panzerpølsa Skrevet søndag kl 18:24 #6981 Skrevet søndag kl 18:24 ulltøffel skrev (2 minutter siden): Synes Tom burde fått reist alene til Danmark. Det fremstår som han virkelig koser seg når han er der uten Heidi, da får han også brukt tid med familien sin. Heidi klager støtt og forsurer stemningen - hver gang! De to kan kose seg sammen på sydenturer, men turene til Danmark bør han få ha for seg selv. Men hvor er Toms mor? Fikk hun ikke være med på stranda og middag? Merkelig å dra på besøk, å så kjøre sitt eget løp. 6 4
JojoMoyes Skrevet søndag kl 18:35 #6982 Skrevet søndag kl 18:35 Skogstrolle skrev (39 minutter siden): Godt matlysten er på topp, og det reke/rødspettemåltidet misunner jeg henne - Også den store softisen som hun avsluttet måltidet med 🤪 Shjække!! Det beste var jo at hun trodde krepsen var en fake plastdings 😂🙈🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 11 1
JojoMoyes Skrevet søndag kl 18:37 #6983 Skrevet søndag kl 18:37 panzerpølsa skrev (11 minutter siden): Men hvor er Toms mor? Fikk hun ikke være med på stranda og middag? Merkelig å dra på besøk, å så kjøre sitt eget løp. Det er ikke merkelig med den damen , hun er der jo for å filme ,utlevere ,kjefte og forsure stemningen og ha sitt vante egoshow ! Hun bryr seg vel katten i svigermor ..For oss andre VELDIG merkelig .. 8 1
Natu Skrevet søndag kl 18:43 #6984 Skrevet søndag kl 18:43 Hjernen min nekter å akseptere at Instaheidi faktisk er en virkelig person. 3 11
Anita321 Skrevet søndag kl 19:09 #6985 Skrevet søndag kl 19:09 Skogstrolle skrev (1 time siden): Godt matlysten er på topp, og det reke/rødspettemåltidet misunner jeg henne - Også den store softisen som hun avsluttet måltidet med 🤪 Shjække!! Men hvorfor er ikke mora med ut og spiser? Nekter hun han å spørre sin mor når han en sjelden gang er der på besøk? På stranda om dagen, ut og spise på kvelden og snart vil vel dronninga reise videre... Kanskje de allerede har gjort det? Litt av en prioritering av "alenetid" når de først er på besøk... 8
ulltøffel Skrevet søndag kl 19:11 #6986 Skrevet søndag kl 19:11 panzerpølsa skrev (42 minutter siden): Men hvor er Toms mor? Fikk hun ikke være med på stranda og middag? Merkelig å dra på besøk, å så kjøre sitt eget løp. Det er jo sånn hver bidige gang de reiser sammen til Danmark, de har ikke tid til Toms familie. Vi kan bare se for oss hvilket drama det blir hvis ikke ting skjer etter Heidis ønske. Hun er svært egoistisk og selvsentrert, det har hun alltid vært. Får vondt av moren til Tom som har sett frem til å få besøk av sønnen, men som ikke får sett han stort. Bare det å kunne hatt sitt voksne barn på tomannshånd, en god prat og latter, det er neimen ikke enkelt med Heidi i samme rom 9
Anita321 Skrevet søndag kl 19:12 #6987 Skrevet søndag kl 19:12 panzerpølsa skrev (45 minutter siden): Men hvor er Toms mor? Fikk hun ikke være med på stranda og middag? Merkelig å dra på besøk, å så kjøre sitt eget løp. Greit at kanskje en eldre dame ikke vil på stranda, men middag vil hun vel ha.... Han fikk nok ikke lov til å spørre. "Hun der tar kaka" .... Besøk og besøk... 1 6
Blue Sky Skrevet søndag kl 19:18 #6988 Skrevet søndag kl 19:18 JojoMoyes skrev (43 minutter siden): Det beste var jo at hun trodde krepsen var en fake plastdings 😂🙈🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Hun har vel aldri sett en sjøkreps før 🫣😂 2 4
LenaBAL Skrevet søndag kl 20:06 #6989 Skrevet søndag kl 20:06 Blue Sky skrev (44 minutter siden): Hun har vel aldri sett en sjøkreps før 🫣😂 IH du som filmer så mange buffeer og spiser så ofte ute og er så besserwisser …. Nei til sjømat tallerken da kommer plastikk kreps … som du sikkert renska med bakterie klør 🤡 6 1
baremeg Skrevet søndag kl 20:08 #6990 Skrevet søndag kl 20:08 Det her reagerte jeg på også : 6 timer på stranda og så ut og spise mens mor sitter hjemme? Bruker de henne kun for gratis overnatting? Jeg hadde jo heller oppfordret til mor/sønn-tid i og med at de ses så sjeldent. Noen ganger må man kunne dele oppmerksomheten. Veldig spesielt hele opplegget der 11 1
K_mb Skrevet søndag kl 21:35 #6991 Skrevet søndag kl 21:35 LenaBAL skrev (4 timer siden): Tom!!! Sjøl om du it ha sett gamle mor di på læng ska du bare bruk tid og pæng på MÆ!! Saint ja Tom?!?! No skal vi gjør bare det Æ vil !!! Æ ha tross alt opplævd det mest traumatiske ett menneske kan opplev - ankln !!! Ok?!?! Må du hør da Tom når Æ snakke te dæ!!!! Som å høre henne...😆🙈 7 3
Blue Sky Skrevet i går, 12:32 #6992 Skrevet i går, 12:32 Nå fikk jeg en liten sprekk og sendte en kommentar til IH. Venter bare på suset fra Giljotinen nå 😅 6 2
Ananais Skrevet i går, 12:57 #6993 Skrevet i går, 12:57 Blue Sky skrev (25 minutter siden): Nå fikk jeg en liten sprekk og sendte en kommentar til IH. Venter bare på suset fra Giljotinen nå 😅 Hva skrev du?
JojoMoyes Skrevet i går, 13:07 #6994 Skrevet i går, 13:07 Ananais skrev (8 minutter siden): Hva skrev du? Ja hva skrev du ? At du ble kvalm at at alt mat og ting Tom har lyst på er dyrt men hun kunne kjøpe seg et helt vanlig hvitt skjørt til 500 kr ? Som hun absolutt trengte ? 😂🙈 5 1 1
Blue Sky Skrevet i går, 13:18 #6995 Skrevet i går, 13:18 Jeg skrev at 189 dkr for en matrett ikke er SÅ dyrt. Ca 300 nkr. Jeg tror ikke hun aner hvordan hun regner om til nkr. Det er meg totalt ubegripelig at noen synes det er interessant med virringen rundt i butikker, men det er jo faktisk noen som setter pris på det. 6 2
JojoMoyes Skrevet i går, 14:02 #6996 Skrevet i går, 14:02 Blue Sky skrev (41 minutter siden): Jeg skrev at 189 dkr for en matrett ikke er SÅ dyrt. Ca 300 nkr. Jeg tror ikke hun aner hvordan hun regner om til nkr. Det er meg totalt ubegripelig at noen synes det er interessant med virringen rundt i butikker, men det er jo faktisk noen som setter pris på det. Det aner hun ikke ! Det har hun jo bevist 😂Skjørtet derimot var det ikke noe å si på 🤦🏼♀️Nei jeg skjønner det heller ikke og gud bedre så mye fremprovosert falsk latter det er mulig å få med på en dag .. 9
Ananais Skrevet i går, 14:58 #6997 Skrevet i går, 14:58 JojoMoyes skrev (53 minutter siden): Det aner hun ikke ! Det har hun jo bevist 😂Skjørtet derimot var det ikke noe å si på 🤦🏼♀️Nei jeg skjønner det heller ikke og gud bedre så mye fremprovosert falsk latter det er mulig å få med på en dag .. Den falske latteren kommer ofte(re) i perioder med dårlig stemning, så man kan jo bare tenke seg til stemningen dem i mellom nå. Husker for noen år siden når hun satt under treet i hagen til mora til Tom og gråt tidlig om morgenen, fordi hun følte seg så utenfor.. Lurer på hva slekta til Tom synes om spetakkelet fra Ørland😅 9 3
JojoMoyes Skrevet i går, 15:19 #6998 Skrevet i går, 15:19 Ananais skrev (18 minutter siden): Den falske latteren kommer ofte(re) i perioder med dårlig stemning, så man kan jo bare tenke seg til stemningen dem i mellom nå. Husker for noen år siden når hun satt under treet i hagen til mora til Tom og gråt tidlig om morgenen, fordi hun følte seg så utenfor.. Lurer på hva slekta til Tom synes om spetakkelet fra Ørland😅 Ja det lyste lang vei på hele utrykket hennes i dag at noe er i gjære …. Vet ikke hva men synlig var det at noe er på gang ..Rart du føler deg utenfor da når du oppfører deg som om du er fra en annen planet 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Kommer aldri til å bli klok på den damen .. 7
Honey Dew Skrevet 23 timer siden #6999 Skrevet 23 timer siden baremeg skrev (19 timer siden): Det her reagerte jeg på også : 6 timer på stranda og så ut og spise mens mor sitter hjemme? Bruker de henne kun for gratis overnatting? Jeg hadde jo heller oppfordret til mor/sønn-tid i og med at de ses så sjeldent. Noen ganger må man kunne dele oppmerksomheten. Veldig spesielt hele opplegget der Tom må jo være tidenes tøffelhelt 🙄 6 6
JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #7000 Skrevet 22 timer siden Natu skrev (21 timer siden): Hjernen min nekter å akseptere at Instaheidi faktisk er en virkelig person. Jeg måtte inn på Gugel etter at hun sa selv at «hele familien var dysfunksjonell « så egentlig etter familiemedlemmer men var bare et par bilder av ene datteren . Sikkert fra en tid de hadde mere kontakt . Men hang meg opp i hennes nyttårsforsetter for det må jo nå være 10 år siden dette intervjuet ? Og jeg oppfatter vel for det første at hele forsettet er meget spesielt for det første ! Men for det andre har det vel gått motsatt vei enn det hun sier ? 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå