Skogstrolle Skrevet 13. juli #6901 Skrevet 13. juli Elvirra skrev (Akkurat nå): Noterer meg at sjølveste Unni Lindell kommenterer på dagens instagram med 🙌🙌🙌 (😳). Hu og Ragde pleier hvertfall å like innleggene til vår kjære Heidi 🥰
Elvirra Skrevet 13. juli #6902 Skrevet 13. juli Skogstrolle skrev (5 minutter siden): Hu og Ragde pleier hvertfall å like innleggene til vår kjære Heidi 🥰 Duverden.
Saywhat Skrevet 13. juli #6903 Skrevet 13. juli Skogstrolle skrev (19 minutter siden): Hu og Ragde pleier hvertfall å like innleggene til vår kjære Heidi 🥰 Sier sitt om de 9
JojoMoyes Skrevet 14. juli #6904 Skrevet 14. juli Elvirra skrev (11 timer siden): Noterer meg at sjølveste Unni Lindell kommenterer på dagens instagram med 🙌🙌🙌 (😳). Det gjør de alltid både hun og Ragde .. mulig de ikke har snap så de ser alt .. 5
Lunabelle Skrevet 14. juli #6905 Skrevet 14. juli Moren er drittlei og prøver ikke å skjule det engang 😂 8 4
Full kontroll Skrevet 14. juli #6906 Skrevet 14. juli - Æ bi så gla når du tar på dæ nåkka Æ like . (ikke alt det dær jallegreierne du har liggende 😛 ) 6 1
Blue Sky Skrevet 14. juli #6907 Skrevet 14. juli Full kontroll skrev (36 minutter siden): - Æ bi så gla når du tar på dæ nåkka Æ like . (ikke alt det dær jallegreierne du har liggende 😛 ) Passivt aggressivt 7
JojoMoyes Skrevet 14. juli #6908 Skrevet 14. juli Full kontroll skrev (4 timer siden): - Æ bi så gla når du tar på dæ nåkka Æ like . (ikke alt det dær jallegreierne du har liggende 😛 ) Alle må jo rette seg etter dronningen … Tror hun hvertfall. Det håret blir jo mer og mer krise for hver dag 🤷🏼♀️man ser jo at moren også er tynn i håret så snart er det vel ikke så mye igjen å feste det falske i …. 13
JojoMoyes Skrevet 15. juli #6909 Skrevet 15. juli Altså bevare meg vel for en skriking da 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 7
Blue Sky Skrevet 15. juli #6910 Skrevet 15. juli (endret) Jeg vet ikke hvor varmt det føles oppi trøndelagen der jeg, men å ta en sjau med kantklipperen må da være en fin aktivitet når det er for varmt til å sole seg og man ikke or(sh)ker å dra på stranda heller. Endret 15. juli av Blue Sky 8
Ananais Skrevet 15. juli #6911 Skrevet 15. juli (endret) Hvordan kan hun ikke orke å ta litt ugress i hagen til mora si? Hun gjør jo omtrent ikke annet i løpet av dagen.. og hun var veldig så enig med følgeren som påpekte at hun var så flink til å stå på.. What?! Endret 15. juli av Ananais 7
Anita321 Skrevet 15. juli #6912 Skrevet 15. juli Ananais skrev (32 minutter siden): Hvordan kan hun ikke orke å ta litt ugress i hagen til mora si? Hun gjør jo omtrent ikke annet i løpet av dagen.. og veldig enig med følgeren som påpekte at hun var så flink til å stå på.. What?! Mora er steinsta? Hva er hun selv der hun sitter med pekefingeren jevnt og trutt??? Interessant at i dag skal jeg trene og deretter nå er jeg ferdig med trening. Totalt meningsløst innhold. Hun er jo aldri svett, så trening og trening🤣🤣🤣😂. Hun bør vel kanskje ta litt i.... 5 5
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 15:14 #6913 Skrevet tirsdag kl 15:14 (endret) Såå andpusten òg ikke svett, nei altså 😛 Får litt det inntrykket at for vær sykdom mora har, har hun det værre.... .! Går ut fra at det mer eller mindre er fri kost og losji, så jobbe litt for luxusen burde hun Endret tirsdag kl 15:16 av Full kontroll 4 4
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 19:40 #6914 Skrevet tirsdag kl 19:40 Anita321 skrev (7 timer siden): Mora er steinsta? Hva er hun selv der hun sitter med pekefingeren jevnt og trutt??? Interessant at i dag skal jeg trene og deretter nå er jeg ferdig med trening. Totalt meningsløst innhold. Hun er jo aldri svett, så trening og trening🤣🤣🤣😂. Hun bør vel kanskje ta litt i.... For en liten uke siden mente hun jo at Isabella Rååd hadde meningsløst innhold 😂🙈Den treningen har jeg og reagert på , virker som trening for å holde maskineriet i gang bare . Men håret ser ofte svett ut etter trening eller kanskje det bare er denne varmen no 😂 3
Skogstrolle Skrevet tirsdag kl 19:54 #6915 Skrevet tirsdag kl 19:54 Anita321 skrev (7 timer siden): Mora er steinsta? Hva er hun selv der hun sitter med pekefingeren jevnt og trutt??? Interessant at i dag skal jeg trene og deretter nå er jeg ferdig med trening. Totalt meningsløst innhold. Hun er jo aldri svett, så trening og trening🤣🤣🤣😂. Hun bør vel kanskje ta litt i.... Hun og Tom burde vel heller tilby seg å vaske og male huset utvendig til mora. Husker at hun prata om det i fjor, om noen visste av noen, etc, som tok det på seg. Etter det jeg har sett er det kun 1 etg, og det er pis åff keik for 2 spreke femtisser 🤓 6 1
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 20:30 #6916 Skrevet tirsdag kl 20:30 (endret) Skogstrolle skrev (1 time siden): Hun og Tom burde vel heller tilby seg å vaske og male huset utvendig til mora. Husker at hun prata om det i fjor, om noen visste av noen, etc, som tok det på seg. Etter det jeg har sett er det kun 1 etg, og det er pis åff keik for 2 spreke femtisser 🤓 Uff kan få maling under klørne da , men ja det trengs det burde da Heidi kunne gjort mens Tom er på jobb . Hun orker det hun vil , men virker ikke som viljen er så stor når de gjelder å hjelpe mamma .. tenk så åreit det hadde vært .. Endret tirsdag kl 20:56 av JojoMoyes 5
LenaBAL Skrevet onsdag kl 06:27 #6917 Skrevet onsdag kl 06:27 JojoMoyes skrev (9 timer siden): Uff kan få maling under klørne da , men ja det trengs det burde da Heidi kunne gjort mens Tom er på jobb . Hun orker det hun vil , men virker ikke som viljen er så stor når de gjelder å hjelpe mamma .. tenk så åreit det hadde vært .. IH orker bare ting som gangner henne selv … å gjøre ting for andre …. Nei det gidder hun ikke … 6 2
garfunkel Skrevet onsdag kl 07:03 #6918 Skrevet onsdag kl 07:03 (endret) Synes den episoden med moren og kantklipperen forklarer ganske mye. Hun sier hun fikk dårlig samvittighet etter moren dro avgårde på butikken. Før det hadde hun spurt Heidi om hun kunne tatt litt i hagen med kantklipperen, hvorpå Heidi svarer at hun vet ikke om hun orker. Så da brettet hun opp armene og satte i gang kantklipperen og var sååå fornøyd med seg selv for at hun gadd det. Må jo være ganske slitsomt for et gammelt menneske å få et godt voksent barn på besøk som ikke gidder bidra. Når man selv er så dårlig som hun moren er. Hun varter opp med mat og spanderer sikkert en hel del også. Og når man spør om litt hjalp fra sitt barn så får man til svar at de ikke orker Endret onsdag kl 07:07 av garfunkel 5 7
friskbris Skrevet onsdag kl 08:26 #6919 Skrevet onsdag kl 08:26 garfunkel skrev (1 time siden): Synes den episoden med moren og kantklipperen forklarer ganske mye. Hun sier hun fikk dårlig samvittighet etter moren dro avgårde på butikken. Før det hadde hun spurt Heidi om hun kunne tatt litt i hagen med kantklipperen, hvorpå Heidi svarer at hun vet ikke om hun orker. Så da brettet hun opp armene og satte i gang kantklipperen og var sååå fornøyd med seg selv for at hun gadd det. Må jo være ganske slitsomt for et gammelt menneske å få et godt voksent barn på besøk som ikke gidder bidra. Når man selv er så dårlig som hun moren er. Hun varter opp med mat og spanderer sikkert en hel del også. Og når man spør om litt hjalp fra sitt barn så får man til svar at de ikke orker Helt sykt å si at man «ikke orker» å hjelpe familien sin med ting. En liten runde med en kantklipper. Fy for ei dame…. 10
Skogstrolle Skrevet onsdag kl 09:01 #6920 Skrevet onsdag kl 09:01 Vi har alltid vært en dysfunksjonell familie, så hvis det kjem inn flere personer, nære, inn i bildet, så skjer det fort ting som ikke er bra, får frem det verste, hvertfall i mæ og dem og... Destruktivt, og som ikke er bra og som fører til et dårligere forhold mellom mæ og mamma.. Samme gamle ting som dukker opp igjen, et mønster... Jaja.. Da har mamma fått besøk og det gledet nok ikke Heidis hjerte! Da hjelper det å gå en tur rundt Austråttlunden for å lufte hode, tanker og ankel 🤗 Familie kan en dessverre ikke velge, men en kan velge om en vil omgås! 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå