ulltøffel Skrevet fredag kl 13:45 #6501 Skrevet fredag kl 13:45 Tippsi skrev (43 minutter siden): Hjelpe ikke med botox når resten ser ut som vaskebrett 🙈. Tenkte det samme. IH er utrolig opptatt av ansiktet og brunfarge, men likegyldig til resten. Altså huden hennes... hvordan er det mulig å ha så dårlig hud før fylte 85 år? Er det overdreven soling og mangel på vann som gjør det? 8 3
Honey Dew Skrevet fredag kl 14:15 #6502 Skrevet fredag kl 14:15 Tippsi skrev (1 time siden): Hjelpe ikke med botox når resten ser ut som vaskebrett 🙈. 😄 1
Honey Dew Skrevet fredag kl 14:16 #6503 Skrevet fredag kl 14:16 ulltøffel skrev (30 minutter siden): Tenkte det samme. IH er utrolig opptatt av ansiktet og brunfarge, men likegyldig til resten. Altså huden hennes... hvordan er det mulig å ha så dårlig hud før fylte 85 år? Er det overdreven soling og mangel på vann som gjør det? Lurer på hvem som legger neglene hennes jeg. Er det i en salong, bør hun vurdere å finne en annen. 5
Blue Sky Skrevet fredag kl 14:29 #6504 Skrevet fredag kl 14:29 Honey Dew skrev (12 minutter siden): Lurer på hvem som legger neglene hennes jeg. Er det i en salong, bør hun vurdere å finne en annen. Hun gjør det jo selv. 3
Blue Sky Skrevet fredag kl 14:31 #6505 Skrevet fredag kl 14:31 «Tresko» er sikkert tingen å gå i med den foten hennes. Det hadde jeg aldri turt! 15
Tippsi Skrevet fredag kl 15:00 #6506 Skrevet fredag kl 15:00 ulltøffel skrev (1 time siden): Tenkte det samme. IH er utrolig opptatt av ansiktet og brunfarge, men likegyldig til resten. Altså huden hennes... hvordan er det mulig å ha så dårlig hud før fylte 85 år? Er det overdreven soling og mangel på vann som gjør det? Er nok soling , lav faktor og sikkert bruk av olje i yngre dager..og bruk av solarium, det kommer og biter deg i "ræva" når du blir eldre.. 🙈 10
Honey Dew Skrevet fredag kl 15:41 #6507 Skrevet fredag kl 15:41 Blue Sky skrev (1 time siden): Hun gjør det jo selv. Hm... Det så ikke så veldig profesjonelt ut hvertfall... 5
garfunkel Skrevet fredag kl 16:47 #6508 Skrevet fredag kl 16:47 Tippsi skrev (1 time siden): Er nok soling , lav faktor og sikkert bruk av olje i yngre dager..og bruk av solarium, det kommer og biter deg i "ræva" når du blir eldre.. 🙈 Hun tar solarium året rundt ja. Og garantert vært en av disse som ville bli mest mulig brun med sunblock. Hun har jo svære rosa flekker på armene. Sigarettrøyking går også hardt utover huden 7
Blue Sky Skrevet fredag kl 17:01 #6509 Skrevet fredag kl 17:01 For et rart og ensomt liv hun må ha. Sitter og sludrer med følgerne sine på snap om løst og fast. Vi er hennes bestis. Det er jo egentlig dønn trist. 13
LenaBAL Skrevet fredag kl 17:40 #6510 Skrevet fredag kl 17:40 Blue Sky skrev (36 minutter siden): For et rart og ensomt liv hun må ha. Sitter og sludrer med følgerne sine på snap om løst og fast. Vi er hennes bestis. Det er jo egentlig dønn trist. IH: Tom dæm si du e lykkeli utn mææææ!!! Det e du it nei!!! Sant du e bare lykkeli me mæææ! It snap at du e glad Tom!! Neste snap må du si du savne mææææ og elske mæææææ!!! Høre du?!?! Ja gjør det no da!!!! Nei!!! Æææææ orke it hør mer om dæ og sønn din no!!!! No ska vi snakk om ankln miiiiin !!!! Tom !! Hørre du!?!! Svar mææææ!!! 22 2
Skogstrolle Skrevet lørdag kl 14:37 #6511 Skrevet lørdag kl 14:37 LenaBAL skrev (20 timer siden): IH: Tom dæm si du e lykkeli utn mææææ!!! Det e du it nei!!! Sant du e bare lykkeli me mæææ! It snap at du e glad Tom!! Neste snap må du si du savne mææææ og elske mæææææ!!! Høre du?!?! Ja gjør det no da!!!! Nei!!! Æææææ orke it hør mer om dæ og sønn din no!!!! No ska vi snakk om ankln miiiiin !!!! Tom !! Hørre du!?!! Svar mææææ!!! Nå måtte jeg le 🤭 6
Elvirra Skrevet lørdag kl 15:29 #6512 Skrevet lørdag kl 15:29 Jeg vet ikke, jeg. Er ikke så sikker på at T er bare snill og god. Ja, han virker tålmodig, lettsinnet og humoristisk. Men det er det vi får se. H rauser ut av seg så mye mer, bruker ikke den type sosialt filter, og hennes væremåte, sånn vi ser, er jo relativt krevende. Men vi må ikke glemme at det er en dynamikk. Slår mor nille jeppe fordi han drikker, eller drikker jeppe fordi hun slår? (Jeg mener ikke å antyde at T slår, men tror Holberg hit’er home, på mer enn en måte her). Så når H sier at det er ting vi ikke ser som også gjør ting vanskelig, så tror jeg henne. Det er kanskje ikke én god og én slem i det forholdet. Selv om det ser sånn ut. Ingen av de virker å ha det godt, men kanskje er denne dynamikken det beste de kan være? 7
garfunkel Skrevet lørdag kl 19:16 #6513 Skrevet lørdag kl 19:16 Elvirra skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke, jeg. Er ikke så sikker på at T er bare snill og god. Ja, han virker tålmodig, lettsinnet og humoristisk. Men det er det vi får se. H rauser ut av seg så mye mer, bruker ikke den type sosialt filter, og hennes væremåte, sånn vi ser, er jo relativt krevende. Men vi må ikke glemme at det er en dynamikk. Slår mor nille jeppe fordi han drikker, eller drikker jeppe fordi hun slår? (Jeg mener ikke å antyde at T slår, men tror Holberg hit’er home, på mer enn en måte her). Så når H sier at det er ting vi ikke ser som også gjør ting vanskelig, så tror jeg henne. Det er kanskje ikke én god og én slem i det forholdet. Selv om det ser sånn ut. Ingen av de virker å ha det godt, men kanskje er denne dynamikken det beste de kan være? Tror ikke han er voldelig. Men jeg tror hun har ett eller annet på han som hun truer med å oute når han er lei eller antyder at han vil ut av forholdet, og som låser han. Ikke utroskapen, for det har hun jo allerede skvaldret nok om på SOME. Men sikkert noe annet. 6 1
LenaBAL Skrevet søndag kl 07:33 #6514 Skrevet søndag kl 07:33 garfunkel skrev (12 timer siden): Tror ikke han er voldelig. Men jeg tror hun har ett eller annet på han som hun truer med å oute når han er lei eller antyder at han vil ut av forholdet, og som låser han. Ikke utroskapen, for det har hun jo allerede skvaldret nok om på SOME. Men sikkert noe annet. Han koser seg iallfall med venner og familie ser det ut til, og IH du har jo vært stille …..liker vel ikke det du ser kanskje ….. 11
Skogstrolle Skrevet søndag kl 12:37 #6515 Skrevet søndag kl 12:37 LenaBAL skrev (4 timer siden): Han koser seg iallfall med venner og familie ser det ut til, og IH du har jo vært stille …..liker vel ikke det du ser kanskje ….. Så koselig Tom har det i fødselsdagsselskap. Allsang rundt bordet og noe godt i glasset. Jeg unner ham virkelig dette, bare så synd at hans lille blomst får oppleve dette kun via SnapChat ❤️ Håper at hun en dag åpner sitt hjerte for Toms danske familie og venner. Det har gjort henne så godt! 7 1
Saywhat Skrevet søndag kl 18:05 #6516 Skrevet søndag kl 18:05 Elvirra skrev (På 31.5.2025 den 17.29): Jeg vet ikke, jeg. Er ikke så sikker på at T er bare snill og god. Ja, han virker tålmodig, lettsinnet og humoristisk. Men det er det vi får se. H rauser ut av seg så mye mer, bruker ikke den type sosialt filter, og hennes væremåte, sånn vi ser, er jo relativt krevende. Men vi må ikke glemme at det er en dynamikk. Slår mor nille jeppe fordi han drikker, eller drikker jeppe fordi hun slår? (Jeg mener ikke å antyde at T slår, men tror Holberg hit’er home, på mer enn en måte her). Så når H sier at det er ting vi ikke ser som også gjør ting vanskelig, så tror jeg henne. Det er kanskje ikke én god og én slem i det forholdet. Selv om det ser sånn ut. Ingen av de virker å ha det godt, men kanskje er denne dynamikken det beste de kan være? Tror du oppførselen hennes kommer av Tom? Hun var spinnvill før han kom inn i bildet. Klaget og kjeftet på alt og alle. Visstnok vil hun tillegge Tom fryktelige dårlige kvaliteter, og søke sympati fra følgere ved første anledning, for å unnskylde sin egen forferdelige oppførsel. Hadde Tom vært problemet hadde hun aldri turt å være så stygg og spydig mot han så fort det kommer en mulighet. Det skal jeg love deg! At han tolerer dritten forstår ingen normale. 9 2
Saywhat Skrevet søndag kl 18:09 #6517 Skrevet søndag kl 18:09 Skogstrolle skrev (5 timer siden): Så koselig Tom har det i fødselsdagsselskap. Allsang rundt bordet og noe godt i glasset. Jeg unner ham virkelig dette, bare så synd at hans lille blomst får oppleve dette kun via SnapChat ❤️ Håper at hun en dag åpner sitt hjerte for Toms danske familie og venner. Det har gjort henne så godt! At hun åpner hjertet for Toms familie og venner? Instaheidi er åpen for MÆMÆMÆMÆ Ingenting annet enn det gjør henne godt. 10
Skogstrolle Skrevet søndag kl 19:19 #6518 Skrevet søndag kl 19:19 Saywhat skrev (1 time siden): At hun åpner hjertet for Toms familie og venner? Instaheidi er åpen for MÆMÆMÆMÆ Ingenting annet enn det gjør henne godt. Bortkasta penger hos psykiater over flere år. Hun er heldig som fikk gå dit så lenge uten noen bedring i sin psyke. Vet av flere som har fått avsluttet behandlingen pga at psykiatrien ikke kan hjelpe dem noe mer. 8 2
panzerpølsa Skrevet mandag kl 06:30 #6519 Skrevet mandag kl 06:30 (endret) Selvfølgelig har det vært en dramatisk og dårlig helg. Klassisk når partner er borte, å har det hyggelig. Her vises den giftige og narsisisstiske delen godt. For oss som har levd i slike forhold, er dette lett gjenkjennelig mønster. Endret mandag kl 06:35 av panzerpølsa 12 4
Blue Sky Skrevet mandag kl 07:31 #6520 Skrevet mandag kl 07:31 Nå driver hun å hinter til ett eller annet. Innlegg på IG nå med teksten «Life is hard» og «#Ny start». Og i går var det en sang med tittel om brutt forhold, hvis jeg forsto riktig. Hun prøver å trykke på noen knapper for å få oppmerksomhet. 12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå