Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (1 time siden):

Tenkte det samme . Håper noen har gjort det!?

Jeg har akkurat nå kommentert på insta , den blir nok slettet så fort hun ser den ….

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (32 minutter siden):

Jeg har akkurat nå kommentert på insta , den blir nok slettet så fort hun ser den ….

Tøft gjort av deg! Hun våkner snart, etter furte og sexesnappen i trusa KL 8. Hadde visst ikke fått viljen sin i «jallatv» ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ OG ÆÆÆ kan se på ka æææææææææ vil 

• Liker 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Og der var du sletta og sikkert blokkert 😂 Var vel det første hun gjorde da hun våknet 

• Liker 3
Skrevet

Jo mer motbør hun får, jo mer manisk blir hun på å vise hvor fantastisk alt er. Stedene de besøker, forholdet til «my elsk» osv. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Utrolig kjedelig snapping fra klosteret. Bare vent, når hun kommer hjem så begynner sikkert klagingen på at det er så få som ser på snappen hennes når hun er på ferie igjen og at hun må revurdere om hun skal fortsette med det og vet du hva Heidi ? Det syns jeg du skal gjøre 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg skrev (48 minutter siden):

Utrolig kjedelig snapping fra klosteret. Bare vent, når hun kommer hjem så begynner sikkert klagingen på at det er så få som ser på snappen hennes når hun er på ferie igjen og at hun må revurdere om hun skal fortsette med det og vet du hva Heidi ? Det syns jeg du skal gjøre 

Jeg gidder ikke å se, så klikkefingeren min fikk kjørt seg...

• Liker 9
Skrevet

Må være karma som smeller til med dårlig mage og greier. Vært nede å klaga før hun nesten har fått satt beina sine inn på hotellrommet.. 🤦🏼‍♀️ Men forskjellen på 14 kvm og 17 kvm er visst bare 2 kvm 😂🤦🏼‍♀️ Blir helt målløs av den dama der jeg! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Full kontroll skrev (2 minutter siden):

17-14=2 :D

Tydeligvis 😂🤷‍♀️

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Shila90 skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis 😂🤷‍♀️

Faen meg helt utrolig at hun klarer seg økonomisk :D men Tomsen og mamsen supplerer vel litt innimellom  😛 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 timer siden):

Søren og, jeg ble for sen til å lese. Hva skrev du?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Faen meg helt utrolig at hun klarer seg økonomisk :D men Tomsen og mamsen supplerer vel litt innimellom  😛 

Jeg som ufør har ikke råd til masse shopping og ferieturer. Så jeg tenker hun får litt av Tom og mammaen ja ;) Mulig at hun har en god forsikring også. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Dere som har kommentert på Instagram, og legger ut skjerdump, eller skriver her at dere har kommentert.

Er dere ikke bekymret over at alle nå, inkl. InstaHeidi kan vite hvem dere er? Søke opp profilene deres her på KG, lese alt, og vite hva dere har delt i tråder, og hvem dere faktisk er i det virkelige liv?

Endret av Turkis Sau
  • Liker 5
Skrevet
Turkis Sau skrev (31 minutter siden):

Dere som har kommentert på Instagram, og legger ut skjerdump, eller skriver her at dere har kommentert.

Er dere ikke bekymret over at alle nå, inkl. InstaHeidi kan vite hvem dere er? Søke opp profilene deres her på KG, lese alt, og vite hva dere har delt i tråder, og hvem dere faktisk er i det virkelige liv?

Nei for jeg har ikke mitt virkelige navn på Instagram 😉 Har heller ingen bilder av meg, det finnes 0 bilder av meg på nettet i det hele tatt 😊

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Dude1996 skrev (3 timer siden):

Jeg som ufør har ikke råd til masse shopping og ferieturer. Så jeg tenker hun får litt av Tom og mammaen ja ;) Mulig at hun har en god forsikring også. 

Tror vi må ta fordelingsnøkkelen andre veien. Det meste Tom har/får blir sugd med i draget. Hun syntes det var fantastisk at moren hans solgte huset og leide isteden. Ja, det blir jo x ant ailændere til 330kr stk og kosmetikk, klær og kosmetiske inngrep. For ikke å snakke om så mye ferier og hoteller at hun vil knapt være hjemme. 
Livsforsikringer blir vel bare utbetalt ved alvorlig sykdom og død.   

• Liker 3
Skrevet
Saywhat skrev (6 minutter siden):

Tror vi må ta fordelingsnøkkelen andre veien. Det meste Tom har/får blir sugd med i draget. Hun syntes det var fantastisk at moren hans solgte huset og leide isteden. Ja, det blir jo x ant ailændere til 330kr stk og kosmetikk, klær og kosmetiske inngrep. For ikke å snakke om så mye ferier og hoteller at hun vil knapt være hjemme. 
Livsforsikringer blir vel bare utbetalt ved alvorlig sykdom og død.   

Det finnes ulike uføreforsikringer!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnneSusanne skrev (4 minutter siden):

Det finnes ulike uføreforsikringer!!

Som kompenserer for tapt inntekt, ja. Hun har i hvert fall ikke vært i jobb de siste 13 årene

Endret av Saywhat
  • Liker 4
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

Innimellom ? Fortell meg hvordan hun skulle klart seg alene ? Shoppinggale førkja 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Innimellom ? Fortell meg hvordan hun skulle klart seg alene ? Shoppinggale førkja 🤷🏼‍♀️

De kaller seg vel samboere så da betaler han nok halvparten av bokostnadene vil jeg tro.

• Liker 3
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (11 minutter siden):

Ja, ikke saant :D Når hun klare summere feil, tenker jeg det er godt gjort å få det til å gå rundt vær mnd :D Med det FirstPrice kostholdet hennes, er det ikke sikkert matbudsjettet spiser så mye av trygda, men vet ikke hvor mange ganger hun får "bare" 149,- 199,- bare 299-, va på tellbu-kosta ingenting ,utav trygda si jeg  :D

Endret av Full kontroll
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...