Husomvarderfør Skrevet 18 timer siden #6881 Skrevet 18 timer siden AnneSusanne skrev (3 timer siden): Hun hørtes groggy ut ja, og orka ingenting. Og hun sa selv at hun ble dårlig av rekene eller så var det at det ble nån øl for mye.. Nei, nå må du pinadø gi deg! Det var da vel ikke det gikk på og det å påstå hun var groggy , hvor tar du det fra! Heidi er en spesiell person som er seg selv på godt og vondt…med all verdens trønderske og rundtforbi utrykk! Heidi gjør så godt hun kan hun og tror ikke det finnes ett vondt ben i den kroppen…noe jeg ikke kan si om noen her inne og sine idiotiske, stygge ytringer! Greit å ha ytringer og meninger men det får da pinadø være en grense! Trollkjerringer! 1 1
Elvirra Skrevet 16 timer siden #6882 Skrevet 16 timer siden Husomvarderfør skrev (2 timer siden): Nei, nå må du pinadø gi deg! Det var da vel ikke det gikk på og det å påstå hun var groggy , hvor tar du det fra! Heidi er en spesiell person som er seg selv på godt og vondt…med all verdens trønderske og rundtforbi utrykk! Heidi gjør så godt hun kan hun og tror ikke det finnes ett vondt ben i den kroppen…noe jeg ikke kan si om noen her inne og sine idiotiske, stygge ytringer! Greit å ha ytringer og meninger men det får da pinadø være en grense! Trollkjerringer! Er det noe IH har så er det et vondt ben!!! 🤭 (Beklager, men den var nydelig lagt opp til. Og siden det er så greit og normalt å slurve med uttaler, ord og betydninger.) Hun sa selv at komboen reker og øl kanskje ikke var så bra til henne, «eller så var det den øla for mye» sa hun. Og forklarte tydelig hvor dårlig formen var. Se snapene selv kanskje? Hun vil synes og deler dette helt selv. Å referere til det faktiske hun sier er hverken idiotisk eller stygt. Det er i det store en diskusjon om hvordan samfunnet er (blitt). 8 2
AnneSusanne Skrevet 13 timer siden #6883 Skrevet 13 timer siden (endret) Husomvarderfør skrev (4 timer siden): Nei, nå må du pinadø gi deg! Det var da vel ikke det gikk på og det å påstå hun var groggy , hvor tar du det fra! Heidi er en spesiell person som er seg selv på godt og vondt…med all verdens trønderske og rundtforbi utrykk! Heidi gjør så godt hun kan hun og tror ikke det finnes ett vondt ben i den kroppen…noe jeg ikke kan si om noen her inne og sine idiotiske, stygge ytringer! Greit å ha ytringer og meninger men det får da pinadø være en grense! Trollkjerringer! Okei, jeg kan formulere meg litt annerledes, sånn at det blir korrekt, for deg. Jeg stadfester det IH selv sier. ...... Heidi HØRTES ikke groggy ut, hun VAR groggy!! ..... Jeg har alle bena i kroppen inntakt her, vet ikke med deg? Trollete ben? Jeg lytter og ser på snap og klarer faktisk å se og merke om folk er fyllesyk. Særlig når vi alle såg at det ble drukket øl rett etter trening. Og nei, det var ikke bare 1 ølboks som ble drukket. Schkååålll.... -Hun filmer seg selv når hun er fyllesyk dagen etter, SAMT forteller SELV at hun kanskje ikke tålte rekene så godt ELLER at det ble NOEN ØL FOR MYE. jeg roper ikke men uthever noen ord slik at det blir lettere å forstå. Endret 13 timer siden av AnneSusanne Ordfeil 11 1 2
ohmylord Skrevet 12 timer siden #6884 Skrevet 12 timer siden Skal du ødelegge hele greiene når vi snakker om mææææ, med å fylle bensin?! Det er jo viktigere at vi snakker om mææææ, enn at bilen har drivstoff. Det beste hadde vel vært om hun skravlet om mææææ, uten Tom, for alt han sier blir jo feil uansett. Og snakke om sønnen hans blir feil. Vi må snakke om mææææ, og hvor ille du var mot mææææ. Hun benytter hver anledning til å henge ut Tom. Men om han sier noe om henne som hun ikke er helt fornøyd med. Ler hun hysterisk og bytter tema. De fleste tenker på når man skal presentere sin kjære for familie og venner. Heidi snakker om når hun presenterte Tom for instagram og snapchat. Det er jo egentlig tragisk og synd på henne. 7 1 8
JojoMoyes Skrevet 11 timer siden #6885 Skrevet 11 timer siden ohmylord skrev (52 minutter siden): Skal du ødelegge hele greiene når vi snakker om mææææ, med å fylle bensin?! Det er jo viktigere at vi snakker om mææææ, enn at bilen har drivstoff. Det beste hadde vel vært om hun skravlet om mææææ, uten Tom, for alt han sier blir jo feil uansett. Og snakke om sønnen hans blir feil. Vi må snakke om mææææ, og hvor ille du var mot mææææ. Hun benytter hver anledning til å henge ut Tom. Men om han sier noe om henne som hun ikke er helt fornøyd med. Ler hun hysterisk og bytter tema. De fleste tenker på når man skal presentere sin kjære for familie og venner. Heidi snakker om når hun presenterte Tom for instagram og snapchat. Det er jo egentlig tragisk og synd på henne. Hun vil helst bare snakke om mææææææ ! Me my self and i . Til nød Tom og de 2 . En over skrev at det var ikke noe vondt i henne ? I går var det bra at Tom tok en løpetur og ikke sykkeltur for da kom han fort tilbake til henne ! Hun vil jo helst ha han hjemme når han er hjemme . Ego Heidi som vanlig . Det er tydelig at han koser seg og vil ha de sykkelturene alene , men alt må passe Heidi . Hun er ikke mye snill eller kjærlig den damen . Det er et spill for galleriet når hun leker søtsuppe kjæreste . Sånn som hun er i bilen i dag er nok sånn hun er . Hun har en meget dårlig holdning til alle og det vises jo i hvor få mennesker hun har rundt seg . Og den personligheten er til å kaste opp av . 2 3
foreveralone Skrevet 10 timer siden #6886 Skrevet 10 timer siden Ref snap, hva var det for grusomt tom gjorde første gang Heidi besøkte ham? Så ille at han burde grave seg ned blant de steinene og skamme seg. 2
garfunkel Skrevet 9 timer siden #6887 Skrevet 9 timer siden Det bikinibildet var hvertfall veldig retusjert 3 2
Despicable Me Skrevet 8 timer siden #6888 Skrevet 8 timer siden foreveralone skrev (1 time siden): Ref snap, hva var det for grusomt tom gjorde første gang Heidi besøkte ham? Så ille at han burde grave seg ned blant de steinene og skamme seg. Ille nok til å henge han ut på snap, ikke ille nok til å fortelle hva det var 3
Blue Sky Skrevet 8 timer siden #6889 Skrevet 8 timer siden Det er jo helt ufattelig hvordan hun henger ut kjæresten sin på nett. Jeg skjønner ikke hvordan han greier å bevare fatningen når hun kommer med disse ufine utspillene om ham. Hun sukrer pillen med smil etterpå, men det er så falskt. Og så selvskrytet…. At han hadde blitt så satt ut over utseendet hennes. Det er liksom litt vondt å høre på når hun i neste setning biter som en hoggorm. 5
Kaffeskål! Skrevet 7 timer siden #6890 Skrevet 7 timer siden (endret) Nå har knoll å tott tatt over huset til a mamma. Stakkars Endret 7 timer siden av Kaffeskål! 4
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #6891 Skrevet 7 timer siden Blue Sky skrev (41 minutter siden): Det er jo helt ufattelig hvordan hun henger ut kjæresten sin på nett. Jeg skjønner ikke hvordan han greier å bevare fatningen når hun kommer med disse ufine utspillene om ham. Hun sukrer pillen med smil etterpå, men det er så falskt. Og så selvskrytet…. At han hadde blitt så satt ut over utseendet hennes. Det er liksom litt vondt å høre på når hun i neste setning biter som en hoggorm. Ja helt ufattelig at dette har han giddet å finne seg i nå i 8-9 år eller hva det nå enn er . Jeg hadde ikke holdt ut det hespetreet en halv ettermiddag engang . 4
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #6892 Skrevet 7 timer siden Kaffeskål! skrev (30 minutter siden): Nå har knoll å tott tatt over huset til a mamma. Stakkars Med håret nesten nedi grillen 🤦🏼♀️🤷🏼♀️vi vet hvordan håret ditt ser ut bak Heidi så du kan bare sette det opp ! 2
Saywhat Skrevet 7 timer siden #6893 Skrevet 7 timer siden foreveralone skrev (3 timer siden): Ref snap, hva var det for grusomt tom gjorde første gang Heidi besøkte ham? Så ille at han burde grave seg ned blant de steinene og skamme seg. Heidi besøkte han ikke, hun ble med ham i bilen opp, dengangen satt han vel ned foten da for gæærnskapen hennes. Han kjørte henne et godt stykke hjem, og kanskje helt hjem tilslutt. Det skjedde tilsvarende noen ganger. Da var det full skrik på snap. 2
Saywhat Skrevet 7 timer siden #6894 Skrevet 7 timer siden (endret) JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Ja helt ufattelig at dette har han giddet å finne seg i nå i 8-9 år eller hva det nå enn er . Jeg hadde ikke holdt ut det hespetreet en halv ettermiddag engang . Og han svarer henne ikke engang når hun begynner å true, legge ut, og slenge drit. For en dust Endret 7 timer siden av Saywhat 4
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #6895 Skrevet 7 timer siden Saywhat skrev (1 minutt siden): Og han svarer henne ikke engang når hun begynner å true, legge ut og slenge drit. For en dust Han er jo den største tøffelen !! 4
Blue Sky Skrevet 3 timer siden #6896 Skrevet 3 timer siden Det hadde vært litt gøy om han mista fatningen og tok igjen med henne 😅 3 1
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #6897 Skrevet 3 timer siden Blue Sky skrev (7 minutter siden): Det hadde vært litt gøy om han mista fatningen og tok igjen med henne 😅 Hadde elsket det !!! 2
Ananais Skrevet 2 timer siden #6898 Skrevet 2 timer siden Kan mor og datter slutte å kysse hverandre på munnen?? 5 2
Elvirra Skrevet 55 minutter siden #6899 Skrevet 55 minutter siden Noterer meg at sjølveste Unni Lindell kommenterer på dagens instagram med 🙌🙌🙌 (😳).
Skogstrolle Skrevet 55 minutter siden #6900 Skrevet 55 minutter siden Ananais skrev (1 time siden): Kan mor og datter slutte å kysse hverandre på munnen?? Hva er det med ALLE dem som kysser ungene sine på munnen? Forklar meg, InstaHeidi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå