Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
ohmylord skrev (46 minutter siden):

Rasp olivenolje, shakirak chillisaus, cocert cheese 🤡 Dette må være noe nytt på markedet 🤣 Stakkars butikkansatt som skal være vitne til ett slikt kvinnemenneske, på shopping. Æ e influenser æ sjø, så æ må film 🫣🤣 Eier like lite manerer, som ordforråd og uttalelse 🙄 Men proteinrundstykker med løshår og gufs fra klørene, blir helt sikkert nydelich 🤮

Hun sier vitterlig cocet cheese eller noe sånt ja. Hvordan er det mulig??

• Liker 6
Skrevet
friskbris skrev (1 time siden):

Skal bli deilig med litt rundstykker med løshår oppi. Eier hun ikke hårstrikker?

Bruker sjeldent noe i håret generelt hun ! Da viser det jo at alt håret er kjøpehår, hun har jo bare noen fjoner  av eget hår .

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (14 minutter siden):

Nei, man kan jo begynne å lure på hvordan det er mulig med så ekstremt dårlig og katastrofalt feil uttale på samtlige ord. Mange ganger finner hun ikke ordene, så da blir det blablabla, ditt og datt, junaimit, what ever osv. Istedet for å være så desperat etter content, kunne hun kanskje brukt hodet mere og pratet og filmet litt mindre. Alt trenger ikke filmes og kommenteres, når man egentlig ikke har peiling. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg skjønner ikke det med hennes fornyelse av  resept. Hennes resept ligger klar for henting på fastsatte datoer, om jeg forstod det riktig? Trodde at "alle" fikk typ 3-4 uttak av den samme medisinen på 1 resept? Eneste jeg må fornye etter hvert uttak er Paralgin forte. 

Noen som skjønner mer enn meg?

• Liker 5
Skrevet
Skogstrolle skrev (25 minutter siden):

Jeg skjønner ikke det med hennes fornyelse av  resept. Hennes resept ligger klar for henting på fastsatte datoer, om jeg forstod det riktig? Trodde at "alle" fikk typ 3-4 uttak av den samme medisinen på 1 resept? Eneste jeg må fornye etter hvert uttak er Paralgin forte. 

Nei, jeg skjønner heller ingenting. Det er jo flere uttak og/eller uttak for 3 måneders bruk. Fornye til en bestemt dato? Når jeg fornyer så fornyer legen samtlige faste medisiner med "kort holdbarhet", så slipper han å gjøre det igjen innen kort tid.

• Liker 6
Skrevet
ulltøffel skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg skjønner heller ingenting. Det er jo flere uttak og/eller uttak for 3 måneders bruk. Fornye til en bestemt dato? Når jeg fornyer så fornyer legen samtlige faste medisiner med "kort holdbarhet", så slipper han å gjøre det igjen innen kort tid.

Det gjelder nok regulerte legemidler som A/B preparat. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Endret av JojoMoyes
  • Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Det er mest sannsynlig noe beroligende medisin som det er strengere regler på og ikke flere enn 1 uttak av gangen tipper jeg da .

Trenger på ingen måte å være beroligende. Det er en mengde regulerte medisiner, alt fra ulike smertestillende til sovemedisin. Så skal være forsiktig med å si sånn. 

• Liker 2
Skrevet

Går på mange medisiner , og jeg får noen x4 utleveringer mens andre kun 1. jeg har spurt legen om det, og det er pga vanedannende medisiner skal fornyes til neste bestemte dato. Det er noe med fare for misbruk 🙂

• Liker 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 minutt siden):

Trenger på ingen måte å være beroligende. Det er en mengde regulerte medisiner, alt fra ulike smertestillende til sovemedisin. Så skal være forsiktig med å si sånn. 

Da skjønner jeg litt mer 🤗

Skrevet

Artig at hun har egen fane med «mat» på Instagram, der hun legger ut oppskrift på ferdigbrød fra Møllerens 😂😂

Og bæggels.. Det er på grensen til komisk alle de uttalelsene hun kommer med.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Tror hun hadde takk "ja" tvert om hun hadde blitt spurt om være foran kamera igjen....så arrangert og tilgjort den der pakkehentingen i dag :D Åpne luka, gå 5 meter fra, ''start'' kamera, gå mot luka, som er åpen, neimem shjee hèr, ta ut pakke  .... taaataaa :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
Skrevet
Blue Sky skrev (17 timer siden):

Ja, det er så merkelig at hun ikke hører det selv. Også konsekvent de samme talefeilene på samtlige ord gang etter gang. Også denne Shakira chillisausen da 🤣🤣 Ble ikke noe bedre uttale da hun skulle prate med kjeften full av bæææggels med cocet cheese 🤡🤣

• Liker 9
Skrevet
ohmylord skrev (1 time siden):

Ja, det er så merkelig at hun ikke hører det selv. Også konsekvent de samme talefeilene på samtlige ord gang etter gang. Også denne Shakira chillisausen da 🤣🤣 Ble ikke noe bedre uttale da hun skulle prate med kjeften full av bæææggels med cocet cheese 🤡🤣

Det gjorde jo ikke noe at det var vanilje cottage cheese for da tok hun bare litt salt i 🤷🏼‍♀️ og hva var poenget med disse bææææglsene egentlig da hun har gjort om hele oppskriften med hvetemel osv . Poenget med de proteinrundstykkene er vel egentlig at de skal være hvetefri etter som jeg har forstått . What ever .. Mye rart der i gården …

• Liker 14
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det gjorde jo ikke noe at det var vanilje cottage cheese for da tok hun bare litt salt i 🤷🏼‍♀️ og hva var poenget med disse bææææglsene egentlig da hun har gjort om hele oppskriften med hvetemel osv . Poenget med de proteinrundstykkene er vel egentlig at de skal være hvetefri etter som jeg har forstått . What ever .. Mye rart der i gården …

Antageligvis har hun ikke skjønt hva som er vitsen med proteinrundstykker. At de skal være uten karbohydrater. Det så forresten ikke ut til at de var særlig gode heller. 

Fikk ikke med meg at hun hadde tatt i hvetemel jeg da men, hun gjorde kanskje det?

Endret av Blue Sky
Tilføyd de siste setningen.
  • Liker 6
Annonse
Skrevet

Hun forsøker å skape content i kanalene sine. Ikke så vellykket.

• Liker 7
Skrevet
Linazer skrev (1 time siden):

Hun forsøker å skape content i kanalene sine. Ikke så vellykket.

Blue Sky skrev (1 time siden):

Antageligvis har hun ikke skjønt hva som er vitsen med proteinrundstykker. At de skal være uten karbohydrater. Det så forresten ikke ut til at de var særlig gode heller. 

Fikk ikke med meg at hun hadde tatt i hvetemel jeg da men, hun gjorde kanskje det?

Blir litt vell av å se på negler med skit under, og hår som henger ned i maten. Og disse matrettene hun presentere kan hun ha for seg selv, ikke noe delikat eller næringsrik. 

• Liker 10
Skrevet
Pigaloppa skrev (44 minutter siden):

Blir litt vell av å se på negler med skit under, og hår som henger ned i maten. Og disse matrettene hun presentere kan hun ha for seg selv, ikke noe delikat eller næringsrik. 

I dag ska æ lag vårrulla med neglerusk, litt løshår, og inglefær…. Og sjakira saus…og litt dill og dall og jalla jalla og ju naim it! 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
LenaBAL skrev (24 minutter siden):

I dag ska æ lag vårrulla med neglerusk, litt løshår, og inglefær…. Og sjakira saus…og litt dill og dall og jalla jalla og ju naim it! 

Det blir nok nydelich 🤮 Glem ikke (hva er det hun sier) sjampiång 🤣 Også såååå tilgjort når Tom skal filme. Akkurat som at ikke hun har sagt. "Du må film Tom, du må film mææææ, få med heile mæææ når æ ska lag vårulla" 🤡🤣 Litt løshår, treningssvette, litt snacks fra klørene og shakira chillisaus, blir snasent 😵‍💫

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

😬Skal du vurdere mat foran kamera må du lære deg å spise uten å smatte og tygge ut før du snakker. Det der var vondt å høre på 😣

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...