Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk make up tutorial 😂😂😂

Bra hun bruker primer under øyeskyggen slik at det ikke blir ujevnt eller linjer....🤣

Tenk om hun hadde brukt like mye energi på å legge ut navn på produkter bruker eller ting hun kjøper, som hun bruker på å klage på følgere som stiller spørsmål......

• Liker 14
Skrevet (endret)

Jammen bra det finnes liplææææinere når man har så små og snedige lepper fra før. Denne er fra nYYYYYx. Ikke bruker hun noe botox/ fillers i ansiktet heller. Rart armer, bryst, hender, hals er skrukkete, mens ansiktet er stramt 🤡

Screenshot_20250527_153238_Instagram.jpg

Endret av ohmylord
  • Liker 18
Skrevet
ohmylord skrev (22 minutter siden):

Jammen bra det finnes liplææææinere når man har så små og snedige lepper fra før. Denne er fra nYYYYYx. Ikke bruker hun noe botox/ fillers i ansiktet heller. Rart armer, bryst, hender, hals er skrukkete, mens ansiktet er stramt 🤡

Screenshot_20250527_153238_Instagram.jpg

Nesten så a ikke klarer å puste gjennom nesa snart 😂 

• Liker 14
Skrevet

Heidi, Tom sier ifra til deg på snap når han er lei. Problemet er at du ikke hører på han for du hører dessverre kun deg selv. Og line over leppene dine for å få de fyldige? Jeg vet ikke om vi lever i to forskjellige verdener?

• Liker 22
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Hvorfor betalte han for å ha rommet 4t lengre hvis han egentlig var enig med henne? 😂 Alle skjønner vel at man ikke kan ha et rom 4t lengre uten å betale .....Hvis det hadde det vært 1t, men alle kan ikke det heller, fordi det kommer andre gjester.  Forstår hun virkelig ikke det? Alle har vel skjemtes av oppførselen hennes, og ikke bare Tom. Nok en gang manglende sosiale antenner.  Tom sier han er møkkalei av å høre om ankelen hennes. Den ble bedre og bedre. Det er vel alle og enhver enig i, og veldig rart at han klarer å si i fra offentlig om det, siden hun fremstilte han som konfliktsky....  Snakk om selvmotsigelser.... Hun ønsker mer forståelse og støtte av han når det gjelder ankelen. Hva er det å støtte og forstå etter 5 måneder?  Amen... 😂 

Jeg syns så synd på alle som må forholde seg til dette spetakkelet i servicesammenheng. Det er helt utrolig hvor ufyselig og jævlig hun fremstår. Krangler med alt og alle, og ingenting er bra nok. Hadde ikke reist noen steder med det der, fryktelig flaut. 

• Liker 20
Skrevet

I morgen reiser hun hjem til Trondheim, og da begynner nedturen og mer klaging. Hun blir alene en stund fremover nå, fordi Tom drar til Danmark snart. Kanskje hun kan gå morgentur, så får hun noe annet å tenke på. Det var jo sååååå  viktig i Syden. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Anita321 skrev (9 minutter siden):

I morgen reiser hun hjem til Trondheim, og da begynner nedturen og mer klaging. Hun blir alene en stund fremover nå, fordi Tom drar til Danmark snart. Kanskje hun kan gå morgentur, så får hun noe annet å tenke på. Det var jo sååååå  viktig i Syden. 

Hun går så og si aldri hjemme. Gåformen er nok temmelig elendig.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Anita321 skrev (På 27.5.2025 den 22.26):

Blei stille etter hun hadde vært hos den kjekke maiinnen idag, fått seg ny loverboy nå.  Hvem får time i endinga hos fysioterapeut bare for å snakke, om noe så ukomplisert. 

• Liker 5
Skrevet

Tom koser seg med bål og musikken han liker 😅

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Åh….. jeg hadde glemt at det var akkurat det jeg trengte. To bikinibilder til! 🤢

• Liker 8
Skrevet
Blue Sky skrev (5 timer siden):

Tom koser seg med bål og musikken han liker 😅

Han virker så happy nå når han slipper å ha henne på slep! Det smilet da han hjalp sønnen ! De er nok glad hun ikke er der å forsurer flyttingen  med sine nedlatende og idiotiske utsagn ! 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
LenaBAL skrev (1 minutt siden):

Han virker så happy nå når han slipper å ha henne på slep! Det smilet da han hjalp sønnen ! De er nok glad hun ikke er der å forsurer flyttingen  med sine nedlatende og idiotiske utsagn ! 

For å ikke snakke om hysterisk latter... 

• Liker 9
Skrevet
LenaBAL skrev (15 minutter siden):

Han ser jo ut som en helt annen mann uten henne 🤭  Så glad og lykkelig og ser ut som om han koser seg skikkelig 

• Liker 18
Skrevet
LenaBAL skrev (1 time siden):

Håper at familien hans forteller han et sannhetens ord og at han da klarer å gjøre det slutt før psyken hans er nede på knærne.

• Liker 17
Skrevet

🤨🤨

Screenshot_20250530_110224_Snapchat.jpg

Annonse
Skrevet
Granneman82 skrev (11 minutter siden):

🤨🤨

Screenshot_20250530_110224_Snapchat.jpg

Hilsen Wenche - Døv og blind 🧏‍♀️ 🦯👩‍🦯 

• Liker 12
  • Nyttig 12
Skrevet

Sympatisk??? Når har hun vist et eneste sympatisk trekk på sin snap mon tro? Jeg ser heldigvis ikke alt så jeg må ha gått glipp av den 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Nikoletta skrev (1 time siden):

Sympatisk??? Når har hun vist et eneste sympatisk trekk på sin snap mon tro? Jeg ser heldigvis ikke alt så jeg må ha gått glipp av den 

Wenche må nok ha vært i det ironiske hjørnet i dag. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Wenche kan umulig forstå hva det betyr å være sympatisk. 

• Liker 10
Skrevet

Hjelpe ikke med botox når resten ser ut som vaskebrett 🙈

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...