Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ehhh jeg gadd ikke se resten av storyen i dag etter hun hadde igjen hengt ut halve slekten ! Så da har du enten misforstått eller jeg ordlagt meg dårlig for 6 timer siden 🤷🏼‍♀️👍

Ikke godt å si 😁😂 Tenkte kanskje du hadde sett det ett annet sted, om hun blottlegger seg selv på andre sosiale plattformer utenom snap og instagram 🙃

• Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (20 timer siden):

Jeg synes det er rart at "mennesker hun har valgt bort" kom på besøk akkurat nå. En skulle jo tro at moren har fått klar beskjed om hvem hun ikke hæler, og dermed ber de det gjelder om å holde seg unna når Heidi kommer på annonsert besøk. Jeg hadde hvertfall ikke orket konflikter og kvalme i mitt hus om jeg hadde helsa til hun mora

De er like gærne hele gjengen. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Håper Danmarksturen går problemfritt ;) ( frivillig/ ufrivillig ) Turer med selfiestanga blir det nok, sent som tidlig - glædes :D 

Kanskje blir hun liggende i stabilt smerteleie med ankelsmerter hos svigers (  de var jo ikke rundt når det sto på)   IH  er nok god på å presisere at det kan vare opptil ett år med plager :o Tomsen blir vel "pisket" som sytepleier for dronningen :D

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Pris PLUSS PANT, Heidi. Før du skjeller ut flere ansatte. 🤦‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Skravleberta skrev (På 17.7.2025 den 14.14):

De er like gærne hele gjengen. 

Støtter denne 100%

• Liker 5
Skrevet

Du går Isabella Råååååd en høy gang med unødig pjattesnapper IH !! Trodde kanskje du som er så bereist og en besserwisser viste at i Norge har vi pant 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Godt at Tom fikk fred og ro på kjøreturen fra Trondheim til Oslo da om ikke annet ! For du hadde jo ikke mer enn kommet inn i bilen før det var viktig å utlevere han litt … etter noen snasne smask da vel og merke .. djiiises som du selv sier … 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Du går Isabella Råååååd en høy gang med unødig pjattesnapper IH !! Trodde kanskje du som er så bereist og en besserwisser viste at i Norge har vi pant 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Godt at Tom fikk fred og ro på kjøreturen fra Trondheim til Oslo da om ikke annet ! For du hadde jo ikke mer enn kommet inn i bilen før det var viktig å utlevere han litt … etter noen snasne smask da vel og merke .. djiiises som du selv sier … 

Eller ordne en stor flaske med vann hjemme for å ta med seg, alle vet jo at det koster flesk å kjøpe noe som helst på flyplassen. "Typisk med forsinkelser akkurat i dag" det er forsinkelser hver eneste dag på alt av kollektivt uten at noen reagerer nevneverdig på det, det er ikke som om de går inn for å ødelegge akkurat i dag fordi det er DU som skal ut å reise Heidi. 

• Liker 7
Skrevet
garfunkel skrev (2 timer siden):

Pris PLUSS PANT, Heidi. Før du skjeller ut flere ansatte. 🤦‍♀️

Slokt og mørkt! 😂

• Liker 4
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Eller ordne en stor flaske med vann hjemme for å ta med seg, alle vet jo at det koster flesk å kjøpe noe som helst på flyplassen. "Typisk med forsinkelser akkurat i dag" det er forsinkelser hver eneste dag på alt av kollektivt uten at noen reagerer nevneverdig på det, det er ikke som om de går inn for å ødelegge akkurat i dag fordi det er DU som skal ut å reise Heidi. 

Man får jo ikke medbrakt vann med seg gjennom sikkerhetskontrollen da…..

• Nyttig 1
Skrevet

Smarte folk tar med seg drikkeflaske og fyller denne etter sikkerhetskontrollen.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Men damen «får jo ikke i seg vann» ……

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Skravleberta skrev (På 16.7.2025 den 14.51):

Jeg forstår ikke dette med vond ankel og å gå tur i sandaler? Det må da være viktig med godt fottøy til den ankelen?

Ser flere følgere skriver at hun er god til å sette ord på ting, er det en ting hun IKKE er, så er det jo nettopp det. Hun mangler jo masse ord, og de hun bruker, kan hun ikke uttale. 

Skjønner at det ikke er det følgerne mener altså, men det er bare litt vittig. 

Er nok søstra som har vært hjemom en tur, og det ble "litt" kræsj. 

Jeg så et bilde på Guuugel ! Der har hun høyhælte sandaler og poserer på tur med barnebarn i vogn . 

• Liker 4
Skrevet

Det viser vel bare at Heidi ALDRI har levert pant på butikken? 🤡

• Liker 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (11 timer siden):

Jeg så et bilde på Guuugel ! Der har hun høyhælte sandaler og poserer på tur med barnebarn i vogn . 

Alt matcher når Heidi er ute på tur. Og om skotøyet er ubehagelig, so what?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Sitter hun å soler seg toppløs på byggeplassen? 

• Liker 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (33 minutter siden):

Det stemmer !

• Liker 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Hun sa tidligere på storyen at de var alene på byggeplassen, så da kunne de sitt ute (toppløs). 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg tenkte på Heidi akkurat nå. Må være de rosa neglene hennes 💅

FB_IMG_1752925102519.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (24 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor jeg tenkte på Heidi akkurat nå. Må være de rosa neglene hennes 💅

FB_IMG_1752925102519.jpg

IH og LM det der 😂

• Liker 2
Skrevet

Nahhh, så koselig bilde av Tom og tørkerullen på nattbordet….😬😂🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...