Blue Sky Skrevet 25. mai #6461 Skrevet 25. mai Full kontroll skrev (20 minutter siden): Av videoene på IG fra 10-15 år siden ser det ut som hun "levva livet" og hadde livets beste dager, ja Hun var jo så til de grader oppskrudd og kunstig positiv 😳. Veldig rart å se forskjellen fra da til nå. Alderen begynner å tynge, hun er jo så negativ og sutrete. 11
Blue Sky Skrevet 26. mai #6462 Skrevet 26. mai (endret) «Morgenkaffen går ned selv om trenger en rens». Jeg lurer på hva som egentlig trenger en rens jeg 😤 Men nå har jeg satt meg klar med popcornet, for nå kommer filmen om ekornet og damen med den yndige babystemmen. Endret 26. mai av Blue Sky 11
Honey Dew Skrevet 26. mai #6463 Skrevet 26. mai Blue Sky skrev (2 timer siden): «Morgenkaffen går ned selv om trenger en rens». Jeg lurer på hva som egentlig trenger en rens jeg 😤 Men nå har jeg satt meg klar med popcornet, for nå kommer filmen om ekornet og damen med den yndige babystemmen. Hæ? 1
Blue Sky Skrevet 26. mai #6464 Skrevet 26. mai Honey Dew skrev (17 minutter siden): Hæ? Så du ikke snæppen om morgenkaffen? Eller er det ekorna du har gått glipp av? 😂 4
Honey Dew Skrevet 26. mai #6465 Skrevet 26. mai Blue Sky skrev (3 timer siden): Så du ikke snæppen om morgenkaffen? Eller er det ekorna du har gått glipp av? 😂 Nei, jeg så ikke den.
Tippsi Skrevet 26. mai #6467 Skrevet 26. mai Full kontroll skrev (43 minutter siden): 🤡Cirkus🤡 Mista det helt...nok engang🙈 3 2
Blue Sky Skrevet 26. mai #6468 Skrevet 26. mai Honey Dew skrev (4 timer siden): Nei, jeg så ikke den. Nei da, den med ekorna pleier å komme når hun er på Skedsmo, men denne gangen kom den ikke. Men hun hadde en lang en om at kaffen smakte skiiit fordi moccamasteren ikke var rensa. Hvorpå hun la ut en avstemning om vi andre kjente forskjell på kaffen hvis trakteren trengte en rens. 3
Shila90 Skrevet 26. mai #6469 Skrevet 26. mai På tide og få vaska av den gamle selvbruninga… Og nok bææææping, takk 🤦🏼♀️ 6 1
Blue Sky Skrevet 26. mai #6470 Skrevet 26. mai Shila90 skrev (5 minutter siden): På tide og få vaska av den gamle selvbruninga… Og nok bææææping, takk 🤦🏼♀️ Helt Trumpfarget nå 5
Full kontroll Skrevet 26. mai #6471 Skrevet 26. mai (endret) Blue Sky skrev (2 minutter siden): Helt Trumpfarget nå omg🤪hvor tar du det fra?😅 Endret 26. mai av Full kontroll 2
Skogstrolle Skrevet 26. mai #6472 Skrevet 26. mai - Kroppen min e så gæli ustabil den! - Psykisk ustabil, kom det da fra Tom 🤭 7 18
Blue Sky Skrevet 26. mai #6473 Skrevet 26. mai Full kontroll skrev (14 minutter siden): omg🤪hvor tar du det fra?😅 😅 2
LenaBAL Skrevet 27. mai #6474 Skrevet 27. mai Blue Sky skrev (17 timer siden): 😅 IH du sier T gikk fordi han skjemtes sånn av deg da du skjelte ut personalet på hotellet, men prøver deg på at du liksom viser din råtne oppførsel på snap, men T gjør det utenfor kamera…. Ikke første gang du kaster de nære under bussen for å fremstå bedre selv…. Og ingen vil ha sminke råd av deg, det må være ironi. Som flere har påpekt ser du mer og mer ut som en oransjefarget Trump 🤡 7 12
garfunkel Skrevet 27. mai #6475 Skrevet 27. mai Hun sier hun legger lipliner på utsiden av leppa for å få større lepper. Enkelte blir tydeligvis aldri fornøyd uansett hvor mye penger de legger i utseende 6
Nikoletta Skrevet 27. mai #6476 Skrevet 27. mai Om hun mener Tom er så lite omtenksom, har dårlig oppførsel og alt annet hun klager på ang den mannen.. hvorfor er hun da sammen med han? Siden det meste han gjør er feil og galt mens hun er jo perfekt i forhold til han ( slik hun legger det fram mesteparten av tiden iallefall) 14
Full kontroll Skrevet 27. mai #6477 Skrevet 27. mai (endret) " One man show"! Hvorfor ikke ta denne <<oppklaringen>> når begge er tilstede? Tom har null sjans til å replisere. Viser bare at hun er "sjefen" styrer skuta, som vi allerede vet 😛 Ja, tenker hun får "drøss vis" med spørsmål , kun som forsøk på å være ironisk, vippe henne litt av hesten, men hun tar det som positiv oppmerksomhet Endret 27. mai av Full kontroll 7
Elvirra Skrevet 27. mai #6478 Skrevet 27. mai Altså, full on shaming av Tom, som holder krangling privat. Jeg forstår ikke denne trangen hun har til å skjelle ut personale i øst og vest. I begynnelsen tenkte jeg det var et engangstilfelle, men det er jo hver jævla gang hun /de er ute på noe. Har hun så lav selvfølelse at hun blir så usikker at hun MÅ hevde seg med å «sier akkurat det æ meine», e mæ sjøl «på godt og vondt»? Noe i henne som ikke tåler å ha det bra, så hun MÅ ødelegge med misforbøudhet og dårlig stemning? Eller har hun så høy selvfølelse at hun mener verden må føye seg på alle punkter? Hva får henne til å ville være en vrang og kranglevoren gjest/kunde/bekjent/ EHTEVVVERRR?!? Tipper den episoden hun nevner på hotellet var en stusselig bagatell, hvor hun egentlig ikke hadde retten på sin side engang. Hun vil influense på mæikøpp, men nåde den som spør om produktene 😂 Finner ikke noe om æilænder på nett, jeg. Får ta det som 50/50 studie i personlighet og underholdning. 13
Anita321 Skrevet 27. mai #6479 Skrevet 27. mai LenaBAL skrev (21 minutter siden): IH du sier T gikk fordi han skjemtes sånn av deg da du skjelte ut personalet på hotellet, men prøver deg på at du liksom viser din råtne oppførsel på snap, men T gjør det utenfor kamera…. Ikke første gang du kaster de nære under bussen for å fremstå bedre selv…. Og ingen vil ha sminke råd av deg, det må være ironi. Som flere har påpekt ser du mer og mer ut som en oransjefarget Trump 🤡 Hvorfor betalte han for å ha rommet 4t lengre hvis han egentlig var enig med henne? 😂 Alle skjønner vel at man ikke kan ha et rom 4t lengre uten å betale .....Hvis det hadde det vært 1t, men alle kan ikke det heller, fordi det kommer andre gjester. Forstår hun virkelig ikke det? Alle har vel skjemtes av oppførselen hennes, og ikke bare Tom. Nok en gang manglende sosiale antenner. Tom sier han er møkkalei av å høre om ankelen hennes. Den ble bedre og bedre. Det er vel alle og enhver enig i, og veldig rart at han klarer å si i fra offentlig om det, siden hun fremstilte han som konfliktsky.... Snakk om selvmotsigelser.... Hun ønsker mer forståelse og støtte av han når det gjelder ankelen. Hva er det å støtte og forstå etter 5 måneder? Amen... 😂 13
Trr Skrevet 27. mai #6480 Skrevet 27. mai Blue Sky skrev (På 23.5.2025 den 9.51): Ja, nå fikk hun virkelig spilt ut sitt sanne jeg! En helt motbydelig oppførsel! Jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det må føles å ha dette utspjåka, oversminka og hysteriske kvinnemennesket skrikende foran seg. Bare så synd at de firte på prisen! Jeg synes Tom ser sliten, dradd og oppgitt ut i ansiktet. Han prøver å skifte tema over til ishockey, men det nytter jo ikke. Og hvem i helvete er det som fortsatt går rundt med selfiestang? Jeg ser ingen…… Var for en stund siden i London, såg INGEN med selfiestang 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå