Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skogstrolle skrev (10 minutter siden):

Du glemte housetour hos svigermor! Mangla bare at vi fikk se svigermors soverom..

Hvorfor får vi ikke en housetour  fra Heidi sin leilighet?🤔 Den vil jeg se, ikke venninners og svigermors leilighet. Hun er så respektløs og frekk😤

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Sommer48 skrev (7 minutter siden):

Hvorfor får vi ikke en housetour  fra Heidi sin leilighet?🤔 Den vil jeg se, ikke venninners og svigermors leilighet. Hun er så respektløs og frekk😤

Da må hun rydde, og det er hun ikke god til. Husk nå på at hun har vært gjennom en traumatisk opplevelse!!

• Liker 16
Skrevet
Ananais skrev (4 timer siden):

For et vemmelig menneske.. Det blir etterhvert vanskelig å skjule den bedritne personligheten hennes, også på Instagram. Hun fornekter seg ikke. «Derfor æ hadde lyst». Forferdelig norsk for det første, men umodent svar, ikke minst. Men det er klart, hun har jo ikke noe bedre svar på hvorfor hun gjorde det. De kritiske kommentarene blir nok slettet fra IG i løpet av dagen, skal dere se.

IH, jeg håper du leser dette. Du er et troll. Ufin, egoistisk og ufyselig. Og JA!, jeg hadde sagt det rett til ansiktet ditt, uten problem!

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Veslemarthe skrev (24 minutter siden):

IH, jeg håper du leser dette. Du er et troll. Ufin, egoistisk og ufyselig. Og JA!, jeg hadde sagt det rett til ansiktet ditt, uten problem!

Hun er ufyselig ! 
Når noen spør hvorfor hun filmet når hun fikk beskjed om at det var forbudt , og svaret er : fordi Æ ville det… 

Det er jo på nivå med en 4 åring . Hvorfor tok du den sjokoladen i butikken ?. Fordi jeg ville det! 

Forskjellen er at til en 4 åring kan du forklare hvorfor dette ikke er greit , men til IH er det som å snakke til en vegg og få en skyllebøtte av aggresjon og hånlighet i retur ! 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

At Tom er sammen med henne sier så utrolig mye om han også. Hun drar jo ned inntrykket av han også   Skjønner godt at familien tar avstand til henne og at hun ikke har så mange venninner. Hvem orker å omgi seg med mennesker som kun tenker på seg selv?  

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Det står på instagram at hun har 10 kommentarer. Men det er bare 8 som er der. Kanskje hun har slettet mere 🤡😂

• Liker 2
Skrevet (endret)
Lillemy_87 skrev (9 minutter siden):

Screenshot_20250724_200417_Instagram.jpg

Kommentaren som UnniLindell fikk er blitt slettet 🤭

Samt den andre kommentaren 🤣😂🤣😂🤣

Endret av Skogstrolle
  • Liker 4
Skrevet

Var jeg som skrev den 🤣 Ble blokkert også 🫣 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lillemy_87 skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ble jeg overrasket? Gleder mej til morgendagens snæpping 🤭

Vi slapp å vente såå lenge 🤗 Heidi gjør det hun vil, og hun vet forskjell på rett og galt 😂🤣😂🤣

Endret av Skogstrolle
Tillegg
  • Liker 6
Skrevet

Pekefingeren igjen,  Yyyyyyyyyy

• Liker 8
Skrevet

Dette var gøy! Endelig fikk hun litt motbør! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (1 minutt siden):

Enig. Men dama er jo blottet for innsikt, så det reflekteres null og niks der i gården, hvorvidt handlingene hennes er ok eller ikke. 

Lurer forresten på hvor fanklubben hennes er nå? Har vært merkverdig stille derfra de siste dagene. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillemy_87 skrev (44 minutter siden):

Skrev en kommentar jeg også. Blokkert på både IG og Snap 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (25 minutter siden):

Det gikk jo tydeligvis innpå henne, siden hun måtte ta en rant om det på snap, men tviler på at hun tar det til etterretning og endrer seg. For hun vet selv hva som er rett og galt. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
baremeg skrev (På 24.7.2025 den 21.45):

Skrev en kommentar jeg også. Blokkert på både IG og Snap 🤣

Hun hadde kommentert episoden på snap nå. Argumentet er at det er så mange andre som også bryter denne regelen. Og selvfølgelig regla om at hun er gammel nok til osv, og pekefingeren og YYYY 👆🫡

Endret av Blue Sky
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Me2, på IG. Hun hadde kommentert episoden på snap nå. Argumentet er at det er så mange andre som også bryter denne regelen. Og selvfølgelig regla om at hun er gammel nok til osv, og pekefingeren og YYYY 👆🫡

Nå er jeg blokkert også. La igjen et hjerte på den kommentaren tidligere i dag og ble blokkert 😂😂😂

Endret av Lunabelle
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg blokkert også. La igjen et hjerte på den kommentaren tidligere i dag og ble blokkert 😂😂😂

Hun likte nok ikke det der så godt nei! Men ta til seg noe? Aldri! 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (3 minutter siden):

Hun likte nok ikke det der så godt nei! Men ta til seg noe? Aldri! 

Hun hadde vunnet veldig mye mer på å si at hun falt for fristelsen, men at det var dumt og at hun skulle slette bildene. Nå fremstår hun bare som en egoistisk bitch, som sier og gjør akkurat som hun vil og driter i lover og regler. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Hun hadde vunnet veldig mye mer på å si at hun falt for fristelsen, men at det var dumt og at hun skulle slette bildene. Nå fremstår hun bare som en egoistisk bitch, som sier og gjør akkurat som hun vil og driter i lover og regler. 

Hun kan jo ikke si det! Hun filmer jo ulovlig på museer, dyrehager, slott og you name it konstant! Hvis hun hadde innrømmet at hun har gjort noe ulovlig og dumt hadde hun revet bort gulvet hun selv står på. Hva skulle hun da ha fylt kontoen sin med? Bortsett fra familieproblemer, enkel matlaging og «ska på træning», «færdi på træning»?

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...