panzerpølsa Skrevet i går, 11:37 #6601 Skrevet i går, 11:37 ohmylord skrev (32 minutter siden): Venninnen så ikke akkurat fornøyd ut med filmingen. Og mannen kom seg ikke fort nok unna kameraet stakkars. Heidi eier ikke skam. Alt og alle skal filmes og det virker som det eneste som står i hode på henne er likes og content. I alle fall ikke noen tvil om hvorfor IH skjelden blir bedt bort. Det der var ekkelt å se på. 10 6
Sommer48 Skrevet i går, 12:06 #6602 Skrevet i går, 12:06 panzerpølsa skrev (23 minutter siden): I alle fall ikke noen tvil om hvorfor IH skjelden blir bedt bort. Det der var ekkelt å se på. Fikk en følelse av at « JEG har venninner og JEG besøker dem» Hun har lest kommentarer her inne🤭 11
Me for life Skrevet i går, 12:13 #6603 Skrevet i går, 12:13 Sommer48 skrev (5 minutter siden): Fikk en følelse av at « JEG har venninner og JEG besøker dem» Hun har lest kommentarer her inne🤭 Det var den følelsen jeg satt igjen med også. Men da hadde det holdt med å si at "Nå må jeg logge av snapp litt da jeg skal på besøk til ei venninne." .....Og så lagt ut maks en selfie av dem sammen etterpå som bevis. Men nå har Heidi null antenner og Mæ Mæ Mæ trumfet privatlivet til venninnen. 8 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå