Skogstrolle Skrevet 5. juni #6561 Skrevet 5. juni Lunabelle skrev (7 timer siden): Gjensynsgleden mellom Tom og moren til IH så mye mer naturlig og hjertelig ut. Tom og svigermor har ekte gjensynsglede, og det er så godt å se 💞 5
Saywhat Skrevet 5. juni #6562 Skrevet 5. juni friskbris skrev (4 timer siden): Her er hun altså gjest i moren sitt hjem, og sitter og roper og hysjer på henne fordi hun snakker til snap? Dama er jo ravende gal. Bitene begynner å falle på plass.. Det er mæmæmæmæ, og har nok alltid vært mæææææææææææææ i monitor. 9
Saywhat Skrevet 5. juni #6563 Skrevet 5. juni ohmylord skrev (4 timer siden): Hva har skjedd med tennene hennes 😵💫🤨 dette er noe annet enn tennene som er synlige. Men når hun hyler at mamman ikke kan se på tv fordi at Heidi selv skal snappe. Så kommer noe annet i gapet frem 🤮 Tannråte, og gammel tannstein. Hun har jo en alvorlig tannsykdom hun skulle tatt seriøst, men avbestiller timen. Bedre med overdose botox som gjør munnen helt skjev, hos venninnen. 4 5
Anita321 Skrevet fredag kl 13:46 #6566 Skrevet fredag kl 13:46 Kommentarer preller av? Hvorfor bruker hun lang tid på å snakke om de på snap? Hele innlegget i dag viser at hun har lest hva som skrives, men det vet vi jo at hun gjør. Hvorfor gjør hun det hvis kommentarer preller av, og hvorfor bruker hun tid på snap om å snakke om det?🤣 Dessverre må jeg skuffe deg instaheidi, jeg har ikke lav selvfølelse men mange av de som "pynter på kroppen" har det. Det er jo allment kjent. 6 13
LenaBAL Skrevet fredag kl 14:47 #6567 Skrevet fredag kl 14:47 Anita321 skrev (1 time siden): Kommentarer preller av? Hvorfor bruker hun lang tid på å snakke om de på snap? Hele innlegget i dag viser at hun har lest hva som skrives, men det vet vi jo at hun gjør. Hvorfor gjør hun det hvis kommentarer preller av, og hvorfor bruker hun tid på snap om å snakke om det?🤣 Dessverre må jeg skuffe deg instaheidi, jeg har ikke lav selvfølelse men mange av de som "pynter på kroppen" har det. Det er jo allment kjent. Spot on!! 4
Blue Sky Skrevet lørdag kl 06:42 #6568 Skrevet lørdag kl 06:42 Jeg så på den milelange snappen i går hvor hun snakker om at det virker som at det er veldig anerkjent å poste bilder av seg selv hvis du er overvektig eller ikke er helt perfekt på en eller annen måte, mens hvis man har er veltrent og fin får kritikk for å eksponere deg. Jeg har grublet litt over problemstillingen og jeg tror, for mitt vedkommende, at det er denne sterke trangen til å eksponere seg selv som forundrer meg og faktisk irriterer meg. Uansett kroppsfasong eller utseende forøvrig har mange et voldsomt behov for å eksponere seg selv! Jeg mener det er helt sykelig hvordan mange holder på. Nå skal «alle» liksom leke at de har noe å komme med, det være seg om sminke, matlaging, reiser eller you name it, når det bunn og grunn handler om at de må få stillet sitt behov for å se seg selv, bli sett av andre og FÅ RESPONS! 12 1 1
ohmylord Skrevet lørdag kl 07:14 #6569 Skrevet lørdag kl 07:14 Blue Sky skrev (30 minutter siden): Jeg så på den milelange snappen i går hvor hun snakker om at det virker som at det er veldig anerkjent å poste bilder av seg selv hvis du er overvektig eller ikke er helt perfekt på en eller annen måte, mens hvis man har er veltrent og fin får kritikk for å eksponere deg. Jeg har grublet litt over problemstillingen og jeg tror, for mitt vedkommende, at det er denne sterke trangen til å eksponere seg selv som forundrer meg og faktisk irriterer meg. Uansett kroppsfasong eller utseende forøvrig har mange et voldsomt behov for å eksponere seg selv! Jeg mener det er helt sykelig hvordan mange holder på. Nå skal «alle» liksom leke at de har noe å komme med, det være seg om sminke, matlaging, reiser eller you name it, når det bunn og grunn handler om at de må få stillet sitt behov for å se seg selv, bli sett av andre og FÅ RESPONS! Dette ser du jo bare når hun står å lager mat. Budskapet når Tom skulle filme, var vel å filme maten. Nå må du filme Tom, film mæææ, er jeg med på filmen nå, film mæææ. Det er jo tydelig at han har fått beskjed om å filme mæææ!! 14
Ellie77 Skrevet lørdag kl 08:18 #6570 Skrevet lørdag kl 08:18 Kaffeskål! skrev (På 6.6.2025 den 8.53): Bærnå saus Å herregud, som jeg lo av dette. Den matlaginga hennes er nå uansett noe for seg selv 😂😂 8
Ananais Skrevet lørdag kl 08:51 #6571 Skrevet lørdag kl 08:51 Ellie77 skrev (29 minutter siden): Å herregud, som jeg lo av dette. Den matlaginga hennes er nå uansett noe for seg selv 😂😂 Haha! «Da tar æ en pose fajitaskrydder - jaa, æ gjør faktisk det»😅 Wowwow, for en feinsmecker hun er da, som eksperimenterer med den spennende krydderposen fra Santa Maria.. og legger det frem som at det har hun kommet på helt selv! Og kjøttdeig, må vite. For det er billig. 12
Shila90 Skrevet lørdag kl 10:49 #6572 Skrevet lørdag kl 10:49 Gleder meg til å se alt det gode de kjøpte på gårdsbutikken… 🤔 Er en fantastisk måte å kunne støtte bonden på 🧑🏽🌾 4
Ellie77 Skrevet lørdag kl 11:26 #6573 Skrevet lørdag kl 11:26 (endret) Ananais skrev (2 timer siden): Haha! «Da tar æ en pose fajitaskrydder - jaa, æ gjør faktisk det»😅 Wowwow, for en feinsmecker hun er da, som eksperimenterer med den spennende krydderposen fra Santa Maria.. og legger det frem som at det har hun kommet på helt selv! Og kjøttdeig, må vite. For det er billig. Ja, det er ganske langt fra feinschmecker-tendenser 😂😂 Mye mais og paprika sammen med prosessert kjøtt. Men å framstille seg som gourmet-chef er hun god på 🤣 Endret lørdag kl 11:27 av Ellie77 8
Mina 2 Skrevet lørdag kl 15:03 #6574 Skrevet lørdag kl 15:03 Synes det er så ekkelt når en ikke setter opp håret når en lager mat🤢 Gjør det uansett om jeg bare lager havregrøt jeg. 10 3
friskbris Skrevet lørdag kl 18:46 #6575 Skrevet lørdag kl 18:46 Ekleste jeg vet er de lange røykeneglene hennes nedi osteposen. 16
Saywhat Skrevet lørdag kl 19:12 #6576 Skrevet lørdag kl 19:12 Mina 2 skrev (3 timer siden): Synes det er så ekkelt når en ikke setter opp håret når en lager mat🤢 Gjør det uansett om jeg bare lager havregrøt jeg. Er det en sånn løshårgreie? At det må kompenseres fordi hun ikke har eget hår, tro? Godt med litt ekstra godsaker nedi maten, da🤢 sammen med kald revet ost og bæærnå. Tror de fleste av oss med langt hår setter det opp/ bort, både ved matlaging og ellers. 13
loffen Skrevet søndag kl 00:44 #6577 Skrevet søndag kl 00:44 Ja æsj🤢og hva er greia med all den kalde osten på toppen? Burde ikke den være smeltet og varm? Og det ser ut som sånn ost som ikke er ekte ost… sånn revet? Det heter bare revet, er ikke ost… ? Aldri skjønt det der. 😬 11
LenaBAL Skrevet søndag kl 11:30 #6578 Skrevet søndag kl 11:30 loffen skrev (10 timer siden): Ja æsj🤢og hva er greia med all den kalde osten på toppen? Burde ikke den være smeltet og varm? Og det ser ut som sånn ost som ikke er ekte ost… sånn revet? Det heter bare revet, er ikke ost… ? Aldri skjønt det der. 😬 Og helligdag ??? Væss ÆÆÆÆ si vi skal klæpp hækken så ska vi det!! ÆÆÆÆ bryr mæææ bare om MÆÆÆÆ! Enkelt og grett!!! 8
ulltøffel Skrevet søndag kl 11:31 #6579 Skrevet søndag kl 11:31 loffen skrev (10 timer siden): Ja æsj🤢og hva er greia med all den kalde osten på toppen? Burde ikke den være smeltet og varm? Og det ser ut som sånn ost som ikke er ekte ost… sånn revet? Det heter bare revet, er ikke ost… ? Aldri skjønt det der. 😬 Stemmer det du sier om "osten". Billig osteetterligning, men det er det de alltid bruker. Tror IH har litt slappe smaksløker😅 6
Blue Sky Skrevet søndag kl 11:40 #6580 Skrevet søndag kl 11:40 LenaBAL skrev (8 minutter siden): Og helligdag ??? Væss ÆÆÆÆ si vi skal klæpp hækken så ska vi det!! ÆÆÆÆ bryr mæææ bare om MÆÆÆÆ! Enkelt og grett!!! De klipper faktisk hekken på 1. pinsedag! Et helt nabolag må høre på det bråket og det gir de jamt faen i! Ja, det sier sitt! Makan til usmakelig oppførsel! 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå