Elvirra Skrevet 21. mai #6401 Skrevet 21. mai Anneth skrev (4 timer siden): Nei, absolutt ikke! Han er en godt voksen mann som tar egne valg. Enig, og samtidig uenig. Dette innlegget synes jeg setter ord på noe av det vi er vitne til. Det kan være mer innviklet enn et normalt, friskt forhold. Lurer på om de selv føler det er en balansert og gjensidig relasjon? Eller spiller de opp denne siden med sesjoner med selfiestang, jabbing og hating? Må si jeg er fasinert. panzerpølsa skrev (6 timer siden): Ingen "normale" mennesker hadde orket dette, så noe rart er det jo. Men det er jo også noe i dette med traumebånd, og psykisk mishandling/giftige relasjoner. Hva som er greia der, vet ikke vi. Men det vi ser er psykiatri i aller høyeste grad. På Instagram er det så koselig og fin tur, på snap er det baluba. To vidt forskjellige verdener, og fryktelig 3
loffen Skrevet 21. mai #6403 Skrevet 21. mai Elvirra skrev (1 time siden): Men jeg får lyst til å reise til Rethymnon, da. 🫠 Ser fint ut der! 1
Shila90 Skrevet 22. mai #6404 Skrevet 22. mai Hun skal ikke ha noen tips ang fottøy, men det trenger hun egentlig! Siden jeg kan uttale meg, som Heidi sier, opplevd samme selv, så trenger ankelen støtte. Tresko med hæl, er ikke støtte! Jeg brukte støttebandasje og joggesko i 10 mnd.. Og det er vel ingen som har påstått at varme er bra for hevelse, Heidi. Det er det bare du som tror. Vi andre vet at det er nedkjøling og kompresjon som hjelper 😅🤦🏼♀️ Men for all del, you do you. Men klag ikke heller da 🤷♀️ 24
Blue Sky Skrevet 22. mai #6405 Skrevet 22. mai Hun er så forfengelig og støttebandasje og joggesko ville nok ødelagt alt for mye av poseringene. 13
Honey Dew Skrevet 22. mai #6406 Skrevet 22. mai Anneth skrev (21 timer siden): Nei, absolutt ikke! Han er en godt voksen mann som tar egne valg. Hadde du sagt det samme hvis det var en kvinne som ble psykisk mishandlet? 5 5
Anneth Skrevet 22. mai #6407 Skrevet 22. mai Honey Dew skrev (13 minutter siden): Hadde du sagt det samme hvis det var en kvinne som ble psykisk mishandlet? Kanskje ikke. Jeg levde med en narsissist i altfor mange år. Jeg visste hva jeg MÅTTE gjøre, men ikke hvordan. Til syvende og sist kom jeg meg vekk. Det tar ÅR å komme seg etter noe sånt. Jeg håper ikke Tom har det sånn. Så...Det er vanskelig, men man må ta et valg. Det må han også. Enn så lenge velger han å bli, uansett årsak. 5 4 1
LenaBAL Skrevet 22. mai #6408 Skrevet 22. mai Anneth skrev (41 minutter siden): Kanskje ikke. Jeg levde med en narsissist i altfor mange år. Jeg visste hva jeg MÅTTE gjøre, men ikke hvordan. Til syvende og sist kom jeg meg vekk. Det tar ÅR å komme seg etter noe sånt. Jeg håper ikke Tom har det sånn. Så...Det er vanskelig, men man må ta et valg. Det må han også. Enn så lenge velger han å bli, uansett årsak. Når man ser hvordan IH oppfører seg på sin OFFENTLIGE snap, kan man jo bare lure på hva som skjer bak kamera….. men som flere har påpekt her inne , kroppsspråk og blikket hans , viser ikke akkurat glede! 20
Anneth Skrevet 22. mai #6409 Skrevet 22. mai LenaBAL skrev (40 minutter siden): Når man ser hvordan IH oppfører seg på sin OFFENTLIGE snap, kan man jo bare lure på hva som skjer bak kamera….. men som flere har påpekt her inne , kroppsspråk og blikket hans , viser ikke akkurat glede! Det er sant. Og de gangene han prøver å være positiv, morsom, eller å si noe på egenhånd så blir han kjapt sabla ned. Det er veldig gjenkjennelig for meg. 17 1
baremeg Skrevet 22. mai #6410 Skrevet 22. mai Hører hun noen gang på det Tom sier? Enten snakker hun over han eller overser det han sier totalt. Hva slags menneske er dette som kun ser seg selv i absolutt alt?! Er jo ikke rart at folk holder seg unna henne for det er jo en kvalmende oppførsel 6 10
Anneth Skrevet 22. mai #6411 Skrevet 22. mai baremeg skrev (1 time siden): Hører hun noen gang på det Tom sier? Enten snakker hun over han eller overser det han sier totalt. Hva slags menneske er dette som kun ser seg selv i absolutt alt?! Er jo ikke rart at folk holder seg unna henne for det er jo en kvalmende oppførsel Til og med når hun spør han om noe og han svarer, så hører hun jo ikke på han, eller fnyser og sier at han ødelegger innlegget. "Æ mesta trå'n på grunn av dææ, Tom"... 16
Tippsi Skrevet 23. mai #6412 Skrevet 23. mai Hun får herved 🏆for årets mest klagende turist 🙈. . Reiser man med henne, trenger man nok ferie etter ferie😅 13 2
Nikoletta Skrevet 23. mai #6413 Skrevet 23. mai Det er da helt vanlig å betale for sen utsjekk? Ja jeg vet man kan få en time eller to om man er medlem av hotellkjedens kundeklubb ( om dette fortsatt er slik da, lenge siden jeg har vært på hotell i Norge ) men å forvente å få 4,5 time gratis på sen utsjekk? Og jeg har da også reist mine turer til syden med både sen og tidlig hjem reise men aldri om jeg har opplevd at det er dusj tilgjengelig for de som reiser sent hjem? Da har man vel heller hotellrom til dagen etterpå da? Om det er viktig med den dusjen før man drar hjem? Men nå er jeg mere av typen som ser løsninger og ikke problemer så det kan ligge der 😉 Greit for den medreisende å få litt fri nå etter denne uken på tur vil jeg tippe. 15
Full kontroll Skrevet 23. mai #6414 Skrevet 23. mai (endret) Nikoletta skrev (38 minutter siden): Det er da helt vanlig å betale for sen utsjekk? Ja jeg vet man kan få en time eller to om man er medlem av hotellkjedens kundeklubb ( om dette fortsatt er slik da, lenge siden jeg har vært på hotell i Norge ) men å forvente å få 4,5 time gratis på sen utsjekk? Og jeg har da også reist mine turer til syden med både sen og tidlig hjem reise men aldri om jeg har opplevd at det er dusj tilgjengelig for de som reiser sent hjem? Da har man vel heller hotellrom til dagen etterpå da? Om det er viktig med den dusjen før man drar hjem? Men nå er jeg mere av typen som ser løsninger og ikke problemer så det kan ligge der 😉 Greit for den medreisende å få litt fri nå etter denne uken på tur vil jeg tippe. Vet med 100% sikkerhet a IH hadde ALDRI ventet på innsjekk om det var slik at paret som "bodde" der hadde sen utsjekk. Renholdere jobber hardt nok for å klargjøre rommene, det er en min & max tid for innsjekk/utsjekk. Hadde blitt "klikk" om man snur det og hun sjekket inn på et "halvferdig" rom. Hun hadde krevd solid avslag i prisen! 😛 Virker som hun er " på settet" fortsatt, "alle" skal dulle & dalle etter hennes pipe.... 😛 Endret 23. mai av Full kontroll 12
Me for life Skrevet 23. mai #6415 Skrevet 23. mai Tenke seg at hun må betale for å ha rommet ekstra da, ja det var jaggu frekt. Alle har lyst til å beholde rommet til avreise, hvordan tror hun det hadde gått hvis det var gratis. Irriterer meg at hotellet gikk bort fra de 50 Euro og ga henne det til nesten halv pris. Hadde hun droppet en av de tusen bikiniene hun kjøper hadde hun hatt råd til å beholde rommet til tiden hun ønsker. Det er snakk om prioriteringer Heidi. 12 1
Blue Sky Skrevet 23. mai #6416 Skrevet 23. mai Ja, nå fikk hun virkelig spilt ut sitt sanne jeg! En helt motbydelig oppførsel! Jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det må føles å ha dette utspjåka, oversminka og hysteriske kvinnemennesket skrikende foran seg. Bare så synd at de firte på prisen! Jeg synes Tom ser sliten, dradd og oppgitt ut i ansiktet. Han prøver å skifte tema over til ishockey, men det nytter jo ikke. Og hvem i helvete er det som fortsatt går rundt med selfiestang? Jeg ser ingen…… 19 1
Pigaloppa Skrevet 23. mai #6417 Skrevet 23. mai (endret) Me for life skrev (1 time siden): Tenke seg at hun må betale for å ha rommet ekstra da, ja det var jaggu frekt. Alle har lyst til å beholde rommet til avreise, hvordan tror hun det hadde gått hvis det var gratis. Irriterer meg at hotellet gikk bort fra de 50 Euro og ga henne det til nesten halv pris. Hadde hun droppet en av de tusen bikiniene hun kjøper hadde hun hatt råd til å beholde rommet til tiden hun ønsker. Det er snakk om prioriteringer Heidi. Helt uakseptabelt at dem ikke har et rom med dusj til folk som har avreise sent mener hun, etter utsjekk.. E det mulig å bli så sur og grinat 😀 Betal for å beholde rommet lengre Heidi, det må alle andre også gjøre. Endret 23. mai av Pigaloppa 12
Me for life Skrevet 23. mai #6418 Skrevet 23. mai Pigaloppa skrev (6 minutter siden): Helt uakseptabelt at dem ikke har et rom med dusj til folk som har avreise sent mener hun, etter utsjekk.. E det mulig å bli så sur og grinat 😀 Betal for å beholde rommet lengre Heidi, det må alle andre også gjøre. Hadde vært supert med et slikt fellesrom, til 20 Euro pers.
Anita321 Skrevet 23. mai #6419 Skrevet 23. mai Blue Sky skrev (2 timer siden): Ja, nå fikk hun virkelig spilt ut sitt sanne jeg! En helt motbydelig oppførsel! Jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det må føles å ha dette utspjåka, oversminka og hysteriske kvinnemennesket skrikende foran seg. Bare så synd at de firte på prisen! Jeg synes Tom ser sliten, dradd og oppgitt ut i ansiktet. Han prøver å skifte tema over til ishockey, men det nytter jo ikke. Og hvem i helvete er det som fortsatt går rundt med selfiestang? Jeg ser ingen…… Hun går rundt med selfistang i en alder av snart 60 år. Ikke engang de i 20-årene gjør det...Ikke rart døttrene er flaue.... Tom ser ganske misfornøyd ut. Det kan vi alle forstå med den filmingen og klagingen. 20
panzerpølsa Skrevet 23. mai #6420 Skrevet 23. mai Anita321 skrev (7 timer siden): Hun går rundt med selfistang i en alder av snart 60 år. Ikke engang de i 20-årene gjør det...Ikke rart døttrene er flaue.... Tom ser ganske misfornøyd ut. Det kan vi alle forstå med den filmingen og klagingen. Ikke blitt aktuelt med flere turer sånn som hun holder på. Har aldri hørt maken til negativitet. Snakk om utakknemlig og ufyselig kvinnemenneske, jeg kjenner jeg blir flau på Toms vegne, som godtar å bli skjemt ut sånn offentlig. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå