Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heidi den bronzern fra Camilla Pihl er ikke en fundæsjion men en bronzer. Måtte bare si det😤. Og det at du er for lat til å fjerne sminken hver dag er bare heslig. Ingen ting å skryte av på snap. 

Screenshot_20250628_113654_Chrome.jpg

• Liker 15
Skrevet
Full kontroll skrev (På 25.6.2025 den 15.37):

IMG_5112.jpeg

IMG_5142.jpeg

Bright smile? Tennene hennes ser ut som om de har blitt filt ned for å få kroner...

• Liker 3
Skrevet
ohmylord skrev (42 minutter siden):

Ikke så nøye om man har pulesveis i bakhodet. Ser ikke ut som at bakhodet har fått kjenne en hårbørste det siste halve året.. bare leppene blir blir fremhevet. Nydelich 🤡

🤣🤣🤣

Screenshot_20250628_115035_Snapchat.jpg

• Liker 17
Skrevet
Me for life skrev (36 minutter siden):

🤣🤣🤣

Screenshot_20250628_115035_Snapchat.jpg

Uff…🫣🤣🤣

• Liker 8
Skrevet
Sommer48 skrev (6 minutter siden):

Uff…🫣🤣🤣

Gammel sminke som hun har hatt i flere dager og håret … ja hva skal man si… og det er filter på filter på snap så man kan jo bare tenke seg hva som er bak fasaden …  treningsklær under morgenkåpa … sko i senga … tisselaken i sofaen ….. ja …..

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det pippæppa hun sier om pipette? 😅. Hun vet vel ikke hva det enk-enkli heter. 🫣

• Liker 7
Skrevet

Får nesten litt vondt av IH. Tror hun virkelig noen ønsker å ta lærdom av sminken hennes? Hun vet jo ikke engang hva hun driver med selv. Styrer, søler og vimser. 

Det er også ekkelt at hun ikke fjerner sminke og renser ansiktet om kvelden. Meeeen hun fremstår ikke særlig hygienisk, så det er nok forklaringen. Hun trener, snakker støtt og stadig om at hun må spise sunnere, shopper og jåler seg, samtidig tar hun SÅ lite vare på seg selv. 

Håret: business in the front, party in the back😆

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
LenaBAL skrev (5 timer siden):

Gammel sminke som hun har hatt i flere dager og håret … ja hva skal man si… og det er filter på filter på snap så man kan jo bare tenke seg hva som er bak fasaden …  treningsklær under morgenkåpa … sko i senga … tisselaken i sofaen ….. ja …..

Ja, man kan jo begynne å lure. Men du ser jo neglene. Rene oppå når hun har neglelakk (ellers er de jo gul-brune). Men under de kryper jo både det ene og det andre. Konstant møkk under de lange klørene. Og om man ser bakhodet idag (og alle andre dager), så må jo håret være veldig fett, når det kan stå i den posisjonen der 🤮

Endret av ohmylord
  • Liker 8
Skrevet

Så fint for gubben å bli vekket til det babbelet der før 7.30 en lørdagsmorgen ! Håret er jo et kapittel for seg bak og på sider ja , skittent og fett er det nok ja men også extension i så det blir jo kaos bak . Ser ut som hun vasker og styler luggen og litt forbi til ære for oss . Men wow mange års erfaring i sminke ja … Den erfaringen om jeg vil kalle det noe sånt kan jeg klare meg fint uten gitt …

• Liker 11
Skrevet

Er den manglende hygienen grunnen til at Tom er borte i flere timer på sykkeltur?

• Liker 4
Skrevet
Sassya skrev (18 minutter siden):

Er den manglende hygienen grunnen til at Tom er borte i flere timer på sykkeltur?

Eller lite sex?

• Liker 3
Skrevet
Timeglass skrev (7 minutter siden):

Eller lite sex?

Sikkert det også ja. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Timeglass skrev (54 minutter siden):

Eller lite sex?

Hun sverget da  til våtservietter/klut og vann  mens hun lå "hemmet" i sykesengen     (om jeg ikke husker feil),    gikk vel 3 uker før hun var i dusjen 😕 Virker veldig grisete, og veldig tilfeldig når hun skrur av jalla tv'n og går i dusjen, inkl hudpleie.....  😕    

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Timeglass skrev (13 minutter siden):

Eller lite sex?

Mye sex skrøt hun da av med den  kalenderen en advent … Men altså velbekomme med den hygienen og sex. Skjønner at han heller sykler aleine på fotballkamp enn å ligge på sofa 24/7 med jallatv og hennes bæping….

Endret av JojoMoyes
Skrivefeil
  • Liker 7
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Hun sverget da  til våtservietter/klut og vann  mens hun lå "hemmet" i sykesengen     (om jeg ikke husker feil),    gikk vel 3 uker før hun var i dusjen 😕 Virker veldig grisete, og veldig tilfeldig når hun skrur av jalla tv'n og går i dusjen, inkl hudpleie.....  😕    

Hadde aldri spist noe fra det kjøkkenet der, eller retter e sagt noe hun var tatt i. Ser gjennomført grisete og uflidd til en hver tid. Hår og negler i kontakt med mat, og kan omtrent tenke meg resten. Ser jo ofte at negler er oppi nesa, å det er gammel skitt under negler. Fysj å æsj, det er i alle fall ikke noe særlig sjarmerende å se på. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Har samme inntrykk . Virker ikke som hun er glad i å dusje nei . Sier stadig at hun må komme seg ut av treningstøyet ( nevner ikke å dusje ) eller fått av meg treningstøyet (nevner ikke dusj) og sitter i den blå morgenkåpen . Hver sin smak altså , men det beste med trening er jo dusjen etterpå (for min del ) 💪🏻🤩 Trodde  egentlig alle dusjet hver gang de hadde trent jeg . Og forsåvidt også fjernet sminken når de pusser tenner hver kveld . Men men ikke IH nei .

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

De få gangene jeg har lagt meg uten å fjerne makeup føler jeg meg rævva når jeg våkner. 

Høres bare helt merkelig ut når hun går gjennom sminkerutinen sin og sier: "Hvis jeg hadde started på scratch ville jeg gjort slik eller slik". Altså, det er fortsatt rester fra gårsdagens sminke på huden.  Tenk å legge på lag med lag av serum og kremer oppå gammel sminke da?

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
LenaBAL skrev (21 timer siden):

Ja, og vi er jo bare misunnelig på henne😂. Hva er det å være misunnelig på? Det fine håret, huden og gode sminketips? Hvem på snart 60 år filmer ned selfiestang  nuss, nuss, og det og legger ut på snap? 🤣 Interessant... 🤣 Skjønner at døttrene er flaue. 

Endret av Anita321
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Anita321 skrev (23 minutter siden):

Ja, og vi er jo bare misunnelig på henne😂. Hva er det å være misunnelig på? Det fine håret, huden og gode sminketips? Hvem på snart 60 år filmer ned selfiestang  nuss, nuss, og det og legger ut på snap? 🤣 Interessant... 🤣 Skjønner at døttrene er flaue. 

Det er ingenting der i gården å være misunnelig på ! Vil påstå at jeg har det 1000 ganger bedre enn henne 🙈😂 Bedre hud, har mitt eget tjukke lange naturlig grått hår (så trenger ikke bleke), har ikke skitten hud av selvbruning 🙈😂 vil påstå min mann er bedre og kunne fortsatt i det uendelige .. PS  ungene mine eller barnebarna er ikke flaue av meg og de vil være sammen med meg … Nei IH vi er ikke misunnelig på  noe som helst hos deg ! vi er sjokkerte over alt du driver med å uttaler deg om . Og sannheten er vanskelig for deg å takle … Jeg fjernet sminken min i går kveld så føler meg ren og pen her jeg sitter med kaffikoppen min uten 5 lag maskara som er samlet opp i 5 dager som det ser ut som noen andre har i dag …

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Full kontroll skrev (På 20.6.2025 den 16.20):

Herlighet så godt IH klarte begrense seg :D Var redd vi fikk hele historien hvorfor "kokk om dagen  òg ikke høne om natta" var Tom sin feil......

Hun truet Tom så godt hun kunne da, og han hadde vel ikke lyst til at hun skulle fortelle om potensen hans til 58’ mennesker, så da ble det stopp. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...