Ananais Skrevet 24. juli #7061 Skrevet 24. juli For et vemmelig menneske.. Det blir etterhvert vanskelig å skjule den bedritne personligheten hennes, også på Instagram. Hun fornekter seg ikke. «Derfor æ hadde lyst». Forferdelig norsk for det første, men umodent svar, ikke minst. Men det er klart, hun har jo ikke noe bedre svar på hvorfor hun gjorde det. De kritiske kommentarene blir nok slettet fra IG i løpet av dagen, skal dere se. 8 3
Skogstrolle Skrevet 24. juli #7062 Skrevet 24. juli (endret) Applaus fra forfatter Lindell ble satt pris på 🤭🤗🙌🙌🙌 Endret 24. juli av Skogstrolle 12 3
ohmylord Skrevet 24. juli #7063 Skrevet 24. juli Skogstrolle skrev (1 minutt siden): En kommentar er allerede slettet 😂😂 den om at det var respektløst. 3 2 3
Skogstrolle Skrevet 24. juli #7065 Skrevet 24. juli (endret) Skogstrolle skrev (8 minutter siden): Der våkna ho 🤪 Næmmen, Heidi? Står du ikke for det du skriver, men må slette det? "Uff da så ille! Står stødig i det!..." Stødig og stødig, jeg synes du vakler 🍿 Jaggu ser det ut som det fikk stå som egen kommentar med tagging av feil person 🤣😂 Endret 24. juli av Skogstrolle 6 1
ohmylord Skrevet 24. juli #7066 Skrevet 24. juli Skogstrolle skrev (3 minutter siden): Næmmen, Heidi? Står du ikke for det du skriver, men må slette det? "Uff da så ille! Står stødig i det!..." Stødig og stødig, jeg synes du vakler 🍿 Blir liten sammenheng når hun sletter kommentarer og beholder svarene sine. Nok ett bevis på at Heidi kun godtar positive tilbakemeldinger. Ingen konstruktiv kritikk. Men å spy ut sitt oppgulp på alle andre. Det er greit. Dette viser jo bare igjen at hun har ett "tilgjort og rosenrødt" liv på instagram kontra snap. 10 2 2
Skogstrolle Skrevet 24. juli #7067 Skrevet 24. juli ohmylord skrev (1 minutt siden): Blir liten sammenheng når hun sletter kommentarer og beholder svarene sine. Nok ett bevis på at Heidi kun godtar positive tilbakemeldinger. Ingen konstruktiv kritikk. Men å spy ut sitt oppgulp på alle andre. Det er greit. Dette viser jo bare igjen at hun har ett "tilgjort og rosenrødt" liv på instagram kontra snap. Det er da det vi har sagt, at hun viser 2 forskjellige ansikter her og på Instagram! Håper det er god stemning på stranda 🥰 6
baremeg Skrevet 24. juli #7068 Skrevet 24. juli Ser ut som om jeg ble blokkert på IG gitt 🤣 Hadde tenkt å legge inn en kommentar til om at det er spesielt å slette kommentarer hvis hun står så støtt i det som hun skrev , men den sjansen fikk jeg ikke 🤭🤭 5 1 3
Lunabelle Skrevet 24. juli #7070 Skrevet 24. juli ohmylord skrev (1 minutt siden): Enda flere kommentarer er slettet 🤡😂😂 Da står hun kanskje ikke så støtt likevel 😂😂. Tåler ihvertfall ikke å bli motsagt eller få litt motstand. 7 6
baremeg Skrevet 24. juli #7071 Skrevet 24. juli Sorry meg men hva er det Tom ser i henne? Hun blir jo bare mer og mer motbydelig!! 8 8
LenaBAL Skrevet 24. juli #7073 Skrevet 24. juli Skogstrolle skrev (1 time siden): Hun har sletta ja 🤡 Så bra det blir dokumentert her ! Bare de kommentarer som stryker henne med hårene får stå, ellers blir det rett i blokk! skummelt at det går an å oppføre seg sånn . Det er veldig tydelig hvorfor hennes såkalte nære relasjoner går i oppløsning! Alt må være på hennes måte eller blir det kaos og skrik ! 5 8
Blue Sky Skrevet 24. juli #7074 Skrevet 24. juli Ja, det der sto hun tydeligvis trygt i ja. NOT! 😂😂 4 8
JojoMoyes Skrevet 24. juli #7076 Skrevet 24. juli baremeg skrev (1 time siden): Sorry meg men hva er det Tom ser i henne? Hun blir jo bare mer og mer motbydelig!! Nå er jo Tom helt lik da ! Om han dessverre har blitt sånn pga henne vet ikke jeg ? Men de er 2 alen av samme stykke . Men hun blir jo bare mere og mere grusom . Jeg elsker at noen gadd å stå frem på insta også og tale henne midt i mot 🙌🏻👍🤩 7 10
Anita321 Skrevet 24. juli #7077 Skrevet 24. juli baremeg skrev (1 time siden): Ser ut som om jeg ble blokkert på IG gitt 🤣 Hadde tenkt å legge inn en kommentar til om at det er spesielt å slette kommentarer hvis hun står så støtt i det som hun skrev , men den sjansen fikk jeg ikke 🤭🤭 Sånn hun svarer og oppfører seg viser hvorfor folk tar avstand fra henne. Hun har omtrent ingen venner og nesten hele familien er hun jo i konflikt med. Alle skjønner jo grunnen. De få vennene hun har tar jo omtrent ikke kontakt. Hun eier ikke respekt for noen, hverken hotellansatte, regler for fotografering offentlig, venner etc. Sistnevnte så man godt da hun nylig besøkte en "travel bestis", reiv opp dørene og filmet... Frekk og usympatisk. 6 8
Skogstrolle Skrevet 24. juli #7078 Skrevet 24. juli Anita321 skrev (31 minutter siden): Sånn hun svarer og oppfører seg viser hvorfor folk tar avstand fra henne. Hun har omtrent ingen venner og nesten hele familien er hun jo i konflikt med. Alle skjønner jo grunnen. De få vennene hun har tar jo omtrent ikke kontakt. Hun eier ikke respekt for noen, hverken hotellansatte, regler for fotografering offentlig, venner etc. Sistnevnte så man godt da hun nylig besøkte en "travel bestis", reiv opp dørene og filmet... Frekk og usympatisk. Du glemte housetour hos svigermor! Mangla bare at vi fikk se svigermors soverom.. 10
Skogstrolle Skrevet 24. juli #7079 Skrevet 24. juli Jeg lurer egentlig på hva Heidis støttespillere sier til oppførsla her? Av erfaring vet jeg vel at dem holder klokelig kjeft, eller er "opptatt" med andre ting 🥰 6
Lunabelle Skrevet 24. juli #7080 Skrevet 24. juli (endret) Skogstrolle skrev (7 minutter siden): Du glemte housetour hos svigermor! Mangla bare at vi fikk se svigermors soverom.. Ja, mens hun fortsatt sov 😅 For det var sikkert derfor hun hadde housetour tidlig på morgenen, med hviskestemme. Tviler på at svigermor hadde godtatt den filmingen hvis hun hadde vært våken. Endret 24. juli av Lunabelle 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå