Sassya Skrevet fredag kl 12:49 #6761 Skrevet fredag kl 12:49 Går litt fort i svingene for Heidi, glemmer å lukke glidelåsen i buksa og gjemme unna vapen 🙈 nydliche dette Screenshots fra Snapchat 3 11
ulltøffel Skrevet fredag kl 12:55 #6762 Skrevet fredag kl 12:55 Sassya skrev (5 minutter siden): Går litt fort i svingene for Heidi, glemmer å lukke glidelåsen i buksa og gjemme unna vapen 🙈 nydliche dette Screenshots fra Snapchat Ja, jeg lurte på om det var en vape eller en lipgloss😅 Så slik ser altså en vape ut. Stjålet mora sin? 3
ohmylord Skrevet fredag kl 13:21 #6763 Skrevet fredag kl 13:21 Kjeften full av cocet cheese. Slafser, smatter og prater. Og en deilig dessert er under klørene 😵💫🤮 3 8
Veslemarthe Skrevet fredag kl 13:42 #6764 Skrevet fredag kl 13:42 ohmylord skrev (20 minutter siden): Kjeften full av cocet cheese. Slafser, smatter og prater. Og en deilig dessert er under klørene 😵💫🤮 Nasty! 🤮🤮🤮 11
Skogstrolle Skrevet fredag kl 14:30 #6765 Skrevet fredag kl 14:30 Hva er det med folk som ikke setter opp håret når dem lager mat?? 16
Anita321 Skrevet fredag kl 14:42 #6766 Skrevet fredag kl 14:42 (endret) Pigaloppa skrev (4 timer siden): Blir litt vell av å se på negler med skit under, og hår som henger ned i maten. Og disse matrettene hun presentere kan hun ha for seg selv, ikke noe delikat eller næringsrik. Helt enig! Hvorfor dusjer og skifter hun ikke etter trening før hun lager mat? Det er ikke særlig apetittvekkende.... Det er stort sett junkfood hun lager. Aldri sett noe mat med næringsinnhold der. Hvis hun skal "blogge" om mat, så må hun vise noe annet en hurtigmat. Til og med brød hun baker er i fra pose.... Hun har vel mer enn nok tid til å både lage mat "fra bunn", mat med næringsinnhold og mere til.... Endret fredag kl 14:45 av Anita321 7
JojoMoyes Skrevet fredag kl 15:06 #6767 Skrevet fredag kl 15:06 Anita321 skrev (17 minutter siden): Helt enig! Hvorfor dusjer og skifter hun ikke etter trening før hun lager mat? Det er ikke særlig apetittvekkende.... Det er stort sett junkfood hun lager. Aldri sett noe mat med næringsinnhold der. Hvis hun skal "blogge" om mat, så må hun vise noe annet en hurtigmat. Til og med brød hun baker er i fra pose.... Hun har vel mer enn nok tid til å både lage mat "fra bunn", mat med næringsinnhold og mere til.... Fordi hun kunne ikke brydd seg mindre om hva vi mener eller familien eller ju name it mener . Heidi gjør som Heidi vil og snakker kun om Heidi for denne kanalen er hennes private utblåsingskanal(les søppelbøtte ) og handlet om henne som hun har informert om . For øvrig Heidi veldig dårlig skuespill når du latet som du ikke viste at Tom filmet deg med din egen tlf på ordre fra deg … Ellers vet vi jo at husmannskost og sunn mat driver ikke hun med , pizza er favoritt mat (vi får oppskrift på hjemmelaget pizza ) men bunnen er da ferdig rull ut pizza . Som alt annet hun lager så er det enten hel eller halv fabrikat men kalles hjemmelaget .. 9
Blue Sky Skrevet fredag kl 15:46 #6768 Skrevet fredag kl 15:46 Spør fordi jeg ikke skjønner meg så godt på Instagram. Når Heidi legger ut bilde av en matrett under fanen «Mat», ligger oppskriften der også eller bare bilde av matretten? Jeg ser bare bilde og noen ganger kunne jeg tenkt meg å tatt en titt på oppskriften også. 1
JojoMoyes Skrevet fredag kl 17:40 #6769 Skrevet fredag kl 17:40 Blue Sky skrev (1 time siden): Spør fordi jeg ikke skjønner meg så godt på Instagram. Når Heidi legger ut bilde av en matrett under fanen «Mat», ligger oppskriften der også eller bare bilde av matretten? Jeg ser bare bilde og noen ganger kunne jeg tenkt meg å tatt en titt på oppskriften også. Spør henne du 🤷🏼♀️😂
gladidag Skrevet fredag kl 17:55 #6770 Skrevet fredag kl 17:55 ohmylord skrev (4 timer siden): Kjeften full av cocet cheese. Slafser, smatter og prater. Og en deilig dessert er under klørene 😵💫🤮 Seriøst...syns dere er litt slemme. Sikkert mye rart med den dama,men nå er dere litt i det onde hjørnet syns eg . 1
Sandie Skrevet fredag kl 17:57 #6771 Skrevet fredag kl 17:57 gladidag skrev (Akkurat nå): Seriøst...syns dere er litt slemme. Sikkert mye rart med den dama,men nå er dere litt i det onde hjørnet syns eg . Dette er en mobbetråd, og uansett hvordan denne dama er sier det mer om de som sitter her dag etter dag og skriver slike kommentarer. 2
gladidag Skrevet fredag kl 18:00 #6772 Skrevet fredag kl 18:00 Sandie skrev (1 minutt siden): Dette er en mobbetråd, og uansett hvordan denne dama er sier det mer om de som sitter her dag etter dag og skriver slike kommentarer. Det er eg faktisk enig i. Det er flere gode diskusjoner om influensere og deres virke....dette er ikke en av de. 1 1
Blue Sky Skrevet fredag kl 18:31 #6773 Skrevet fredag kl 18:31 JojoMoyes skrev (50 minutter siden): Spør henne du 🤷🏼♀️😂 Tør ikke. 3
Blue Sky Skrevet fredag kl 20:53 #6774 Skrevet fredag kl 20:53 Da vet vi både hvor bestisen bor og hvordan hun har det i leiligheten sin 🫣. 2 6
JojoMoyes Skrevet lørdag kl 05:02 #6775 Skrevet lørdag kl 05:02 Blue Sky skrev (8 timer siden): Da vet vi både hvor bestisen bor og hvordan hun har det i leiligheten sin 🫣. Rart å kalle det bestis når du er 60 år og har bare den ene venninnen . Ja for selv om det var tydelig at venninnen ikke ville bli filmet eller at hun skulle filme så dreit jo IH i det som vanlig .. djeeeeses craist som hun selv sier … 17
panzerpølsa Skrevet lørdag kl 06:44 #6776 Skrevet lørdag kl 06:44 JojoMoyes skrev (1 time siden): Rart å kalle det bestis når du er 60 år og har bare den ene venninnen . Ja for selv om det var tydelig at venninnen ikke ville bli filmet eller at hun skulle filme så dreit jo IH i det som vanlig .. djeeeeses craist som hun selv sier … Fryktelig uting denne filminga hennes. Ikke alle som vil ha livet sitt brettet ut på en offentlig snap. Det åpnes dører til bad og soverom å filmes. Hadde blitt rasende om det var min leilighet. I tillegg viser "bestis" at det ikke er særlig gøy å bli filmet selv heller. Men IH kjører på, med litt hysterisk latter innimellom. Null respekt for andres privatlv og grenser. 4 12
Blue Sky Skrevet lørdag kl 07:11 #6777 Skrevet lørdag kl 07:11 Hun har en bestis som bor i gangavstand fra henne og de sees så sjelden. Det er rart. 10
Blåtind Skrevet lørdag kl 07:18 #6778 Skrevet lørdag kl 07:18 ohmylord skrev (19 timer siden): Det blir nok nydelich 🤮 Glem ikke (hva er det hun sier) sjampiång 🤣 Også såååå tilgjort når Tom skal filme. Akkurat som at ikke hun har sagt. "Du må film Tom, du må film mææææ, få med heile mæææ når æ ska lag vårulla" 🤡🤣 Litt løshår, treningssvette, litt snacks fra klørene og shakira chillisaus, blir snasent 😵💫 🤣🤣🤣
JojoMoyes Skrevet lørdag kl 07:24 #6779 Skrevet lørdag kl 07:24 Blue Sky skrev (11 minutter siden): Hun har en bestis som bor i gangavstand fra henne og de sees så sjelden. Det er rart. Det er veldig rart . Eller egentlig ganske enkelt , gud så travel jeg hadde vært også når jeg tenker etter .. 11
LenaBAL Skrevet lørdag kl 07:28 #6780 Skrevet lørdag kl 07:28 Blue Sky skrev (14 minutter siden): Hun har en bestis som bor i gangavstand fra henne og de sees så sjelden. Det er rart. Tidkrevende å være i konflikt med alt og alle vet du …. Og samtidlig være en personlighet på insta og en på snap, og i tillegg lese her og prøve å omgjøre at hun viste sitt sanne jeg på sin offentlige snap … 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå