Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Hun kan jo ikke si det! Hun filmer jo ulovlig på museer, dyrehager, slott og you name it konstant! Hvis hun hadde innrømmet at hun har gjort noe ulovlig og dumt hadde hun revet bort gulvet hun selv står på. Hva skulle hun da ha fylt kontoen sin med? Bortsett fra familieproblemer, enkel matlaging og «ska på træning», «færdi på træning»?

Enda mer av hyllene i butikker og taxfree 😅

• Liker 5
Skrevet
Lunabelle skrev (4 minutter siden):

Ja, det er sant…. Og matlaging. 

• Liker 4
Skrevet

Har hun fylt på leppene igjen? De ser enda større ut enn vanlig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Skrev en kommentar jeg også. Blokkert på både IG og Snap 🤣

Da er vi to! Men bare på IG med meg. 😊

• Liker 3
Skrevet

Kan man melde i fra på Ig kontoen til slottet? Såg at hun hadde # det. 

Må bare si meg enig i at hun er psykisk syk. Hun burde vært beskyttet mot seg selv. Jeg tenker at hun faktisk ikke har selvinnsikt. Dessverre for henne. (Og de nære relasjonene og vennskapene). Huffhuff!!

• Liker 13
Skrevet
Lunabelle skrev (1 time siden):

Håper hun ikke filmer meg uten å spørre, da fyker selfiestanga til himmels. 

• Liker 7
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Me2, på IG. Hun hadde kommentert episoden på snap nå. Argumentet er at det er så mange andre som også bryter denne regelen. Og selvfølgelig regla om at hun er gammel nok til osv, og pekefingeren og YYYY 👆🫡

Gammel er hun, dessverre for henne er det ingen unnskyldning for å være så ufyselig og selvsentrert. Men man skjønne jo nå hvorfor hun ikke har noen andre nære rundt seg enn Tom når det største traumet oppstår, selv ikke familien ser ut til å klare henne. 

• Liker 10
Skrevet
Kaffeskål! skrev (46 minutter siden):

Det tenkte jeg på også! 😳 De eksploderer hvert øyeblikk 😬

• Liker 6
Skrevet
Kaffeskål! skrev (1 time siden):

Hun ser veldig pløsete ut i kveld, tror hun har glemt å legge på filteret hun bruker. 

Det er jo ikke pent å kommentere andres utseende, men når noen selv har rasert utseende sitt, så tillater jeg meg å kommentere. Har til gode å se noen som ser bedre ut etter kosmetisk behandling. Heidi har operert nesa, silikon i brystene, fillers i leppene og botox jevnt fordelt i hele ansiktet - likevel ser hun mye eldre ut enn hva 60-åringer normalt gjør

• Liker 12
Skrevet
Kaffeskål! skrev (1 time siden):

Har hun fylt på leppene igjen? De ser enda større ut enn 

Hun såg veldig hoven ut i ansiktet, samt at hun såg litt sliten ut. Leppene såg ekstra hovne ut også.

-jeg håper ikke at hun var gretten/oppgitt og lei seg pga Tom var dratt ut med venner (venninner?) på konsert. Hun hadde ikke den normale gløden/oppspiltheten/høygir som hun pleier. 

Hun orka ikke å dra sammen med Tom pga hoven ankel, også gidda hu itj høy musikk og ståing og masse folk. 

• Liker 7
Skrevet
ulltøffel skrev (7 minutter siden):

Hun ser veldig pløsete ut i kveld, tror hun har glemt å legge på filteret hun bruker. 

Det er jo ikke pent å kommentere andres utseende, men når noen selv har rasert utseende sitt, så tillater jeg meg å kommentere. Har til gode å se noen som ser bedre ut etter kosmetisk behandling. Heidi har operert nesa, silikon i brystene, fillers i leppene og botox jevnt fordelt i hele ansiktet - likevel ser hun mye eldre ut enn hva 60-åringer normalt gjør

Vi svarte nesten likt og samtidig. Jeg er helt enig, ikke snilt å kommentere utseende. Men virkelig, hun ser ikke bra ut med null mimikk og såvidt hun kan prate pga de leppene. Hun svelger så tungt, mister nesten pusten. Også alt dette uten å se yngre ut. 

• Liker 6
Skrevet
AnneSusanne skrev (3 minutter siden):

Vi svarte nesten likt og samtidig. Jeg er helt enig, ikke snilt å kommentere utseende. Men virkelig, hun ser ikke bra ut med null mimikk og såvidt hun kan prate pga de leppene. Hun svelger så tungt, mister nesten pusten. Også alt dette uten å se yngre ut. 

Hehe, det gjorde vi faktisk! 

Ja, den pusten og "kunstpausen" med den svelginga, hva er det? Høres ubehagelig ut. Men ja, så mye inngrep og påfyll uten at det har gått i hennes favør. Hjelper ikke at hun er så utrivelig som hun er heller. 

• Liker 7
Skrevet
ulltøffel skrev (13 minutter siden):

Ja, den pusten og "kunstpausen" med den svelginga, hva er det? Høres ubehagelig ut. Men ja, så mye inngrep og påfyll uten at det har gått i hennes favør. Hjelper ikke at hun er så utrivelig som hun er heller. 

Hjelper absolutt ikke på å være nesevis, frekk og utrivelig.  Jeg er helt enig med deg.

• Liker 4
Skrevet
ulltøffel skrev (15 minutter siden):

Du beskriver den pusten helt perfekt. Må jo være at musklene rundt munnen er lammet av botox. Derfor den svelgingen. Må jo unngå å vise røyke-rynkene som kommer naturlig med årene. 

Jeg har sett bilder av IH sånn som hun såg ut tidligere. Husker ikke om det var på FB eller Google. Hun var mye penere uten de svære leppene. Hun kunne nok godt ha eldtes mye bedre uten alle inngrepene/fillers/botox/silikon. Men hun ser det ikke på samme viset, antar jeg. Hun hadde vel grunner (inni seg) til å starte "forvandlingen". Synd å ødelegge utseende på den måten. Må vite å gi seg.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Kaffeskål! skrev (8 timer siden):

Tror det. Nå når de nesa 🤡

Endret av ohmylord
  • Liker 5
Skrevet (endret)
ohmylord skrev (20 minutter siden):

Tror det. Nå når de nesa 🤡

Screenshot_20250724_144037_Instagram.jpg

På kvelden var de enda mere pløsete. De folder seg i munnvikene. Tror også hun har glemt filteret sitt.

Screenshot_20250725_072434_Instagram.jpg

Endret av ohmylord
  • Liker 4
Skrevet
ulltøffel skrev (7 timer siden):

Har hun operert nesa? 

• Liker 3
Skrevet
Timeglass skrev (25 minutter siden):

Har hun operert nesa? 

Ja, men det er en del år siden.

• Liker 3
Skrevet
AnneSusanne skrev (7 timer siden):

Hun såg veldig hoven ut i ansiktet, samt at hun såg litt sliten ut. Leppene såg ekstra hovne ut også.

-jeg håper ikke at hun var gretten/oppgitt og lei seg pga Tom var dratt ut med venner (venninner?) på konsert. Hun hadde ikke den normale gløden/oppspiltheten/høygir som hun pleier. 

Hun orka ikke å dra sammen med Tom pga hoven ankel, også gidda hu itj høy musikk og ståing og masse folk. 

Hun var nok litt prega av motstanden på IG, tenker jeg. 

Jeg har lagt merke til at når hun skal drikke noe må hun liksom ta litt sats for å svelge. Mulig det bare er sånn hun er.

• Liker 4
Skrevet

Nå styres det fryktelig med å rettferdiggjøre oppførselen sin du. Andre har gjort det samme, så da er det greit. Med den mentaliteten blir det jo anarki og kaos. Da kan man jo bare rane, voldta, drepe, stjele osv, for andre gjør det jo også. Fy fader for en pill råtten og dårlig person hun er, viser sitt sanne jeg mer og mer. 

• Liker 14
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...