LenaBAL Skrevet mandag kl 17:40 #7001 Skrevet mandag kl 17:40 JojoMoyes skrev (54 minutter siden): Jeg måtte inn på Gugel etter at hun sa selv at «hele familien var dysfunksjonell « så egentlig etter familiemedlemmer men var bare et par bilder av ene datteren . Sikkert fra en tid de hadde mere kontakt . Men hang meg opp i hennes nyttårsforsetter for det må jo nå være 10 år siden dette intervjuet ? Og jeg oppfatter vel for det første at hele forsettet er meget spesielt for det første ! Men for det andre har det vel gått motsatt vei enn det hun sier ? I artikkelen står det at hun har 35 tusen følgere, i dag 10 år seinere har kontoen bare vokst med 4 tusen følgere…..kan jo begynne å lure …. 3
J_1990 Skrevet mandag kl 17:48 #7002 Skrevet mandag kl 17:48 Får aldri svigermor være med de ut på noe? 🙄 5
Anita321 Skrevet mandag kl 18:09 #7003 Skrevet mandag kl 18:09 J_1990 skrev (1 minutt siden): Får aldri svigermor være med de ut på noe? 🙄 Er vel mer interessant å se at de spiser lunsj sammen med mor/svigermor ( ulike sildtyper) enn den håpløse filmingen av at hvilke rundstykker de kjøpte i dag😂. Det ble også filmet i går, så hva var nytt? Intetsigende, og denne dama snakker om andre influensere sine "snapper" om "ingenting" ... Snakk om å "kaste stein i eget glasshus".Jeg lurer fælt på hvem som finner det interessant.. 😂 For å ikke snakke om evigvarende filming av klær i butikker.... Jeg måtte bare "skippe igjennom". Orker ikke å se noe så lite interessant. Hun der er nok ikke svigermors drøm heller. 3 7
Pusemusen Skrevet mandag kl 18:41 #7004 Skrevet mandag kl 18:41 Godt hun fikk vært i en butikk som har "interør", da 😄 6
JojoMoyes Skrevet mandag kl 18:45 #7005 Skrevet mandag kl 18:45 Pusemusen skrev (3 minutter siden): Godt hun fikk vært i en butikk som har "interør", da 😄 Jeg skippet så gikk glipp av det 😂 2
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl 04:35 #7006 Skrevet tirsdag kl 04:35 Kan jo fort se ut som det er dårlig stemning allerede. Hysterisk knegging, shopping å tidlig i seng. I tillegg til klaging på været. Det er så trist for de andre at IH tilsynelatende aldri greier å holde stemning/humør oppe rundt andre. 11
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 07:07 #7007 Skrevet tirsdag kl 07:07 Nei Tom du kan ikke få henne til å snakke dansk ! Hun kan ikke norsk engang . Blanding mellom golf og krikert 🤦🏼♀️ kanskje IH har lest litt her og fant ut at mamsen til Tom må frem i lyset …. 7
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 07:08 #7008 Skrevet tirsdag kl 07:08 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Kan jo fort se ut som det er dårlig stemning allerede. Hysterisk knegging, shopping å tidlig i seng. I tillegg til klaging på været. Det er så trist for de andre at IH tilsynelatende aldri greier å holde stemning/humør oppe rundt andre. Men døra må være på gløtt selv om hun har lagt seg ! T må ikke få noe privat tid med sin gamle mor ! 4 3
ohmylord Skrevet tirsdag kl 09:29 #7009 Skrevet tirsdag kl 09:29 Ny dag med hysterisk filming. De fleste normale mennesker går inn i butikker for å titte og gjerne handle litt. Heidi går inn for å filme hver eneste meter. Og for å utlevere både ansatte og andre kunder på snap. Content, content, content. Hun kan da umulig få med seg noe av varene som butikker har. Der hun flyr frem og tilbake og filmer i hytt og pine. 2 12
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 09:54 #7010 Skrevet tirsdag kl 09:54 (endret) Dèn latteren << I'm so happy>> får man kun på blå resept, tror nå jeg Endret tirsdag kl 09:55 av Full kontroll 3 9
Anita321 Skrevet tirsdag kl 12:53 #7011 Skrevet tirsdag kl 12:53 JojoMoyes skrev (5 timer siden): Nei Tom du kan ikke få henne til å snakke dansk ! Hun kan ikke norsk engang . Blanding mellom golf og krikert 🤦🏼♀️ kanskje IH har lest litt her og fant ut at mamsen til Tom må frem i lyset …. Nettopp! Det første som slo meg også🤣 Jeg tror ikke at det bare er kanskje at hun har lest.... Hun leser med jevne mellomrom, fordi det avslører hun jo med filming eller å "ta opp temaer" på snap. Eks. da hun snakket om for eksempel botox, skrukkete hud, at Tom var sta han også og mye mer. Hun sier at hun ikke bryr seg hva folk sier, men det virker da ikke slik🤣🤣🤣. 5 1
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 13:03 #7012 Skrevet tirsdag kl 13:03 LenaBAL skrev (19 timer siden): I artikkelen står det at hun har 35 tusen følgere, i dag 10 år seinere har kontoen bare vokst med 4 tusen følgere…..kan jo begynne å lure …. Det er vel i hovedsak på snap hun deler .. Og jeg tror mange på snap følger fordi hun er som et togkrasj ikke fordi man nødvendigvis liker alt hun deler . Jeg følger med for jeg «MÅ « liksom se om hun kan overgå seg selv med galskap eller dumme ting 🙈😂det gjør hun jo stadig vekk . Og insta bruker hun jo bare som breafe /skryte konto . 13 1
Anita321 Skrevet tirsdag kl 13:03 #7013 Skrevet tirsdag kl 13:03 ohmylord skrev (3 timer siden): Ny dag med hysterisk filming. De fleste normale mennesker går inn i butikker for å titte og gjerne handle litt. Heidi går inn for å filme hver eneste meter. Og for å utlevere både ansatte og andre kunder på snap. Content, content, content. Hun kan da umulig få med seg noe av varene som butikker har. Der hun flyr frem og tilbake og filmer i hytt og pine. Hun tror visst ikke noen av følgerne har vært i Danmark. Aldri sett en slakterbutikk eller vært på Føtex og Matas. Null verdi for de fleste, men så ikke dagens film når det gjelder innkjøp av rundstykker. Innkjøp av rundstykker dag 3🤣🤣👍. Aldri sett en godt voksen dame på 60 år gå rundt med selfiestang sånn som dette.... Flaut... 11 2
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 13:06 #7014 Skrevet tirsdag kl 13:06 Anita321 skrev (1 minutt siden): Hun tror visst ikke noen av følgerne har vært i Danmark. Aldri sett en slakterbutikk eller vært på Føtex og Matas. Null verdi for de fleste, men så ikke dagens film når det gjelder innkjøp av rundstykker. Innkjøp av rundstykker dag 3🤣🤣👍. Aldri sett en godt voksen dame på 60 år gå rundt med selfiestang sånn som dette.... Flaut... Harry er det hun er . Prøver å fremstå smart og frempå , blir vel mer oppfattet som besserwisser og håpløs ..I går så hun på klær hun mente var poplin, så ut som krepp for meg .. 10 1
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 13:27 #7015 Skrevet tirsdag kl 13:27 (endret) JojoMoyes skrev (5 timer siden): Det er vel i hovedsak på snap hun deler .. Og jeg tror mange på snap følger fordi hun er som et togkrasj ikke fordi man nødvendigvis liker alt hun deler . Jeg følger med for jeg «MÅ « liksom se om hun kan overgå seg selv med galskap eller dumme ting 🙈😂det gjør hun jo stadig vekk . Og insta bruker hun jo bare som breafe /skryte konto . Ja enig der! Tenkte mer på at å «plutselig « ha 35 tusen følgere er jo litt merkelig , og hvertfall når du bare vokser 4 tusen på 10 år…. Endret tirsdag kl 18:50 av LenaBAL 5
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 14:59 #7016 Skrevet tirsdag kl 14:59 LenaBAL skrev (1 time siden): Ja enig der! Tenkte mer på at å «plutselig « ha 35 tusen følgere er jo litt merkelig , og hvertfall når du bare vokser 4 tusen på 10 …. Jeg synes ALT rundt den damen er merkelig jeg da . 7
Ananais Skrevet tirsdag kl 18:23 #7017 Skrevet tirsdag kl 18:23 JojoMoyes skrev (5 timer siden): Harry er det hun er . Prøver å fremstå smart og frempå , blir vel mer oppfattet som besserwisser og håpløs ..I går så hun på klær hun mente var poplin, så ut som krepp for meg .. Prøver å fremstå smart og frempå ja, spot on! Akkurat som med buffet-skiltet til 189.- «det bli jo alt for dyrt med den kursen som e no, går ikke an å spis ut» som om hun hadde 100% peiling på hva det tilsvarte i norske kroner. Det visste hun så absolutt ikke.. Og sånn uttaler hun seg om det aller meste. 7 1
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 18:57 #7018 Skrevet tirsdag kl 18:57 Ananais skrev (33 minutter siden): Prøver å fremstå smart og frempå ja, spot on! Akkurat som med buffet-skiltet til 189.- «det bli jo alt for dyrt med den kursen som e no, går ikke an å spis ut» som om hun hadde 100% peiling på hva det tilsvarte i norske kroner. Det visste hun så absolutt ikke.. Og sånn uttaler hun seg om det aller meste. Jeg dristet meg jo til å skrive til henne og si at det tilsvare 300 norsk, men fikk ikke noe svar på det. 2
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 19:00 #7019 Skrevet tirsdag kl 19:00 Blue Sky skrev (2 minutter siden): Jeg dristet meg jo til å skrive til henne og si at det tilsvare 300 norsk, men fikk ikke noe svar på det. Ble ikke blokka engang ? 😂 4
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 19:04 #7020 Skrevet tirsdag kl 19:04 Ananais skrev (37 minutter siden): Prøver å fremstå smart og frempå ja, spot on! Akkurat som med buffet-skiltet til 189.- «det bli jo alt for dyrt med den kursen som e no, går ikke an å spis ut» som om hun hadde 100% peiling på hva det tilsvarte i norske kroner. Det visste hun så absolutt ikke.. Og sånn uttaler hun seg om det aller meste. Hun har null idé om den kursen , det hørte du med skjørtet i går til 299 danske . Og det var billige Birkenstock (549) på Føtex eller kor hon var ? Ehh samme pris som de har hatt på Obs her i hele sommer .. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå