Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et vemmelig menneske.. Det blir etterhvert vanskelig å skjule den bedritne personligheten hennes, også på Instagram. Hun fornekter seg ikke. «Derfor æ hadde lyst». Forferdelig norsk for det første, men umodent svar, ikke minst. Men det er klart, hun har jo ikke noe bedre svar på hvorfor hun gjorde det. De kritiske kommentarene blir nok slettet fra IG i løpet av dagen, skal dere se.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Applaus fra forfatter Lindell ble satt pris på 🤭🤗🙌🙌🙌

Screenshot_20250724_134101_Samsung Internet.jpg

Endret av Skogstrolle
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 minutt siden):

Screenshot_20250724_134101_Samsung Internet.jpg

En kommentar er allerede slettet 😂😂 den om at det var respektløst. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Der våkna ho 🤪

Screenshot_20250724_134444_Samsung Internet.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (8 minutter siden):

Der våkna ho 🤪

Screenshot_20250724_134444_Samsung Internet.jpg

Næmmen, Heidi? Står du ikke for det du skriver, men må slette det?

"Uff da så ille! Står stødig i det!..."

Stødig og stødig, jeg synes du vakler 🍿 

Jaggu ser det ut som det fikk stå som egen kommentar med tagging av feil person 🤣😂

Screenshot_20250724_135533_Samsung Internet.jpg

Endret av Skogstrolle
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (3 minutter siden):

Næmmen, Heidi? Står du ikke for det du skriver, men må slette det?

"Uff da så ille! Står stødig i det!..."

Stødig og stødig, jeg synes du vakler 🍿 

Blir liten sammenheng når hun sletter kommentarer og beholder svarene sine. Nok ett bevis på at Heidi kun godtar positive tilbakemeldinger. Ingen konstruktiv kritikk. Men å spy ut sitt oppgulp på alle andre. Det er greit. Dette viser jo bare igjen at hun har ett "tilgjort og rosenrødt" liv på instagram kontra snap. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
ohmylord skrev (1 minutt siden):

Blir liten sammenheng når hun sletter kommentarer og beholder svarene sine. Nok ett bevis på at Heidi kun godtar positive tilbakemeldinger. Ingen konstruktiv kritikk. Men å spy ut sitt oppgulp på alle andre. Det er greit. Dette viser jo bare igjen at hun har ett "tilgjort og rosenrødt" liv på instagram kontra snap. 

Det er da det vi har sagt, at hun viser 2 forskjellige ansikter her og på Instagram!

Håper det er god stemning på stranda 🥰

• Liker 6
Skrevet

Ser ut som om jeg ble blokkert på IG gitt 🤣 Hadde tenkt å legge inn en kommentar til om at det er spesielt å slette kommentarer hvis hun står så støtt i det som hun skrev , men den sjansen fikk jeg ikke 🤭🤭

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Enda flere kommentarer er slettet 🤡😂😂

• Liker 8
Skrevet
ohmylord skrev (1 minutt siden):

Enda flere kommentarer er slettet 🤡😂😂

Da står hun kanskje ikke så støtt likevel 😂😂. Tåler ihvertfall ikke å bli motsagt eller få litt motstand.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Sorry meg men hva er det Tom ser i henne? Hun blir jo bare mer og mer motbydelig!!  

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun har sletta ja 🤡

Screenshot_20250724_142305_Samsung Internet.jpg

• Liker 7
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Hun har sletta ja 🤡

Screenshot_20250724_142305_Samsung Internet.jpg

Så bra det blir dokumentert her ! Bare de kommentarer som stryker henne med hårene får  stå, ellers blir det rett i blokk!  

skummelt at det går an å oppføre seg sånn . Det er veldig tydelig hvorfor hennes såkalte nære relasjoner går i oppløsning!  

Alt må være på hennes måte eller blir det kaos og skrik ! 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Ja, det der sto hun tydeligvis trygt i ja. NOT! 😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Sorry meg men hva er det Tom ser i henne? Hun blir jo bare mer og mer motbydelig!!  

Nå er jo Tom helt lik da ! Om han dessverre har blitt sånn pga henne vet ikke jeg ? Men de er 2 alen av samme stykke . Men hun blir jo bare mere og mere grusom . Jeg elsker at noen gadd å stå frem på insta også og tale henne midt i mot 🙌🏻👍🤩

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Ser ut som om jeg ble blokkert på IG gitt 🤣 Hadde tenkt å legge inn en kommentar til om at det er spesielt å slette kommentarer hvis hun står så støtt i det som hun skrev , men den sjansen fikk jeg ikke 🤭🤭

Sånn hun svarer og oppfører seg viser hvorfor folk tar avstand fra henne. Hun har omtrent ingen venner og nesten hele familien er hun jo i konflikt med. Alle skjønner jo grunnen. De få vennene hun har tar jo omtrent ikke kontakt. Hun eier ikke respekt for noen, hverken hotellansatte, regler for fotografering offentlig, venner etc. Sistnevnte så man godt da hun nylig besøkte en "travel bestis", reiv opp dørene og filmet... Frekk og usympatisk. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Anita321 skrev (31 minutter siden):

Sånn hun svarer og oppfører seg viser hvorfor folk tar avstand fra henne. Hun har omtrent ingen venner og nesten hele familien er hun jo i konflikt med. Alle skjønner jo grunnen. De få vennene hun har tar jo omtrent ikke kontakt. Hun eier ikke respekt for noen, hverken hotellansatte, regler for fotografering offentlig, venner etc. Sistnevnte så man godt da hun nylig besøkte en "travel bestis", reiv opp dørene og filmet... Frekk og usympatisk. 

Du glemte housetour hos svigermor! Mangla bare at vi fikk se svigermors soverom..

• Liker 10
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva Heidis støttespillere sier til oppførsla her? Av erfaring vet jeg vel at dem holder klokelig kjeft, eller er "opptatt" med andre ting 🥰

• Liker 6
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (7 minutter siden):

Du glemte housetour hos svigermor! Mangla bare at vi fikk se svigermors soverom..

Ja, mens hun fortsatt sov 😅

For det var sikkert derfor hun hadde housetour tidlig på morgenen, med hviskestemme. Tviler på at svigermor hadde godtatt den filmingen hvis hun hadde vært våken.

Endret av Lunabelle
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...