Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (2 minutter siden):

Ikke blitt aktuelt med flere turer sånn som hun holder på. Har aldri hørt maken til negativitet. Snakk om utakknemlig og ufyselig kvinnemenneske, jeg kjenner jeg blir flau på Toms vegne, som godtar å bli skjemt ut sånn offentlig. 

Ser ut som en skikkelig koselig ferie😅 Hvis ikke han gjør det slutt med den ugla snart,skjønner jeg ingenting. 

• Liker 16
Gjest SøtSuppe
Skrevet
Vinnanna15 skrev (25 minutter siden):

Ser ut som en skikkelig koselig ferie😅 Hvis ikke han gjør det slutt med den ugla snart,skjønner jeg ingenting. 

Bli litt flau av Tom også som filmer mennesker på standen. 

De eier ikke hemninger

Skrevet (endret)

Kunne ikke Tom rensket de rekene?? Håper hun gir masse i tips for jobben , hun tenker vel at kokken / servitørene  bare sitter  tvinner tot\n, så...   😛 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
Skrevet

«Tålmodighet er det ingen av oss som har» 😂

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Full kontroll skrev (3 minutter siden):

Kunne ikke Tom rensket de rekene?? Håper hun gir masse i tips for jobben , hun tenker vel at kokken / servitørene  bare sitter  tvinner tot\n, så...   😛 😛 

Håper Tommer’n slipper det. La en gammel mann få kose seg med biffen sin mens den er varm. Men tenkte mitt, at dette kan det bli helvete av om de våger å si nei. 😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (55 minutter siden):

Hvordan kommer hun på det????? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Får håpe vinden løyner utover dagen nå da. 😏

• Liker 7
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Får håpe vinden løyner utover dagen nå da. 😏

Ja,kjipt når det er stiv kuling både inne og ute 😂 Nå vil Tom hjem 😆

• Liker 5
Skrevet

Jeg elsker når Tom parerer IH med kommentarer 😂

"Kuling både inne og ute". "Jeg har en mening om det, for mye bekymringer" 😅

Utrolig at han holder ut med humøret hennes sier nå jeg. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Det har nok vært stiv kuling over flere dager denne uka. Tom ser ut til å være misfornøyd, lei og sliten. Det å bli styrt til hva han skal si og gjøre er utmattende. Aldri sett at Tom får gjøre noe på egenhånd. H tror hun er både populær, sexy og verden fineste der hun sprader rundt som en klovn. At Tom orker å bli halshugd i enhver setting er uforståelig.

Snart hjemme og Tom reiser til Danmark. Endelig får han FERIE - må være verdens beste følelse😎

Endret av Alisha*
Rettet på ord.
  • Liker 9
  • Nyttig 19
Gjest SøtSuppe
Skrevet

At dere gidder å ha medlidenhet med en mann som Tom. Har er da av samme ulla - ser han aldri snapper med kamerater, og han er egentlig lite med familie . Men derimot filmet han andre  mennesker på stranden i går. De to der, de eier ikke hemninger. 
Dessuten er mannen voksen og kan avslutte forholdet hvis han vil.

Skrevet

Er nok lurt at de ikke bor sammen 😅

• Liker 5
Skrevet
Vinnanna15 skrev (8 minutter siden):

Er nok lurt at de ikke bor sammen 😅

De gjør jo det. Har samme adresse men han bor jo borte når han jobber. Tenker han er glad for det 🙈

• Liker 9
Skrevet
Pusemusen skrev (8 minutter siden):

De gjør jo det. Har samme adresse men han bor jo borte når han jobber. Tenker han er glad for det 🙈

Ja, den som orker 24/7 med hu der,skulle fått medalje 🙈

• Liker 13
Skrevet
Vinnanna15 skrev (22 minutter siden):

Ja, den som orker 24/7 med hu der,skulle fått medalje 🙈

Venninnen setter av besøk til henne veldig lite, vi får jo høre det, men skjønner jo at samtale via tlf blir løsningen. Aldri hørt IH si at hun og Tom får besøk, skal ut & på besøk hos noen, utrolig liten sirkel. Hun bor og lever sammen med alle menneskene INNI EN TV , og "trener" stemmebåndet via snap, og heeelt sikkert rikelig når han er hjemme- gnagsår i ørene- før han drar på jobb, - og vet hva som venter :D Alle mot èn !  

• Liker 8
Skrevet

Har inntrykket av at når hun ber Tom si noe på kamera og han gjør det, får han beskjed om å tie stille. Stemmer dette inntrykket jeg har?

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Lurer på om de fokk beholde rommet? Frekt å forvente å ha rommet i timesvis mer enn en har betalt for. Spørre - ja, men kreve og klikke? Pinlig og ufint. Men de fremstår ganske gjerrige på tur - all reising og nettshopping osv tatt i betraktning. 

Husker det var drama på slutten av Charterfeber også, de ble gjentatte ganger bedt om å forlate rommet, endte med at hotellsjefen ringte osv. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Kan hun ikke annet enn klage det menneske 🙈.. hva gjør hun egentlig på ferie..  hun slapper ihvertfall ikke av   .  Hit og dit, opp og ned, klage litt hær å feil der🙄 hjelpes...virker veldig slitsomt.   .. dette gjentar seg på alle turene...grøss 

• Liker 9
Skrevet
Tippsi skrev (31 minutter siden):

Kan hun ikke annet enn klage det menneske 🙈.. hva gjør hun egentlig på ferie..  hun slapper ihvertfall ikke av   .  Hit og dit, opp og ned, klage litt hær å feil der🙄 hjelpes...virker veldig slitsomt.   .. dette gjentar seg på alle turene...grøss 

Du for ta en titt på insta'n hennes nå etter ferien. Der kommer hun til å vise en flott fasade som får plenty likes og kommentarer som booster hennes ego 🤪

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Syt og bæp og mæmæmæ. Ankelen er så hoven, sier hun - pga bussturen som var SÅ lang. Men det stopper henne ikke fra å inspirere hver bidige centimeter av taxfree’en til fots.
og riktig så fornøyd da hun kunne konstantere at det var det megatrendye veskemerket Guess, som hun selv har et eksemplar av.

Jesus Christ! For et spetakkel av et menneske. Klager på absolutt alt.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...