Saywhat Skrevet i går, 20:18 #7161 Skrevet i går, 20:18 Full kontroll skrev (4 minutter siden): Ja, ikke saant Når hun klare summere feil, tenker jeg det er godt gjort å få det til å gå rundt vær mnd Med det FirstPrice kostholdet hennes, er det ikke sikkert matbudsjettet spiser så mye av trygda, men vet ikke hvor mange ganger hun får "bare" 149,- 199,- bare 299-, va på tellbu-kosta ingenting ,utav trygda si jeg Når det var slutt sistgang, sa Tom selv at hun brukte hans Mastercard. Så tilogm da sponsa han. 4 1
Skogstrolle Skrevet i går, 20:26 #7162 Skrevet i går, 20:26 Full kontroll skrev (9 minutter siden): Ja, ikke saant Når hun klare summere feil, tenker jeg det er godt gjort å få det til å gå rundt vær mnd Med det FirstPrice kostholdet hennes, er det ikke sikkert matbudsjettet spiser så mye av trygda, men vet ikke hvor mange ganger hun får "bare" 149,- 199,- bare 299-, va på tellbu-kosta ingenting ,utav trygda si jeg Jeg har hvertfall ikke hatt råd til det forbruket som hun har. Så, elsklingen betaler nok for seg - og mer til. 4 1
Blue Sky Skrevet i går, 20:48 #7163 Skrevet i går, 20:48 (endret) Saywhat skrev (34 minutter siden): Når det var slutt sistgang, sa Tom selv at hun brukte hans Mastercard. Så tilogm da sponsa han. Høres veldig rart ut. Hvorfor skulle han godta det? Endret i går, 20:53 av Blue Sky 4
Husomvarderfør Skrevet 22 timer siden #7164 Skrevet 22 timer siden Beklager jenter, men jeg har aldri sett så mye stygt sagt om ett menneske noen gang her på KG og jeg fatter ikke at admin ikke reagere! Altså jeg blir flau av dere jenter som lirer ut av dere slike forferdelige ting om ett menneske! 3
Husomvarderfør Skrevet 22 timer siden #7165 Skrevet 22 timer siden Ananais skrev (På 24.7.2025 den 13.29): For et vemmelig menneske.. Det blir etterhvert vanskelig å skjule den bedritne personligheten hennes, også på Instagram. Hun fornekter seg ikke. «Derfor æ hadde lyst». Forferdelig norsk for det første, men umodent svar, ikke minst. Men det er klart, hun har jo ikke noe bedre svar på hvorfor hun gjorde det. De kritiske kommentarene blir nok slettet fra IG i løpet av dagen, skal dere se. Er det mulig å omtale andre mennesker på den måten du gjør! Skam deg! 2
Husomvarderfør Skrevet 22 timer siden #7166 Skrevet 22 timer siden (endret) Skogstrolle skrev (På 24.7.2025 den 16.55): Jeg lurer egentlig på hva Heidis støttespillere sier til oppførsla her? Av erfaring vet jeg vel at dem holder klokelig kjeft, eller er "opptatt" med andre ting 🥰 Jeg er ikke Heidis støttespiller og ikke hennes følger men hva jeg har sett her inne på KG og dere driver med, det er så forferdelig stygt at jeg har ikke ord. Tenk dere om! Dette er ikke greit! Endret 22 timer siden av Husomvarderfør 3
Husomvarderfør Skrevet 21 timer siden #7167 Skrevet 21 timer siden (endret) Veslemarthe skrev (På 24.7.2025 den 18.15): Veslemarthe skrev (På 24.7.2025 den 18.15): IH, jeg håper du leser dette. Du er et troll. Ufin, egoistisk og ufyselig. Og JA!, jeg hadde sagt det rett til ansiktet ditt, uten problem! Jeg får vondt i meg hvordan dere omtaler mennesker, hva er galt med dere! Endret 21 timer siden av Husomvarderfør 3
Husomvarderfør Skrevet 21 timer siden #7168 Skrevet 21 timer siden Det er ikke det verste jeg har gjengitt , mye mye værre utsang og jeg håper virkelig dere går inn i dere selv! 2
panzerpølsa Skrevet 17 timer siden #7169 Skrevet 17 timer siden Hadde også hatt vondt i magen om jeg oppførte meg som IH gjør. Ikke ett sted hun drar uten å skape styr og kaos. Helt utrolig å se. 15 1
ohmylord Skrevet 15 timer siden #7170 Skrevet 15 timer siden Den senga er jo ett godt eksempel på at Heidi er så opptatt av å filme, at hun ikke får med seg hva hun filmer. "Den senga så bra ut den". Men når hun la fra seg tlf og landet på jorden, så var den ikke så bra allikevel. Hun durer avgårde med tlf, inn i frokostbufféer, butikker, museer og kjøpesenter. Gir blaffen i hva hun får med på film, bare hun får filmet. Men med brudd på sååå mye personvern ang andre mennesker. Så ser man ikke alle de menneskene hun filmer, fly rundt med tlf og filme i hytt og pine. Når Heidi kommer til frokostbufféen på hotellet er det bare å vike unna. For her skal alle lokk løftes på og ALT skal filmes. Her kommer æææææ, ææææ skal lag content shø 🤡 7 6
Mocca86 Skrevet 15 timer siden #7171 Skrevet 15 timer siden ohmylord skrev (10 minutter siden): Den senga er jo ett godt eksempel på at Heidi er så opptatt av å filme, at hun ikke får med seg hva hun filmer. "Den senga så bra ut den". Men når hun la fra seg tlf og landet på jorden, så var den ikke så bra allikevel. Hun durer avgårde med tlf, inn i frokostbufféer, butikker, museer og kjøpesenter. Gir blaffen i hva hun får med på film, bare hun får filmet. Men med brudd på sååå mye personvern ang andre mennesker. Så ser man ikke alle de menneskene hun filmer, fly rundt med tlf og filme i hytt og pine. Når Heidi kommer til frokostbufféen på hotellet er det bare å vike unna. For her skal alle lokk løftes på og ALT skal filmes. Her kommer æææææ, ææææ skal lag content shø 🤡 Også med magesjauen hun har i tillegg🥴Håper VIRKELIG hun tenker seg om før hun starter å løfter på alle lokkene! 7 2
Blue Sky Skrevet 15 timer siden #7172 Skrevet 15 timer siden ohmylord skrev (9 minutter siden): Den senga er jo ett godt eksempel på at Heidi er så opptatt av å filme, at hun ikke får med seg hva hun filmer. "Den senga så bra ut den". Men når hun la fra seg tlf og landet på jorden, så var den ikke så bra allikevel. Hun durer avgårde med tlf, inn i frokostbufféer, butikker, museer og kjøpesenter. Gir blaffen i hva hun får med på film, bare hun får filmet. Men med brudd på sååå mye personvern ang andre mennesker. Så ser man ikke alle de menneskene hun filmer, fly rundt med tlf og filme i hytt og pine. Når Heidi kommer til frokostbufféen på hotellet er det bare å vike unna. For her skal alle lokk løftes på og ALT skal filmes. Her kommer æææææ, ææææ skal lag content shø 🤡 Og er ikke så nøye med å legge lokket på plass igjen heller. Nei, hun får jo egentlig ikke filmet noe det er mulig å få med seg. Det er bare flakking/ virring fram og tilbake. Men hun har nok stor tro på at hun gir følgerne sine noe interresant å se på. 6 1
Mocca86 Skrevet 15 timer siden #7173 Skrevet 15 timer siden Blue Sky skrev (25 minutter siden): Og er ikke så nøye med å legge lokket på plass igjen heller. Nei, hun får jo egentlig ikke filmet noe det er mulig å få med seg. Det er bare flakking/ virring fram og tilbake. Men hun har nok stor tro på at hun gir følgerne sine noe interresant å se på. Haha ja tenkte det samme ang lokkene😂Bortkastet å legge fra seg bassilusker når hun attpåtil ikke får filma maten ordentlig😂 6
Lillemy_87 Skrevet 14 timer siden #7174 Skrevet 14 timer siden (endret) Husomvarderfør skrev (6 timer siden): Det er ikke det verste jeg har gjengitt , mye mye værre utsang og jeg håper virkelig dere går inn i dere selv! Søtt 😘 Endret 14 timer siden av Lillemy_87
ohmylord Skrevet 14 timer siden #7175 Skrevet 14 timer siden Mocca86 skrev (48 minutter siden): Også med magesjauen hun har i tillegg🥴Håper VIRKELIG hun tenker seg om før hun starter å løfter på alle lokkene! Håndspriten gikk hun hvertfall glatt forbi 🥴😵💫 3
friskbris Skrevet 14 timer siden #7176 Skrevet 14 timer siden Mocca86 skrev (48 minutter siden): Også med magesjauen hun har i tillegg🥴Håper VIRKELIG hun tenker seg om før hun starter å løfter på alle lokkene! Æ kan da ikke bry mæ om det! 3
Blue Sky Skrevet 14 timer siden #7177 Skrevet 14 timer siden friskbris skrev (2 minutter siden): Æ kan da ikke bry mæ om det! Gammel nok til å bestemme selv 5 1
Skogstrolle Skrevet 14 timer siden #7178 Skrevet 14 timer siden Husomvarderfør skrev (8 timer siden): Jeg er ikke Heidis støttespiller og ikke hennes følger men hva jeg har sett her inne på KG og dere driver med, det er så forferdelig stygt at jeg har ikke ord. Tenk dere om! Dette er ikke greit! Det har ikke falt deg inn at folk reagerer på hvordan hun oppfører seg? Måten hun overkjører regler og folk, fordi hun har lyst til det? Har hun oppført seg som normale folk, og ikke vært så uspiselig, så har folk applaudert henne! 11 3
Sommer48 Skrevet 13 timer siden #7179 Skrevet 13 timer siden Husomvarderfør skrev (8 timer siden): Jeg er ikke Heidis støttespiller og ikke hennes følger men hva jeg har sett her inne på KG og dere driver med, det er så forferdelig stygt at jeg har ikke ord. Tenk dere om! Dette er ikke greit! Kanskje du bør følge henne, så får du se hvordan dette mennesket oppfører seg. 4 12
Blue Sky Skrevet 12 timer siden #7180 Skrevet 12 timer siden Jeg har lyst til å dra til Den Gamle By i Århus selv, ellers takk! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå