonelt forhold til din……og alle utenom om du IH skjønner hvorfor ………de besøker deg ikke når du er 14 dager på sykehus og hjemme i sofaen ukesvis etterpå…… blomster av såkalte fremmede (mest sannsynlig deg selv ) og blomsterbudet må komme inn å ta bilde og prate med deg…. 
Alle tilbakemeldinger du ikke liker sletter du og blokkerer folk som påpeker hvordan du oppfører deg….. 60 år ….skammelig oppførsel ! 

• Liker 7
  • Nyttig 23
Skrevet

Herlighet så henrykt og lykkelig hun blir av å se seg selv på tv igjen 😃. Den damen elsker å se på seg selv, det er i hvert fall helt sikkert. 

• Liker 16
Skrevet
Blue Sky skrev (45 minutter siden):

Herlighet så henrykt og lykkelig hun blir av å se seg selv på tv igjen 😃. Den damen elsker å se på seg selv, det er i hvert fall helt sikkert. 

Det trenger du ikke lure på en gang ! Lurer på om hun skjønner at det er bare «orginale/spesielle» folk som blir plukket ut til charterfeber 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Synes hun selv at hun gjorde en god figur på tv?? 

• Liker 6
Skrevet
Skogstrolle skrev (8 minutter siden):

Synes hun selv at hun gjorde en god figur på tv?? 

Tydeligvis ! Hun nevner jo hver gang det er i reprise på en eller annen kanal .

• Liker 9
Skrevet

Ei som fikk tårer i øynene av å se igjen Heidi på charterfeber😂 Inger, du trenger hjelp 

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

"Æ e voksen, og gjør som æ vil!" ;) 

• Liker 4
Skrevet
Dude1996 skrev (Akkurat nå):

Du gjør det, Heidi, og pga det så har du mista kontakten med mange familiemedlemmer ♥️

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 minutt siden):

Du gjør det, Heidi, og pga det så har du mista kontakten med mange familiemedlemmer ♥️

Ja, men hun skjønner ikke det 😛 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Dude1996 skrev (7 minutter siden):

Skogstrolle skrev (5 minutter siden):

Dude1996 skrev (4 minutter siden):

Ja, men hun skjønner ikke det 😛 

Igjen; Æ e voksen, og gjør som Æ vil!!!

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Tydeligvis ! Hun nevner jo hver gang det er i reprise på en eller annen kanal .

Sesongen går visst på reprise i Danmark :) 

• Liker 1
Skrevet
Dude1996 skrev (8 timer siden):

Bare å si det når man er 60 år forteller oss andre at voksen er det siste du er 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...