Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Fryktelig uting denne filminga hennes. Ikke alle som vil ha livet sitt brettet ut på en offentlig snap. Det åpnes dører til bad og soverom å filmes. Hadde blitt rasende om det var min leilighet. I tillegg viser "bestis" at det ikke er særlig gøy å bli filmet selv heller. Men IH kjører på, med litt hysterisk latter innimellom. Null respekt for andres privatlv og grenser. 

Det er jo tydelig at hun ikke hadde informert venninnen, om at hun skulle filme. Der hun valser inn døra og skal lage content i andre sitt hjem. Kameraet går frem og tilbake, i forsøk på å filme fra "begynnelsen", mens hun babler i vei. Bare det å åpne dører og filme folk sine soverom?!?! "Hit hadde vi kommet ja", og fimer videre. Ser ut som at venninnen hadde ønsket seg ett synkehull i gulvet, der hun "tvinges" til å bli filmet. Heidi eier faen ikke skam!!

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet

Har man lyst til å filme noen andre sitt hjem spør man først, og man respekterer svaret man får. Å gå rundt slik hun gjorde og filme rotet, private ting og ikke minst lagde en presentasjon for enhver innbruddstyv er så utrolig respektløst og tankeløst at jeg tror hun ikke bare er litt kort men faktisk må ha en hjerneskade eller diagnose som gir nedsatt mental utvikling. You name it....

• Liker 16
Skrevet (endret)

Er med henne som med barn, man velger sine kamper :D IH har tydelig ikke forstått hva som tenkes som  privat ( eller sosialt ) akseptert  ;) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 timer siden):

Spør henne du 🤷🏼‍♀️😂

Hun vil bare bli blokkert.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Honey Dew skrev (21 minutter siden):

Er så fristende å spørre om en liten filmtur i hennes leilighet, men da blir jeg nok bare blokkert igjen. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Opp med hånden dere andre bestemødre her som hadde tatt på dere svart bh og en gjennomsiktig hekletopp når dere skal hente barnebarn 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Timeglass skrev (35 minutter siden):

Er så fristende å spørre om en liten filmtur i hennes leilighet, men da blir jeg nok bare blokkert igjen. 

Eller at hun selv blir filmet og lagt ut uten å være forberedt eller oppstilt. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Timeglass skrev (1 time siden):

Helt sikkert 😄

• Nyttig 2
Skrevet
Honey Dew skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har jo blitt blokkert to-tre ganger allerede 😃. Ved nærmere ettertanke tenker jeg at hun ikke har lagt ut oppskrift på IG. Hun sier jo på snap at vi må følge med på snappen for det blir ikke gjentatt. 

• Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Opp med hånden dere andre bestemødre her som hadde tatt på dere svart bh og en gjennomsiktig hekletopp når dere skal hente barnebarn 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det var vel ikke så lett å finne noe å ha på seg da 😏😂

• Liker 3
Skrevet
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Det var vel ikke så lett å finne noe å ha på seg da 😏😂

Nei ikke i alt det hun har handlet i den siste tiden 🤡😳😂men ryddet jo i skapet denne uken så var sikkert noe litt mer barnebarnvennlig der om hun hadde villet tipper jeg 🤷🏼‍♀️😂

• Liker 5
Skrevet

Nå får vi glede oss over at barnebarna får ei fin helg med bestemor 🥰

• Liker 2
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har jo blitt blokkert to-tre ganger allerede 😃. Ved nærmere ettertanke tenker jeg at hun ikke har lagt ut oppskrift på IG. Hun sier jo på snap at vi må følge med på snappen for det blir ikke gjentatt. 

Blokkert flere ganger men kan fortsatt se ? Kan du trylle ? 😂

• Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (35 minutter siden):

Ny profil 😅

• Liker 2
Skrevet
Blue Sky skrev (8 minutter siden):

Ny profil 😅

Det regnet jeg med 😉

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (13 timer siden):

Det er bare å søke henne opp i søkefeltet på SC, så får man se, selv om man er blokkert 😅

Skrevet
Lunabelle skrev (16 minutter siden):

Det er bare å søke henne opp i søkefeltet på SC, så får man se, selv om man er blokkert 😅

Jeg er ikke blokkert jeg ! Fordi det aldri kunne falle meg inn å skrive til henne 😂

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke blokkert jeg ! Fordi det aldri kunne falle meg inn å skrive til henne 😂

Nei, det er jo egentlig ingen grunn til å skrive til henne, for så å bli blokket og kanskje uthengt etterpå 😂😂. Men for de som evt er blokket, så kan de søke henne opp og se på galskapen likevel, hvis de vil kaste bort tiden sin på henne 😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg begynte å følge henne for noen år siden, da hun og Tom var i Danmark. Selvfølgelig var det drama og bæping på SnapChat, og jeg ble helt satt ut over at det gikk an å behandle Heidi slik dem gjorde. Jeg sendte henne ei oppskaket melding og faktisk fikk jeg ei koselig melding tilbake. 

Hun har mye godt i seg, men..........

Endret av Skogstrolle
  • Liker 2
Skrevet
Skogstrolle skrev (3 minutter siden):

Jeg begynte å følge henne for noen år siden, da hun og Tom var i Danmark. Selvfølgelig var det drama og bæping på SnapChat, og jeg ble helt satt ut over at det gikk an å behandle Heidi slik dem gjorde. Jeg sendte henne ei oppskaket melding og faktisk fikk jeg ei koselig melding tilbake. 

Hun har mye godt i seg, men..... 

Det var nok kanskje fordi du viste henne omsorg og holdt med henne. Virker som om at de som stryker henne "med hårene" og er enig med henne får positive tilbakemrldinger. Vi må huske på at hun vil ikke ha råd med mindre hun ber om det!!! 

• Liker 5
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...