LenaBAL Skrevet onsdag kl 09:02 #6921 Skrevet onsdag kl 09:02 friskbris skrev (35 minutter siden): Helt sykt å si at man «ikke orker» å hjelpe familien sin med ting. En liten runde med en kantklipper. Fy for ei dame…. IH går viktig tur med selfiestanga, mora får klare så sjøl.. 8
panzerpølsa Skrevet onsdag kl 09:34 #6922 Skrevet onsdag kl 09:34 Skogstrolle skrev (30 minutter siden): Vi har alltid vært en dysfunksjonell familie, så hvis det kjem inn flere personer, nære, inn i bildet, så skjer det fort ting som ikke er bra, får frem det verste, hvertfall i mæ og dem og... Destruktivt, og som ikke er bra og som fører til et dårligere forhold mellom mæ og mamma.. Samme gamle ting som dukker opp igjen, et mønster... Jaja.. Da har mamma fått besøk og det gledet nok ikke Heidis hjerte! Da hjelper det å gå en tur rundt Austråttlunden for å lufte hode, tanker og ankel 🤗 Familie kan en dessverre ikke velge, men en kan velge om en vil omgås! Det her er grunnen til at IH er problematisk. Hun utbroderer og henger ut sine nære, å fremstiller alle som dårlige mennesker, bare hun som er god og rettferdig. Det er alltid konflikter der IH oppholder seg, både privat og offentlig. Så man kan jo kanskje ta det nå titt i speilet før man henger ut alle andre som problemet. Nissen følger med på lasset, alltid. 8 2
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 09:45 #6923 Skrevet onsdag kl 09:45 panzerpølsa skrev (6 minutter siden): Det her er grunnen til at IH er problematisk. Hun utbroderer og henger ut sine nære, å fremstiller alle som dårlige mennesker, bare hun som er god og rettferdig. Det er alltid konflikter der IH oppholder seg, både privat og offentlig. Så man kan jo kanskje ta det nå titt i speilet før man henger ut alle andre som problemet. Nissen følger med på lasset, alltid. Desfunksjonell faktisk ! Hun tror vel det er det fordi etterpå sier hun destruktivt ! Nei Heidi vi synes ikke alt ser tilsynelatende flott ut på snap når du e hjem for du viser ditt sanne jeg der også . Dessverre mistet du meg på snappen etter du igjen hadde hengt ut flere familiemedlemmer og prøver å grave over din egen dritt . Så da gadd ikke jeg se hverken resten av turen eller postene dine .. kommer aldri til å bli bedre du !! Og hvertfall ikke når folk sender deg tilbakemeldinger på at dette er bra … Blir helt skremt av folk flest … 8
LenaBAL Skrevet onsdag kl 09:47 #6924 Skrevet onsdag kl 09:47 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Desfunksjonell faktisk ! Hun tror vel det er det fordi etterpå sier hun destruktivt ! Nei Heidi vi synes ikke alt ser tilsynelatende flott ut på snap når du e hjem for du viser ditt sanne jeg der også . Dessverre mistet du meg på snappen etter du igjen hadde hengt ut flere familiemedlemmer og prøver å grave over din egen dritt . Så da gadd ikke jeg se hverken resten av turen eller postene dine .. kommer aldri til å bli bedre du !! Og hvertfall ikke når folk sender deg tilbakemeldinger på at dette er bra … Blir helt skremt av folk flest … Når en følger tilsynelatende har skrevet at du er flink å sette ord på ting ….vel…. ju naim ut, jalla jalla , oh lord , bla bla bla .. 11
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 10:03 #6925 Skrevet onsdag kl 10:03 LenaBAL skrev (12 minutter siden): Når en følger tilsynelatende har skrevet at du er flink å sette ord på ting ….vel…. ju naim ut, jalla jalla , oh lord , bla bla bla .. Ja og i går var hun viljesterk og flink å trene bla bla . Har de glemt resten av året på snap ? Beinbrudd og ikke nok vilje til å bevege seg utenfor døren engang ? Kjøpte pysjamas fordi hun ble låst inne i sofaen ? Hadde det vært noe tak i den damen hadde hun for fa.. vist det da det dramaet med foten startet . Og grunnen til at familiemedlemmer arresterer henne på tross av at de aldri har kontakt er vel for de ser henne på snap /kjenner jo henne fra før kontakten ble brutt og bla bla ju name it djiissses craist hvor vanskelig er det for henne å tenke en tanke som ikke forsvarer henne selv .. 9
Salmonella Skrevet onsdag kl 10:13 #6926 Skrevet onsdag kl 10:13 Blue Sky skrev (På 15.7.2025 den 11.25): Jeg vet ikke hvor varmt det føles oppi trøndelagen der jeg, men å ta en sjau med kantklipperen må da være en fin aktivitet når det er for varmt til å sole seg og man ikke or(sh)ker å dra på stranda heller. Det er ubeskrivelig varmt. Og det har ikke bare vært en dag med brennende hete men flere dager på rad. Forstår godt at man kan bli både slapp og uvel av varmen og dermed ikke orker å ta en sjau med kantklipperen. Selv for den som kaller seg InstaHeidi og reiser til syden flere ganger i året. 3
Skravleberta Skrevet onsdag kl 12:51 #6927 Skrevet onsdag kl 12:51 Jeg forstår ikke dette med vond ankel og å gå tur i sandaler? Det må da være viktig med godt fottøy til den ankelen? Ser flere følgere skriver at hun er god til å sette ord på ting, er det en ting hun IKKE er, så er det jo nettopp det. Hun mangler jo masse ord, og de hun bruker, kan hun ikke uttale. Skjønner at det ikke er det følgerne mener altså, men det er bare litt vittig. Er nok søstra som har vært hjemom en tur, og det ble "litt" kræsj. 4 13
Blue Sky Skrevet onsdag kl 14:37 #6928 Skrevet onsdag kl 14:37 Skravleberta skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke dette med vond ankel og å gå tur i sandaler? Det må da være viktig med godt fottøy til den ankelen? Må jo posere vet du, og da er antrekket viktig. Skoa også. Joggesko er nok ikke snæxy nok. 😏 7 1
Anita321 Skrevet onsdag kl 15:27 #6929 Skrevet onsdag kl 15:27 Skravleberta skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke dette med vond ankel og å gå tur i sandaler? Det må da være viktig med godt fottøy til den ankelen? Ser flere følgere skriver at hun er god til å sette ord på ting, er det en ting hun IKKE er, så er det jo nettopp det. Hun mangler jo masse ord, og de hun bruker, kan hun ikke uttale. Skjønner at det ikke er det følgerne mener altså, men det er bare litt vittig. Er nok søstra som har vært hjemom en tur, og det ble "litt" kræsj. Ja, broren bor jo "sørpå". Det ble visst konflikt med mora også av dette, men de pleier å "ordne" opp igjen. Dette var hennes egne ord, og ikke første gangen det skjedde når andre "nære familiemedlemmer" kom på besøk. Viljestyrken til å stå i mot en konflikt var ikke der på dama som har så bra viljestyrke.... Ikke minst har ikke mora stort hus? Trenger hun å være i samme rom som "familemedlemmet"? Alle ser jo hvor"problemet" ligger- hos Instaheidi! Viktig å dokumentere konflikten igjen, men ikke så viktig for oss å vite når hun ikke "kommer med noe nytt"... Meningsløst. Sutring! 3 6
LenaBAL Skrevet onsdag kl 15:31 #6930 Skrevet onsdag kl 15:31 Anita321 skrev (Akkurat nå): Ja, broren bor jo "sørpå". Det ble visst konflikt med mora også av dette, men de pleier å "ordne" opp igjen. Dette var hennes egne ord, og ikke første gangen det skjedde når andre "nære familiemedlemmer" kom på besøk. Viljestyrken til å stå i mot en konflikt var ikke der på dama som har så bra viljestyrke.... Ikke minst har ikke mora stort hus? Trenger hun å være i samme rom som "familemedlemmet"? Alle ser jo hvor"problemet" ligger- hos Instaheidi! Viktig å dokumentere konflikten igjen, men ikke så viktig for oss å vite når hun ikke "kommer med noe nytt"... Meningsløst. Sutring! IH sier ; «du kan ikke velge familie …dessverre, men du kan velge venner… « IH , du har jo konflikter i begge leire så hva betyr det da?? Og konflikter med de fleste du møter, banken , butikken , hotell, ja ju naim it. 6 3
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 15:49 #6931 Skrevet onsdag kl 15:49 LenaBAL skrev (15 minutter siden): IH sier ; «du kan ikke velge familie …dessverre, men du kan velge venner… « IH , du har jo konflikter i begge leire så hva betyr det da?? Og konflikter med de fleste du møter, banken , butikken , hotell, ja ju naim it. Hun har jo ikke venner ! En BESTIS som knapt har «tid» å møte henne 1 gang i året ? Så vet ikke jeg med å velge venner . Null selvinnsikt som vanlig og bekrefter jo mangelen på det ved å poste disse svarene med skryt osv . Jeg blir flau av å se det .. flaut at du er 60 år og ikke har innsett at du selv er roten til alt ondt rundt deg . Men hurra for seier i tur de Frans iallfall 🤦🏼♀️ 7
garfunkel Skrevet onsdag kl 15:51 #6932 Skrevet onsdag kl 15:51 Jeg synes det er rart at "mennesker hun har valgt bort" kom på besøk akkurat nå. En skulle jo tro at moren har fått klar beskjed om hvem hun ikke hæler, og dermed ber de det gjelder om å holde seg unna når Heidi kommer på annonsert besøk. Jeg hadde hvertfall ikke orket konflikter og kvalme i mitt hus om jeg hadde helsa til hun mora 1 4
ohmylord Skrevet onsdag kl 16:02 #6933 Skrevet onsdag kl 16:02 JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Hun har jo ikke venner ! En BESTIS som knapt har «tid» å møte henne 1 gang i året ? Så vet ikke jeg med å velge venner . Null selvinnsikt som vanlig og bekrefter jo mangelen på det ved å poste disse svarene med skryt osv . Jeg blir flau av å se det .. flaut at du er 60 år og ikke har innsett at du selv er roten til alt ondt rundt deg . Men hurra for seier i tur de Frans iallfall 🤦🏼♀️ Hadde ikke du sluttet å se storyene hennes da? Du skrev det nemlig for 6 timer siden 🙃 Hvordan vet du da alt dette? Sorry meg, jeg bare lurer 😁 2
Anita321 Skrevet onsdag kl 16:25 #6934 Skrevet onsdag kl 16:25 garfunkel skrev (26 minutter siden): Jeg synes det er rart at "mennesker hun har valgt bort" kom på besøk akkurat nå. En skulle jo tro at moren har fått klar beskjed om hvem hun ikke hæler, og dermed ber de det gjelder om å holde seg unna når Heidi kommer på annonsert besøk. Jeg hadde hvertfall ikke orket konflikter og kvalme i mitt hus om jeg hadde helsa til hun mora Mora kan vel ikke ringe rundt til hele familien og orientere om når Instaheidi kommer på besøk? Det ser ut som alle er velkommen dit, og at det er kun Instaheidi som har "problemer" med folk i familien. Ikke motsatt vei når de dukker opp... Sier vel alt om Instaheidi 5 2
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 16:44 #6935 Skrevet onsdag kl 16:44 ohmylord skrev (40 minutter siden): Hadde ikke du sluttet å se storyene hennes da? Du skrev det nemlig for 6 timer siden 🙃 Hvordan vet du da alt dette? Sorry meg, jeg bare lurer 😁 Ehhh jeg gadd ikke se resten av storyen i dag etter hun hadde igjen hengt ut halve slekten ! Så da har du enten misforstått eller jeg ordlagt meg dårlig for 6 timer siden 🤷🏼♀️👍
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 16:45 #6936 Skrevet onsdag kl 16:45 Anita321 skrev (19 minutter siden): Mora kan vel ikke ringe rundt til hele familien og orientere om når Instaheidi kommer på besøk? Det ser ut som alle er velkommen dit, og at det er kun Instaheidi som har "problemer" med folk i familien. Ikke motsatt vei når de dukker opp... Sier vel alt om Instaheidi Kan ikke velge familie men velger bort enkelte medlemmer ! Ja det går jo begge veier for deg IH . 3
Full kontroll Skrevet onsdag kl 16:47 #6937 Skrevet onsdag kl 16:47 (endret) Jøssess, nå også forbilde, aaasssåå 🤣🤣 (åpenhet er stort sett bra det, noe ikke fullt så bra . "ta med familien uten tillatelse ) Endret onsdag kl 16:52 av Full kontroll 8
Blue Sky Skrevet onsdag kl 17:00 #6938 Skrevet onsdag kl 17:00 Full kontroll skrev (11 minutter siden): Jøssess, nå også forbilde, aaasssåå 🤣🤣 (åpenhet er stort sett bra det, noe ikke fullt så bra . "ta med familien uten tillatelse ) Da kan man begynne å lure på hva folk tenker med. Forbilde? Etter å ha «outet» familieforhold på snap? Et voksent menneske? Jeg blir stum! 3 9
Anita321 Skrevet onsdag kl 17:11 #6939 Skrevet onsdag kl 17:11 (endret) Full kontroll skrev (28 minutter siden): Jøssess, nå også forbilde, aaasssåå 🤣🤣 (åpenhet er stort sett bra det, noe ikke fullt så bra . "ta med familien uten tillatelse ) 😂 Endret onsdag kl 17:16 av Anita321 3
Anita321 Skrevet onsdag kl 17:14 #6940 Skrevet onsdag kl 17:14 Anita321 skrev (Akkurat nå): Flott forbilde på grunn av hva?😂. For" vanlige" folk, så betyr det ikke noe hva ukjente folk sier. De har vel null peiling når de ikke kjenner deg. Mao null betydning. Kan hun ikke legge ut hva de som kjenner henne sier? Igjen totalt meningsløst. Hun skal vel ikke snakke "så høyt om" om Isabell Raad sine meningsløse snapper. Hun "kaster stein i eget glasshus" 😂 🤣🤣😂 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå