panzerpølsa Skrevet onsdag kl 15:13 #6721 Skrevet onsdag kl 15:13 (endret) Blue Sky skrev (13 timer siden): Det var enda godt at den andre kunden hos frisøren i dag ikke reagerte på samme måte som Heidi gjør når noen prøver å komme med råd. Da hadde vel Heidi fått beskjed om at det finnes noe som heter gugel og mai æl 😅 Tenkte det samme. Hadde blitt så irritert om jeg hadde vært den andre kunden. Ikke legg deg oppi andre folk sånn IH, det er frekt og utidig. I tillegg er vel hun den siste som burde komme med råd om hår og skjønnhet, pass på deg selv IH. Endret torsdag kl 04:12 av panzerpølsa 14
Ananais Skrevet onsdag kl 16:03 #6722 Skrevet onsdag kl 16:03 panzerpølsa skrev (46 minutter siden): Tenkte det samme. Hadde blitt så irritert om jeg hadde vært den andre kunden. Ikke legg deg oppi andre folk sånn IH, deg erfrekt og utidig. I tillegg er vel hun den siste som burde komme med råd om hår og skjønnhet, pass på deg selv IH. Jeg er sjokkert!! Hun legger seg borti hårkvaliteten til den andre kunden, og kommer med «råd».. Ikke bare fornærmer hun kunden, men også den profesjonelle som er den som skal uttale seg om valg av produkter og lignende. Er det mulig?? Tenk om en annen kunde hadde lagt seg borti injeksjonene hennes når hun er på klinikk for å få sprøyta inn nytt i leppene. Det hadde blitt et sant helvete! 12
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 16:13 #6723 Skrevet onsdag kl 16:13 Ananais skrev (10 minutter siden): Jeg er sjokkert!! Hun legger seg borti hårkvaliteten til den andre kunden, og kommer med «råd».. Ikke bare fornærmer hun kunden, men også den profesjonelle som er den som skal uttale seg om valg av produkter og lignende. Er det mulig?? Tenk om en annen kunde hadde lagt seg borti injeksjonene hennes når hun er på klinikk for å få sprøyta inn nytt i leppene. Det hadde blitt et sant helvete! Hun burde droppe alle råd uansett tema . Med tanke på hvor dårlig hun selv tar i mot råd og heller vil bruke gugel!! Vi andre har også gugel nemlich .. 12
ulltøffel Skrevet onsdag kl 16:14 #6724 Skrevet onsdag kl 16:14 IH tåler ikke engang en velmenende råd om noe som helst uten at det rabler for henne. 8
Full kontroll Skrevet onsdag kl 16:38 #6725 Skrevet onsdag kl 16:38 Enn at alt vrede hun sitter med må komme til uttrykk på denne måten?? "hele verden" er jo nærmest analfabet iflg henne 😕 Konflikter med de nærmeste har omdannet henne til en dramadrage som spyr eder og galle! No må du skjerpe deg Heidi, du skyver både gullegull og nære, bekjente & kjære, lengre enn lang unna deg, slik du holder på .Tom, står du i avmakt til dette kvinnemenneske? ❤️ 5 6
Lunabelle Skrevet torsdag kl 07:09 #6726 Skrevet torsdag kl 07:09 Er det noen av dere som bruker shakira chillisaus? 😂😂 14
Blue Sky Skrevet torsdag kl 07:24 #6727 Skrevet torsdag kl 07:24 Rasp olivenolje, baggels og shakirak chilisaus. Godt å få noen tips 😳 8
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 07:27 #6728 Skrevet torsdag kl 07:27 Blue Sky skrev (Akkurat nå): Rasp olivenolje, baggels og shakirak chilisaus. Godt å få noen tips 😳 Det beste var jo at hun skulle lage bæææææggls med ost på toppen ! Med cottage cheese med vanilje ?? Blir sikkert nydlich . Enn å slenge alle tingene oppå varebåndet da rett foran personen i kassen . Folkeskikk er fremmedord. 11
Blue Sky Skrevet torsdag kl 07:30 #6729 Skrevet torsdag kl 07:30 JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Det beste var jo at hun skulle lage bæææææggls med ost på toppen ! Med cottage cheese med vanilje ?? Blir sikkert nydlich . Enn å slenge alle tingene oppå varebåndet da rett foran personen i kassen . Folkeskikk er fremmedord. Stussa litt på typen cottage cheese hun hadde valgt jeg også ja. Vet hun ikke at rapsolje ikke er olivenolje? 6
Blue Sky Skrevet torsdag kl 07:35 #6730 Skrevet torsdag kl 07:35 Det må da ha tippa over helt ifht til den nettshoppingen? Hvor mye sommerklær er det mulig å bruke da? Hun er jo egentlig sjeldent utenfor dør hjemme i Norge. En uke i syden et par ganger i året, noen dager i Danmark og andre steder, men altså, den uhorvelige mengdene med klær…. Psykt. 5 3
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 07:35 #6731 Skrevet torsdag kl 07:35 Blue Sky skrev (2 minutter siden): Stussa litt på typen cottage cheese hun hadde valgt jeg også ja. Vet hun ikke at rapsolje ikke er olivenolje? Altså en mer uvitende 60 åring skal du lete lenge etter . Hva er det hun alltid sier til individuelt ? Invuelt 🤦🏼♀️ 9 2
Blue Sky Skrevet torsdag kl 07:37 #6732 Skrevet torsdag kl 07:37 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Altså en mer uvitende 60 åring skal du lete lenge etter . Hva er det hun alltid sier til individuelt ? Invuelt 🤦🏼♀️ Ja, det også. Grøss! 5
Me for life Skrevet torsdag kl 07:39 #6733 Skrevet torsdag kl 07:39 Den frisør historien viser hvor utrolig lite selv innsikt hun har. Å gå bort til en ukjent, ta henne i håret, blande seg inn og komme med råd om hvordan hun behandler det uuuuuuuutrolig tørre håret hun har........jeg finner ikke ord. Heidi bør være den siste som kommer med slike råd. Både fordi hun blir så utrolig ufyselig selv når noen prøver å komme med råd, men også fordi hennes egen sveis er så utrolig pistrete og burde vært den som får nødhjelp først. Og Heidi, du har rett med at det viktig å klemme ut vannet av håret etter shampoo, men det er ikke bare bare å klemme inn en dært balsam når man har tykt hår, men trenger faktisk en god del mer for å få det fordelt over hele håret. Leave In balasam er da redningen, f.eks Olaplex nr.6, den gjør mirakel for tørt tykt hår. 9 2
Blue Sky Skrevet torsdag kl 07:44 #6734 Skrevet torsdag kl 07:44 Og hva er det maset om resepter nå da? Kan hun ikke bare logge seg inn på Helsenorge og se der hva som ligger av resepter? Dronninga av gugel og surfing? 5 8
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 07:45 #6735 Skrevet torsdag kl 07:45 Så er vi irritert for vi får feile råd !!! Virker ikke gugel lenger eller tlf linjen din mellom deg og legen ? 8 1
Blue Sky Skrevet torsdag kl 07:55 #6736 Skrevet torsdag kl 07:55 JojoMoyes skrev (9 minutter siden): Så er vi irritert for vi får feile råd !!! Virker ikke gugel lenger eller tlf linjen din mellom deg og legen ? Men skriver du til henne og tipser om at hun kan sjekke på Helsenorge får du nok beskjed om at du er frekk og blir sperret på snap. Bare prøv! 8
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 08:08 #6737 Skrevet torsdag kl 08:08 Blue Sky skrev (11 minutter siden): Men skriver du til henne og tipser om at hun kan sjekke på Helsenorge får du nok beskjed om at du er frekk og blir sperret på snap. Bare prøv! Overhode ikke !!! Kommer aldri til å skrive til henne .. Men nå skal jeg gå på trening ! Men til forskjell fra henne har jeg null sminke på og håret oppsatt . Om jeg gidder å sminke meg i dag blir det etter trening og DUSJ . 12
friskbris Skrevet torsdag kl 11:15 #6738 Skrevet torsdag kl 11:15 Skal bli deilig med litt rundstykker med løshår oppi. Eier hun ikke hårstrikker? 4
ohmylord Skrevet torsdag kl 12:02 #6739 Skrevet torsdag kl 12:02 Rasp olivenolje, shakirak chillisaus, cocert cheese 🤡 Dette må være noe nytt på markedet 🤣 Stakkars butikkansatt som skal være vitne til ett slikt kvinnemenneske, på shopping. Æ e influenser æ sjø, så æ må film 🫣🤣 Eier like lite manerer, som ordforråd og uttalelse 🙄 Men proteinrundstykker med løshår og gufs fra klørene, blir helt sikkert nydelich 🤮 4 4
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 12:24 #6740 Skrevet torsdag kl 12:24 (endret) friskbris skrev (4 timer siden): Skal bli deilig med litt rundstykker med løshår oppi. Eier hun ikke hårstrikker? Bruker sjeldent noe i håret generelt hun ! Da viser det jo at alt håret er kjøpehår, hun har jo bare noen fjoner av eget hår . Endret torsdag kl 15:26 av JojoMoyes 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå