JojoMoyes Skrevet fredag kl 23:02 #7141 Skrevet fredag kl 23:02 Frk nysgjerrig skrev (1 time siden): Tenkte det samme . Håper noen har gjort det!? Jeg har akkurat nå kommentert på insta , den blir nok slettet så fort hun ser den …. 6 2
Saywhat Skrevet fredag kl 23:39 #7142 Skrevet fredag kl 23:39 JojoMoyes skrev (32 minutter siden): Jeg har akkurat nå kommentert på insta , den blir nok slettet så fort hun ser den …. Tøft gjort av deg! Hun våkner snart, etter furte og sexesnappen i trusa KL 8. Hadde visst ikke fått viljen sin i «jallatv» ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ OG ÆÆÆ kan se på ka æææææææææ vil 6
LenaBAL Skrevet lørdag kl 06:56 #7143 Skrevet lørdag kl 06:56 JojoMoyes skrev (7 timer siden): Jeg har akkurat nå kommentert på insta , den blir nok slettet så fort hun ser den …. Og der var du sletta og sikkert blokkert 😂 Var vel det første hun gjorde da hun våknet 3
Blue Sky Skrevet lørdag kl 07:03 #7144 Skrevet lørdag kl 07:03 Jo mer motbør hun får, jo mer manisk blir hun på å vise hvor fantastisk alt er. Stedene de besøker, forholdet til «my elsk» osv. 8 1
baremeg Skrevet lørdag kl 10:32 #7145 Skrevet lørdag kl 10:32 Utrolig kjedelig snapping fra klosteret. Bare vent, når hun kommer hjem så begynner sikkert klagingen på at det er så få som ser på snappen hennes når hun er på ferie igjen og at hun må revurdere om hun skal fortsette med det og vet du hva Heidi ? Det syns jeg du skal gjøre 13 3
Skogstrolle Skrevet lørdag kl 11:21 #7146 Skrevet lørdag kl 11:21 baremeg skrev (48 minutter siden): Utrolig kjedelig snapping fra klosteret. Bare vent, når hun kommer hjem så begynner sikkert klagingen på at det er så få som ser på snappen hennes når hun er på ferie igjen og at hun må revurdere om hun skal fortsette med det og vet du hva Heidi ? Det syns jeg du skal gjøre Jeg gidder ikke å se, så klikkefingeren min fikk kjørt seg... 9
Shila90 Skrevet lørdag kl 13:48 #7147 Skrevet lørdag kl 13:48 Må være karma som smeller til med dårlig mage og greier. Vært nede å klaga før hun nesten har fått satt beina sine inn på hotellrommet.. 🤦🏼♀️ Men forskjellen på 14 kvm og 17 kvm er visst bare 2 kvm 😂🤦🏼♀️ Blir helt målløs av den dama der jeg! 3 1 8
Shila90 Skrevet lørdag kl 13:52 #7149 Skrevet lørdag kl 13:52 Full kontroll skrev (2 minutter siden): 17-14=2 Tydeligvis 😂🤷♀️ 5 1 1
Full kontroll Skrevet lørdag kl 13:55 #7150 Skrevet lørdag kl 13:55 Shila90 skrev (1 minutt siden): Tydeligvis 😂🤷♀️ Faen meg helt utrolig at hun klarer seg økonomisk men Tomsen og mamsen supplerer vel litt innimellom 😛 6 1 1
AnneSusanne Skrevet lørdag kl 15:43 #7151 Skrevet lørdag kl 15:43 JojoMoyes skrev (16 timer siden): Jeg har akkurat nå kommentert på insta , den blir nok slettet så fort hun ser den …. Søren og, jeg ble for sen til å lese. Hva skrev du? 2 1
Dude1996 Skrevet lørdag kl 15:52 #7152 Skrevet lørdag kl 15:52 Full kontroll skrev (1 time siden): Faen meg helt utrolig at hun klarer seg økonomisk men Tomsen og mamsen supplerer vel litt innimellom 😛 Jeg som ufør har ikke råd til masse shopping og ferieturer. Så jeg tenker hun får litt av Tom og mammaen ja Mulig at hun har en god forsikring også. 12
Turkis Sau Skrevet lørdag kl 18:43 #7153 Skrevet lørdag kl 18:43 (endret) Dere som har kommentert på Instagram, og legger ut skjerdump, eller skriver her at dere har kommentert. Er dere ikke bekymret over at alle nå, inkl. InstaHeidi kan vite hvem dere er? Søke opp profilene deres her på KG, lese alt, og vite hva dere har delt i tråder, og hvem dere faktisk er i det virkelige liv? Endret lørdag kl 18:43 av Turkis Sau 5
Lillemy_87 Skrevet lørdag kl 19:15 #7154 Skrevet lørdag kl 19:15 Turkis Sau skrev (31 minutter siden): Dere som har kommentert på Instagram, og legger ut skjerdump, eller skriver her at dere har kommentert. Er dere ikke bekymret over at alle nå, inkl. InstaHeidi kan vite hvem dere er? Søke opp profilene deres her på KG, lese alt, og vite hva dere har delt i tråder, og hvem dere faktisk er i det virkelige liv? Nei for jeg har ikke mitt virkelige navn på Instagram 😉 Har heller ingen bilder av meg, det finnes 0 bilder av meg på nettet i det hele tatt 😊 5 1
Saywhat Skrevet lørdag kl 19:40 #7155 Skrevet lørdag kl 19:40 Dude1996 skrev (3 timer siden): Jeg som ufør har ikke råd til masse shopping og ferieturer. Så jeg tenker hun får litt av Tom og mammaen ja Mulig at hun har en god forsikring også. Tror vi må ta fordelingsnøkkelen andre veien. Det meste Tom har/får blir sugd med i draget. Hun syntes det var fantastisk at moren hans solgte huset og leide isteden. Ja, det blir jo x ant ailændere til 330kr stk og kosmetikk, klær og kosmetiske inngrep. For ikke å snakke om så mye ferier og hoteller at hun vil knapt være hjemme. Livsforsikringer blir vel bare utbetalt ved alvorlig sykdom og død. 3
AnneSusanne Skrevet lørdag kl 19:48 #7156 Skrevet lørdag kl 19:48 Saywhat skrev (6 minutter siden): Tror vi må ta fordelingsnøkkelen andre veien. Det meste Tom har/får blir sugd med i draget. Hun syntes det var fantastisk at moren hans solgte huset og leide isteden. Ja, det blir jo x ant ailændere til 330kr stk og kosmetikk, klær og kosmetiske inngrep. For ikke å snakke om så mye ferier og hoteller at hun vil knapt være hjemme. Livsforsikringer blir vel bare utbetalt ved alvorlig sykdom og død. Det finnes ulike uføreforsikringer!! 1 1
Saywhat Skrevet lørdag kl 19:52 #7157 Skrevet lørdag kl 19:52 (endret) AnneSusanne skrev (4 minutter siden): Det finnes ulike uføreforsikringer!! Som kompenserer for tapt inntekt, ja. Hun har i hvert fall ikke vært i jobb de siste 13 årene Endret lørdag kl 19:52 av Saywhat 4
JojoMoyes Skrevet lørdag kl 20:01 #7158 Skrevet lørdag kl 20:01 Full kontroll skrev (6 timer siden): Faen meg helt utrolig at hun klarer seg økonomisk men Tomsen og mamsen supplerer vel litt innimellom 😛 Innimellom ? Fortell meg hvordan hun skulle klart seg alene ? Shoppinggale førkja 🤷🏼♀️ 2 1
Blue Sky Skrevet lørdag kl 20:12 #7159 Skrevet lørdag kl 20:12 JojoMoyes skrev (9 minutter siden): Innimellom ? Fortell meg hvordan hun skulle klart seg alene ? Shoppinggale førkja 🤷🏼♀️ De kaller seg vel samboere så da betaler han nok halvparten av bokostnadene vil jeg tro. 3
Full kontroll Skrevet lørdag kl 20:12 #7160 Skrevet lørdag kl 20:12 (endret) JojoMoyes skrev (11 minutter siden): Innimellom ? Fortell meg hvordan hun skulle klart seg alene ? Shoppinggale førkja 🤷🏼♀️ Ja, ikke saant Når hun klare summere feil, tenker jeg det er godt gjort å få det til å gå rundt vær mnd Med det FirstPrice kostholdet hennes, er det ikke sikkert matbudsjettet spiser så mye av trygda, men vet ikke hvor mange ganger hun får "bare" 149,- 199,- bare 299-, va på tellbu-kosta ingenting ,utav trygda si jeg Endret lørdag kl 20:13 av Full kontroll 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå