Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lunabelle skrev (7 timer siden):

Gjensynsgleden mellom Tom og moren til IH så mye mer naturlig og hjertelig ut. 

Tom og svigermor har ekte gjensynsglede, og det er så godt å se 💞

• Liker 5
Skrevet
friskbris skrev (4 timer siden):

Her er hun altså gjest i moren sitt hjem, og sitter og roper og hysjer på henne fordi hun snakker til snap? Dama er jo ravende gal. Bitene begynner å falle på plass..

Det er mæmæmæmæ, og har nok alltid vært mæææææææææææææ i monitor. 

• Liker 9
Skrevet
ohmylord skrev (4 timer siden):

Hva har skjedd med tennene hennes 😵‍💫🤨 dette er noe annet enn tennene som er synlige. Men når hun hyler at mamman ikke kan se på tv fordi at Heidi selv skal snappe. Så kommer noe annet i gapet frem 🤮

Screenshot_20250605_152733_Gallery.jpg

Tannråte, og gammel tannstein. Hun har jo en alvorlig tannsykdom hun skulle tatt seriøst, men avbestiller timen. Bedre med overdose botox som gjør munnen helt skjev, hos venninnen. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Kommentarer preller av? Hvorfor bruker hun lang tid på å snakke om de på snap? Hele innlegget i dag viser at hun har lest hva som skrives, men det vet vi jo at hun gjør. Hvorfor gjør hun det hvis kommentarer preller av, og hvorfor bruker hun tid på snap om å snakke om det?🤣 Dessverre må jeg skuffe deg instaheidi, jeg har ikke lav selvfølelse men mange av de som "pynter på kroppen" har det. Det er jo allment kjent. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Kommentarer preller av? Hvorfor bruker hun lang tid på å snakke om de på snap? Hele innlegget i dag viser at hun har lest hva som skrives, men det vet vi jo at hun gjør. Hvorfor gjør hun det hvis kommentarer preller av, og hvorfor bruker hun tid på snap om å snakke om det?🤣 Dessverre må jeg skuffe deg instaheidi, jeg har ikke lav selvfølelse men mange av de som "pynter på kroppen" har det. Det er jo allment kjent. 

Spot on!! 

• Liker 4
Skrevet

Jeg så på den milelange snappen i går hvor hun snakker om at det virker som at det er veldig anerkjent å poste bilder av seg selv hvis du er overvektig eller ikke er helt perfekt på en eller annen måte, mens hvis man har er veltrent og fin får kritikk for å eksponere deg. Jeg har grublet litt over problemstillingen og jeg tror, for mitt vedkommende, at det er denne sterke trangen til å eksponere seg selv som forundrer meg og faktisk irriterer meg. Uansett kroppsfasong eller utseende forøvrig har mange et voldsomt behov for å eksponere seg selv! Jeg mener det er helt sykelig hvordan mange holder på. Nå skal «alle» liksom leke at de har noe å komme med, det være seg om sminke, matlaging, reiser eller you name it, når det  bunn og grunn handler om at de må få stillet sitt behov for å se seg selv, bli sett av andre og FÅ RESPONS! 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (30 minutter siden):

Jeg så på den milelange snappen i går hvor hun snakker om at det virker som at det er veldig anerkjent å poste bilder av seg selv hvis du er overvektig eller ikke er helt perfekt på en eller annen måte, mens hvis man har er veltrent og fin får kritikk for å eksponere deg. Jeg har grublet litt over problemstillingen og jeg tror, for mitt vedkommende, at det er denne sterke trangen til å eksponere seg selv som forundrer meg og faktisk irriterer meg. Uansett kroppsfasong eller utseende forøvrig har mange et voldsomt behov for å eksponere seg selv! Jeg mener det er helt sykelig hvordan mange holder på. Nå skal «alle» liksom leke at de har noe å komme med, det være seg om sminke, matlaging, reiser eller you name it, når det  bunn og grunn handler om at de må få stillet sitt behov for å se seg selv, bli sett av andre og FÅ RESPONS! 

Dette ser du jo bare når hun står å lager mat. Budskapet når Tom skulle filme, var vel å filme maten. Nå må du filme Tom, film mæææ, er jeg med på filmen nå, film mæææ. Det er jo tydelig at han har fått beskjed om å filme mæææ!!

• Liker 14
Skrevet
Kaffeskål! skrev (På 6.6.2025 den 8.53):

Bærnå saus 

Å herregud, som jeg lo av dette. Den matlaginga hennes er nå uansett noe for seg selv 😂😂

• Liker 8
Skrevet
Ellie77 skrev (29 minutter siden):

Å herregud, som jeg lo av dette. Den matlaginga hennes er nå uansett noe for seg selv 😂😂

Haha! «Da tar æ en pose fajitaskrydder - jaa, æ gjør faktisk det»😅 Wowwow, for en feinsmecker hun er da, som eksperimenterer med den spennende krydderposen fra Santa Maria.. og legger det frem som at det har hun kommet på helt selv! Og kjøttdeig, må vite. For det er billig.

• Liker 12
Skrevet

Gleder meg til å se alt det gode de kjøpte på gårdsbutikken… 🤔 Er en fantastisk måte å kunne støtte bonden på 🧑🏽‍🌾

• Liker 4
Skrevet (endret)
Ananais skrev (2 timer siden):

Haha! «Da tar æ en pose fajitaskrydder - jaa, æ gjør faktisk det»😅 Wowwow, for en feinsmecker hun er da, som eksperimenterer med den spennende krydderposen fra Santa Maria.. og legger det frem som at det har hun kommet på helt selv! Og kjøttdeig, må vite. For det er billig.

Ja, det er ganske langt fra feinschmecker-tendenser 😂😂 Mye mais og paprika sammen med prosessert kjøtt. Men å framstille seg som gourmet-chef er hun god på 🤣

Endret av Ellie77
  • Liker 8
Skrevet

Synes det er så ekkelt når en ikke setter opp håret når en lager mat🤢 Gjør det uansett om jeg bare lager havregrøt jeg. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Ekleste jeg vet er de lange røykeneglene hennes nedi osteposen. 

• Liker 16
Annonse
Skrevet
Mina 2 skrev (3 timer siden):

Synes det er så ekkelt når en ikke setter opp håret når en lager mat🤢 Gjør det uansett om jeg bare lager havregrøt jeg. 

Er det en sånn løshårgreie? At det må kompenseres fordi hun ikke har eget hår, tro? Godt med litt ekstra godsaker nedi maten, da🤢 sammen med kald revet ost og bæærnå. 

Tror de fleste av oss med langt hår setter det opp/ bort, både ved matlaging og ellers. 

• Liker 13
Skrevet

Ja æsj🤢og hva er greia med all den kalde osten på toppen? Burde ikke den være smeltet og varm? Og det ser ut som sånn ost som ikke er ekte ost… sånn revet? Det heter bare revet, er ikke ost… ? Aldri skjønt det der. 😬

• Liker 11
Skrevet
loffen skrev (10 timer siden):

Ja æsj🤢og hva er greia med all den kalde osten på toppen? Burde ikke den være smeltet og varm? Og det ser ut som sånn ost som ikke er ekte ost… sånn revet? Det heter bare revet, er ikke ost… ? Aldri skjønt det der. 😬

Og helligdag ??? Væss ÆÆÆÆ si vi skal klæpp hækken så ska vi det!! ÆÆÆÆ bryr mæææ bare om MÆÆÆÆ! Enkelt og grett!!!

• Liker 8
Skrevet
loffen skrev (10 timer siden):

Stemmer det du sier om "osten". Billig osteetterligning, men det er det de alltid bruker. Tror IH har litt slappe smaksløker😅

• Liker 6
Skrevet
LenaBAL skrev (8 minutter siden):

Og helligdag ??? Væss ÆÆÆÆ si vi skal klæpp hækken så ska vi det!! ÆÆÆÆ bryr mæææ bare om MÆÆÆÆ! Enkelt og grett!!!

De klipper faktisk hekken på 1. pinsedag! Et helt nabolag må høre på det bråket og det gir de jamt faen i! Ja, det sier sitt! Makan til usmakelig oppførsel!

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...