Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (10 timer siden):

Sitter hun å soler seg toppløs på byggeplassen? 

Det er vel ikke en byggeplass. Det er et pukkverk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

«De e danske prisa på tæxfrin så da må vi bruk en æpp for å finn ut ka de koste». Ja, enten det, eller rett og slett multiplisere (gange) med 1,6. 😏

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg ler så jeg griner av deres utsagn 😂 Flere her hadde passet inn i Charter Trondheim lætt 😂 Morsomt å lese😂

Endret av Husomvarderfør
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Blue Sky skrev (7 timer siden):

«De e danske prisa på tæxfrin så da må vi bruk en æpp for å finn ut ka de koste». Ja, enten det, eller rett og slett multiplisere (gange) med 1,6. 😏

Eller rett og slett drite i å vise frem taxfree ! Hun tror at det bare er hun som er ute og reiser tydeligvis 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Starter ferien hos svigermor med å utlevere henne ! Spennede nå hvor lenge roen er inntakt før hun kommer på kant med et fam medlem der …

• Liker 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (49 minutter siden):

Eller rett og slett drite i å vise frem taxfree ! Hun tror at det bare er hun som er ute og reiser tydeligvis 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Starter ferien hos svigermor med å utlevere henne ! Spennede nå hvor lenge roen er inntakt før hun kommer på kant med et fam medlem der …

IH kan du ikke vise frem ditt eget hjem også? Hvorfor  må du absolutt filme andres hjem på den måten ??  Og du drar T ut til stranda tidlig på morgenen ….. han må jo være minst mulig med sin mor vet du …..og mest mulig med deg…..ellers blir det gneldring! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
LenaBAL skrev (1 time siden):

IH kan du ikke vise frem ditt eget hjem også? Hvorfor  må du absolutt filme andres hjem på den måten ??  Og du drar T ut til stranda tidlig på morgenen ….. han må jo være minst mulig med sin mor vet du …..og mest mulig med deg…..ellers blir det gneldring! 

Tror det ventede lave skydekket med mulig regn kan bli en prøvelse, tror derfor denne lufteturen gjør seg, furteturene er rett rundt hjørnet 😮 Er ikke DanskeMor hjemme? 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 3
Skrevet
LenaBAL skrev (2 timer siden):

Det er jo et overtramp å filme en annen persons leilighet! 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (3 minutter siden):

Det er jo et overtramp å filme en annen persons leilighet! 

Ehhh hva med å fortelle at hun har solgt hus og nå leier ? Hun skal da vel for f… ikke utlevere andres hjem eller økonomi . Utrolig hva den damen gjør for oppmerksomhet ..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg håper ikke jeg møter på henne siden hun filmer så mye og ukritisk til alt. Jeg har ikke lyst å bli filmet slik hun gjør. hun filmer jo alt. Er også glad jeg ikke har slike venner som filmer hele tiden. Hvis jeg har skulla vært på lunsj eller noe. 

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (40 minutter siden):

Ehhh hva med å fortelle at hun har solgt hus og nå leier ? Hun skal da vel for f… ikke utlevere andres hjem eller økonomi . Utrolig hva den damen gjør for oppmerksomhet ..

Usmakelig oppførsel !

• Nyttig 1
Skrevet

Fy faen. Nå går hun på Tom fordi han vil ha smørkager til 7kr stk til kos etter frokost. Det er så dyrt, og DU TRÆNG DET ITJ, TOM. Hadde blitt bellegar om dem bare kjøpte alkuratt det rundstykket Heidi ville ha.

Det nettshoppes det sminke og ræl 24/7, mens når en stakkars pukkverksarveider har ferie, og reiser på en sjelden tur til hjemlandet sitt, er altså ei nostalgisk smørkake eller tre til 7kr mer enn Heidi unner han. Heidi, skjønner du ikke at det ikke er greit å hilde på sånn? 

• Nyttig 1
Skrevet
Elvirra skrev (11 minutter siden):

Fy faen. Nå går hun på Tom fordi han vil ha smørkager til 7kr stk til kos etter frokost. Det er så dyrt, og DU TRÆNG DET ITJ, TOM. Hadde blitt bellegar om dem bare kjøpte alkuratt det rundstykket Heidi ville ha.

Det nettshoppes det sminke og ræl 24/7, mens når en stakkars pukkverksarveider har ferie, og reiser på en sjelden tur til hjemlandet sitt, er altså ei nostalgisk smørkake eller tre til 7kr mer enn Heidi unner han. Heidi, skjønner du ikke at det ikke er greit å hilde på sånn? 

Hva med alle pengene til løshår, innsprøyting i lepper , panne ,kinn osv osv . Hun er altså så usmakelig den damen der ..Men når hun bare får positive og koselige tilbakemeldinger fra noen følgere så kan hun jo holde på sånn . 

• Nyttig 1
Skrevet
Elvirra skrev (21 minutter siden):

Ja, enn det.. Brukte, var det 104 kr på frokost? For det var vel Heidi som kjøpte det, tenker jeg....

Koos dæ, Tom, me smørkaka!! Spis det hver dag hvis du vil, det er deg vel unnt 💙

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...