Sommer48 Skrevet i går, 11:40 #6801 Skrevet i går, 11:40 Skogstrolle skrev (1 time siden): Jeg begynte å følge henne for noen år siden, da hun og Tom var i Danmark. Selvfølgelig var det drama og bæping på SnapChat, og jeg ble helt satt ut over at det gikk an å behandle Heidi slik dem gjorde. Jeg sendte henne ei oppskaket melding og faktisk fikk jeg ei koselig melding tilbake. Hun har mye godt i seg, men..... Jeg begynte å følge henne like før det ble slutt mellom Heidi og Tom. Sendte henne ett par mld, og ja hun svarte hyggelig. Jeg kuttet ut Snapchat, og var tilbake igjen for ca ett år siden, jeg må si dama har forandret seg. Helt forferdelig å se på henne, noe må være riv ruskende galt? Jeg måtte avfølge henne, nå dukke hun opp tilfeldig på Snap og det holder😬 2 4
garfunkel Skrevet i går, 14:38 #6802 Skrevet i går, 14:38 Skogstrolle skrev (4 timer siden): Selvfølgelig var det drama og bæping på SnapChat, og jeg ble helt satt ut over at det gikk an å behandle Heidi slik dem gjorde. Jeg sendte henne ei oppskaket melding og faktisk fikk jeg ei koselig melding tilbake. Hun har mye godt i seg, men..... Husk at du hører bare en side av saken. Hennes snap de to siste dagene sier vel det meste. Hun er på vei til bæstis blid og fornøyd fordi hun endelig har sagt ja til å møtes. Heidi sier "det passer liksom aldri for henne" I dag med sine gullegull som hun ikke hadde passet siden februar sa hun? Heidi sier "vi har prøvd å få det til men det blir jo utsatt hele tiden" Felles for disse to er at hun filmer de. Jeg vet nå hvordan hennes gullegull ser ut, for de var på hennes snap i dag. Bæstis måtte finne seg i apartment tour hvor til og med soverom ble filmet, og du hører henne si i bakgrunnen "men jeg har ikke fått ryddet". Heidi fortsetter å filme og avbryter veninnen mye når de kommuniserer. Toms familie, sist hun var der filmet hun moren hans når hun nettopp hadde stått opp og ikke hadde fått kledd på seg enda. Hun er som en løs kanon på dekk jo Synes du virkelig det er så rart at folk rundt henne ikke orker sosialisere stort med henne? 10 16
panzerpølsa Skrevet i går, 14:47 #6803 Skrevet i går, 14:47 garfunkel skrev (8 minutter siden): Husk at du hører bare en side av saken. Hennes snap de to siste dagene sier vel det meste. Hun er på vei til bæstis blid og fornøyd fordi hun endelig har sagt ja til å møtes. Heidi sier "det passer liksom aldri for henne" I dag med sine gullegull som hun ikke hadde passet siden februar sa hun? Heidi sier "vi har prøvd å få det til men det blir jo utsatt hele tiden" Felles for disse to er at hun filmer de. Jeg vet nå hvordan hennes gullegull ser ut, for de var på hennes snap i dag. Bæstis måtte finne seg i apartment tour hvor til og med soverom ble filmet, og du hører henne si i bakgrunnen "men jeg har ikke fått ryddet". Heidi fortsetter å filme og avbryter veninnen mye når de kommuniserer. Toms familie, sist hun var der filmet hun moren hans når hun nettopp hadde stått opp og ikke hadde fått kledd på seg enda. Hun er som en løs kanon på dekk jo Synes du virkelig det er så rart at folk rundt henne ikke orker sosialisere stort med henne? I tillegg er hovedfokus på hvor sliten, vondt og slitsomt det har vært med barna, å det er på en måte essensen i IH. Mæ, mæ, mæ, mæ. 2 5
Skogstrolle Skrevet i går, 16:20 #6804 Skrevet i går, 16:20 garfunkel skrev (1 time siden): Husk at du hører bare en side av saken. Synes du virkelig det er så rart at folk rundt henne ikke orker sosialisere stort med henne? Jeg har full forståelse at familie og venner beskytter seg selv mot henne. Kommentaren min var til da jeg begynte å følge henne, for maange år siden under en sommertur til Danmark. Den gangen syntes jeg synd på henne og jeg skjønte ikke hvorfor dem var "stygge" mot henne. Etter å nå ha fulgt henne i noen år, så forstår jeg folks reaksjon. Som da hun hadde sitt livs traume, liggende på sykehuset med ankelbrudd. Det gikk gjetord om henne på sykehuset! Alle hadde visst fått med seg HVEM som var innlagt. Og hun krevde at de ansatte stod på pinne for henne 24/7. Og ja, dette har jeg fra en som er ansatt der. Og klagingen hennes, på snap, at hun var så ensom og forlatt, for INGEN tok kontakt og besøkte henne!! Vel, som man ligger reder man.... 😉 2 10
panzerpølsa Skrevet i går, 16:58 #6805 Skrevet i går, 16:58 Skogstrolle skrev (35 minutter siden): Jeg har full forståelse at familie og venner beskytter seg selv mot henne. Kommentaren min var til da jeg begynte å følge henne, for maange år siden under en sommertur til Danmark. Den gangen syntes jeg synd på henne og jeg skjønte ikke hvorfor dem var "stygge" mot henne. Etter å nå ha fulgt henne i noen år, så forstår jeg folks reaksjon. Som da hun hadde sitt livs traume, liggende på sykehuset med ankelbrudd. Det gikk gjetord om henne på sykehuset! Alle hadde visst fått med seg HVEM som var innlagt. Og hun krevde at de ansatte stod på pinne for henne 24/7. Og ja, dette har jeg fra en som er ansatt der. Og klagingen hennes, på snap, at hun var så ensom og forlatt, for INGEN tok kontakt og besøkte henne!! Vel, som man ligger reder man.... 😉 Da har den ansatte brutt taushetsplikt så det holder, å det er straffbart. IH er en svært lite jovial person, og det er på ingen måte vanskelig å skjønne at det var utfordringer ved å ha henne som pasient i flere uker. Men det skal allikevel være taushetsplikt. 4 3
Blue Sky Skrevet 8 timer siden #6806 Skrevet 8 timer siden I dag ble jeg influenset med tortillapizza med sjedderost etc. 4
Pigaloppa Skrevet 8 timer siden #6807 Skrevet 8 timer siden Blue Sky skrev (15 minutter siden): I dag ble jeg influenset med tortillapizza med sjedderost etc. 100 gram av alt, minus det som legger seg under negler eller i håret 😀 4 1
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #6808 Skrevet 7 timer siden Pigaloppa skrev (34 minutter siden): 100 gram av alt, minus det som legger seg under negler eller i håret 😀 Jeg mistet matlysten av de lange klørne og det svette tjafsehåret rett ned i maten . Dessuten er ikke det kostholdet hennes noe for meg 🙈😂 7
ulltøffel Skrevet 6 timer siden #6809 Skrevet 6 timer siden Håhåi, der var skautet på plass. Med pistrete og tynt hår + skaut, så ligner hun en avdanka puddelrocker. Ikke veldig snilt av meg, men jeg måtte få det ut! Tenkt dette i alle år nå. 9 2
Saywhat Skrevet 6 timer siden #6810 Skrevet 6 timer siden ulltøffel skrev (11 minutter siden): Håhåi, der var skautet på plass. Med pistrete og tynt hår + skaut, så ligner hun en avdanka puddelrocker. Ikke veldig snilt av meg, men jeg måtte få det ut! Tenkt dette i alle år nå. Med tanke på at løshår koster 5-10’ kr og hun setter på hver 3 mnd, og er trygdet, så må det bli pistrete og tynt. Budsjett for løshår og kosmetiske behandlinger ligger høyt for IH 3
JojoMoyes Skrevet 5 timer siden #6811 Skrevet 5 timer siden Saywhat skrev (51 minutter siden): Med tanke på at løshår koster 5-10’ kr og hun setter på hver 3 mnd, og er trygdet, så må det bli pistrete og tynt. Budsjett for løshår og kosmetiske behandlinger ligger høyt for IH Da er det vel kanskje på tide å se seg i speilet og ta grep ! 60 år og vil være 19 ? Ser ikke noe yngre ut med det der ihjelbleika håret uansett . Ikke filter på snap heller ..Og hørte jeg ikke feil så ba hun om spørsmål i dag ? Ambivalent er også damen . Djiiiises … 2 4
baremeg Skrevet 4 timer siden #6812 Skrevet 4 timer siden Må si jeg blir litt satt ut av at hun har jobbet som frisør for det håret hennes ser så utrolig ustelt ut. Ser ikke ut som om hun grer det engang 1 7
Anita321 Skrevet 3 timer siden #6813 Skrevet 3 timer siden ulltøffel skrev (2 timer siden): Håhåi, der var skautet på plass. Med pistrete og tynt hår + skaut, så ligner hun en avdanka puddelrocker. Ikke veldig snilt av meg, men jeg måtte få det ut! Tenkt dette i alle år nå. Et ord å si om "kaptein Sabeltann".... HARRY.... 4
Linazer Skrevet 3 timer siden #6814 Skrevet 3 timer siden 1 teskje pesto? Det var nå mer et par tre spiseskjeer på hver tortilla. 3
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #6815 Skrevet 2 timer siden baremeg skrev (1 time siden): Må si jeg blir litt satt ut av at hun har jobbet som frisør for det håret hennes ser så utrolig ustelt ut. Ser ikke ut som om hun grer det engang Ser ikke hele damen ustelt ut da ? Man ser vel ikke stelt ut fordet at man har lag på lag med sminke ? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå