Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (53 minutter siden):

Enn å bli så sur for at noen bryr seg, for det er jo det "vi" gjør når vi sender henne velmenende råd, nei da, hu har jo svar på alt- vet best hu sjø 😛 Skjønner det kan være "masete" at meldinger piper inn på tlf, hun kan "slå av"  òg hun kan bite i det sure eplet og ikke vie meldinger oppmerksomhet, nei, vil, men vil ikke ha oppmerksomhet :D Klaging, syting & bææpbææp!! Virker som Tom er hjernevasket, står opp og legger seg til << livet gir ingen mening om du forlater meg Tom >>. Gledes nok til jobbturene hjemmefra , må nok gledes til denne "helvetes uka" er over også : 😛 

Tør ikke sende henne melding. Gjorde det den gangen hun skulla ha ny mobil... herregud. Hun ba om råd, men hadde visstnok fått nok råd

• Liker 7
Skrevet
Anneth skrev (2 timer siden):

Jeg skulle gjerne vært inni huet på han, altså! Eller hjertet? 🤔 Han må jo være veldig glad i henne. Han kan jo forlate når han vil, liksom... Men han gjør ikke det. Foreløpig.

Hun har nok et godt grep om han.

• Liker 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Hvorfor IH insisterer på å reise på ferie er for meg ett stort mysterium. Alt er feil, og det er massiv klaging fra morgen til kveld. Verste jeg har sett og hørt. Må være kjipt for han som har betalt i dyre dommer for å sitte der å høre på det der dag ut og dag inn. 

Han sitter og tenker på den virkelige ferie han skal på, alene til sine i Danmark 🙂

• Liker 14
Skrevet
Anneth skrev (2 timer siden):

Jeg skulle gjerne vært inni huet på han, altså! Eller hjertet? 🤔 Han må jo være veldig glad i henne. Han kan jo forlate når han vil, liksom... Men han gjør ikke det. Foreløpig.

Hun har ingen andre enn han, og i tillegg til psyken hennes, så sier det seg selv hvorfor han blir... Ikke enkelt, men han valgte jo "dette" selv for 2. gang. Er det da synd på han? 

• Liker 10
Skrevet
Anita321 skrev (5 minutter siden):

Hun har ingen andre enn han, og i tillegg til psyken hennes, så sier det seg selv hvorfor han blir... Ikke enkelt, men han valgte jo "dette" selv for 2. gang. Er det da synd på han? 

Ingen "normale" mennesker hadde orket dette, så noe rart er det jo. Men det er jo også noe i dette med traumebånd, og psykisk mishandling/giftige relasjoner. Hva som er greia der, vet ikke vi. Men det vi ser er psykiatri i aller høyeste grad. På Instagram er det så koselig og fin tur, på snap er det baluba. To vidt forskjellige verdener, og fryktelig merkelig! 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Sååå tacky med navlesmykke, sjørøverskjerf, for liten bikini og kjefter på følgerne sine 🤢

• Liker 9
  • Nyttig 14
Skrevet
Blue Sky skrev (2 minutter siden):

Sååå tacky med navlesmykke, sjørøverskjerf, for liten bikini og kjefter på følgerne sine 🤢

"Kaptein Sabeltann" 👍

• Liker 11
Skrevet

Hvor og hvordan møttes de egentlig? Og var det før eller etter hun ble "Insta"-Heidi? Hun sa de hadde 9 års jubileum i går og noe om at de møttes i ei trapp?

Skrevet

Hoppet av toget med denne dama for lenge siden, men ble litt nysgjerrig etter å ha lest her så måtte inn og se. Hjelp. 1. Hvor mye og hvor lenge skal man gå rundt å prate om seg og foten sin? Galskap!!!!  2. Tom ser jo ut som en mann som har gitt fullstendig opp. Han har jo mistet gnisten fullstendig siden sist jeg så ham 🙈 😧 i begynnelsen av forholdet rodde jeg de var like prkåte begge to. Nå er han jo bare helt ødelagt.....  Ble seriøst sjokkert.

• Liker 12
Skrevet
garfunkel skrev (15 minutter siden):

Hvor og hvordan møttes de egentlig? Og var det før eller etter hun ble "Insta"-Heidi? Hun sa de hadde 9 års jubileum i går og noe om at de møttes i ei trapp?

De møttes over nettet. Normale folk møtes over en kaffe eller en tur i parken, men hun inviterte en fremmed rett hjem. Trappa hun snakker om er trappa i oppgangen hennes. At han kom gående opp trappa mens hun sto i døra å ventet på han. 

9-årsjubileum blir jo egentlig feil å si av IH, men det er 9 år siden de møttes første gang. Tom har jo til og med hatt en annen kjæreste ila disse årene.

Mulig han fant henne på Instagram som alle oss andre, da de møttes i Heidis glansdager på Instagram 

• Liker 8
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Nei, absolutt ikke! Han er en godt voksen mann som tar egne valg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
ulltøffel skrev (1 time siden):

De møttes over nettet. Normale folk møtes over en kaffe eller en tur i parken, men hun inviterte en fremmed rett hjem. Trappa hun snakker om er trappa i oppgangen hennes. At han kom gående opp trappa mens hun sto i døra å ventet på han. 

9-årsjubileum blir jo egentlig feil å si av IH, men det er 9 år siden de møttes første gang. Tom har jo til og med hatt en annen kjæreste ila disse årene.

Mulig han fant henne på Instagram som alle oss andre, da de møttes i Heidis glansdager på Instagram 

Ja, han visste ikke hvordan han skulle "komme seg ut" av forholdet med Instaheidi. Han hadde en nettprofil som hun ikke visste om, og drev å chattet med andre damer. Tilslutt "stakk han av" med en dame han kjente fra før.  De var på tur sammens, mens Instaheidi holdt tirade på tirade på nett. Det var slutt i et halvt år eller mer før hun "tok han tilbake". Hvorfor han gikk tilbake kan man virkelig lure på, og nå "sitter han i saxa"..... Hun skulle fortelle om hvorfor  hun "tok han tilbake", men det har hun liksom glemt....  Hun "spydde" jo ut masse dritt om han på nett. Skam, eier hun ikke... 

Endret av Anita321
  • Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet

Bare meg som synes Tom ser veldig deprimert ut ? 🤔 

• Liker 19
Skrevet

Seriøst, tom får ikke se ishockey kamp..det holder med 1 kamp..vi er jo på ferie🙈..du kan se på mobbil'n🫣.. ...grøss. 

• Liker 14
Skrevet

Grunnen til at jeg følger IH er jo at hun er et togkræsj, det er umulig å se bort. MEN! Innholdet hennes er stort sett uinteressant. 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Annonse
Skrevet
Sannaais skrev (52 minutter siden):

Hadde Tom vært dame hadde det nok vært mye prat om psykisk vold av partner.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er det vel like før Mister Mister svipper innom og ønsker seg IH på Onlyfans igjen.

• Liker 8
Skrevet

Ser flere kaller IH for sjørøver, men jeg klarer bare å se en sliten puddelrocker😂 Tidvis Axl Rose

• Liker 13
Skrevet
Sannaais skrev (3 timer siden):

Deprimert? Nei,  han ser møkkalei ut. Kroppspråket hans i heisen( i dag tidlig) sa sitt.... 

• Liker 13
Skrevet
Anita321 skrev (7 minutter siden):

Deprimert? Nei,  han ser møkkalei ut. Kroppspråket hans i heisen( i dag tidlig) sa sitt.... 

Ja, no burde ho se litt utafor seg sjøl, ellers stikk han kanskje.. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...