Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Da er  vel ikke ankelen egentlig så vond, eller? Hvis den hadde vært så vond som hun sier, så hadde hun vel ikke orket  å traske mer enn nødvendig gatelangs? Krykker var jo så tungt... Eier hun ikke styrke, så mye hun er på helsestudio?? Hun er vel der kun  for å posere, som folk sier... 

Om man har så vondt i den ankelen, så trenger man vel ikke å gå gatelangs for å filme alt av butikker?! Bare det å valse inn i alle butikker for å filme, uten å kjøpe noe, er det bare Heidi som kan gjøre 🫣🤡 hun eier virkelig ikke skam!!

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Voksen kjæft igjæn, - æ e hu som får kjæft lissom 😛 Ja, IH, den store verden er fæl, og ikke som inni den lille bobla med Tom og mor som jatter med :D Forskjell på lår-kort kjole òg kne-kort, IH :D Nytte itj om det er en søt o g fin frotttttèeekjole 😛 At ikke kleskoder læres / sitter etter alle turer til syden, er jo heeelt utrolig for meg 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Full kontroll skrev (4 timer siden):

Voksen kjæft igjæn, - æ e hu som får kjæft lissom 😛 Ja, IH, den store verden er fæl, og ikke som inni den lille bobla med Tom og mor som jatter med :D Forskjell på lår-kort kjole òg kne-kort, IH :D Nytte itj om det er en søt o g fin frotttttèeekjole 😛 At ikke kleskoder læres / sitter etter alle turer til syden, er jo heeelt utrolig for meg 😛 

Etter snapen jeg så nå tenker jeg at vi får prise oss lykkelige for at hun ikke går gatelangs i bikini! 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Etter det bikinisynet kom jeg bare til å tenke på sangen: "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini".

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

• Liker 8
Skrevet

Hvem er hun til å bestemme at han ikke skal få kjøpe seg nok en caps egentlig

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Håper han kjøper 3 til 🤪

• Liker 15
Skrevet

Kjenner jeg blir flau når hun går inn i butikkene og filmer 🙈 De som jobber der og kunder må jo begynne å lure når hun filmer hele sortimentet og så bare går igjen 😂

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
garfunkel skrev (2 timer siden):

Men alt hun har bestilt til seg selv den siste tiden er ok? Hvor mange bikinier har hun f.eks.? Nei , hun kan ikke si noe om han vil ha en ny caps. Det er så dumt!!!😂

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvorfor i alle dager filmer hun i butikkene?Går  hun rundt i hele Rethymnon, i hver eneste butikk og filmer,er det slik at hun tror at hun er den eneste som har vært i Syden? For en  merkelig oppførsel!

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet

Ikke mye vondt i foten når hun svirre rundt i gatene, men hjelper vell på å være på en "snurr"🫠.. kommer vell litt syt i morgen.. 

• Liker 11
Skrevet

Det aller verste er denne minimaliseringen av hans problemer. Han skal ikke på noen måte klage eller syntes synd på. Og hun vaser rundt med dette kameraet oppi trynet på han å spør om han er tilstede i denne verdenen?! Hun er blitt verre og verre, og det er bare syt å klag å mæ, mæ, mæ, mæ..... Stakars folk som er på ferie på samme sted, å må forholde seg til galskapen her hver dag. Filming, hoing, roping og styr... 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Jonette skrev (8 minutter siden):

Hvorfor i alle dager filmer hun i butikkene?Går  hun rundt i hele Rethymnon, i hver eneste butikk og filmer,er det slik at hun tror at hun er den eneste som har vært i Syden? For en  merkelig oppførsel!

Det må jo gå rykter der nede om den gærne dama med mobilen og det verste er jo at Tom godtar galskapen hennes!   

• Liker 17
Skrevet
baremeg skrev (3 minutter siden):

Det må jo gå rykter der nede om den gærne dama med mobilen og det verste er jo at Tom godtar galskapen hennes!   

Har begynt å legge til musikk på snappene, faktisk befriende 😅🤣..slipper unna litt jabbing 

• Liker 9
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Ikke mye vondt i foten når hun svirre rundt i gatene, men hjelper vell på å være på en "snurr"🫠.. kommer vell litt syt i morgen.. 

Så både pillefjern og bedugget ut 😬Sjarmerende vesen. 

• Liker 12
Skrevet
Vinnanna15 skrev (9 minutter siden):

Så både pillefjern og bedugget ut 😬Sjarmerende vesen. 

IH nå må du ta deg sammen ! Sur på T og sier « nå har du gnåla om ishockey i 24 Tima!» 

DU DA IH??? Gnåla om ankelen i flere MÅNEDER!!!  

🤡🤡🤡

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror dere at hun leser her inne? 🤔 OM hun gjør det, kunne hun tydeligvis ikke gitt mer f....

Hun tar ikke til seg en dritt av noe andre folk  mener. Snarere tvert i mot - hun blir styggere og styggere. (Og da snakker jeg ikke nødvendigvis om utseende....) Hu træng itj råd fra NÅN 🤮

• Liker 7
Skrevet

"Æ e sliten". Vet noen lever et latmannsliv når en ferietur gjør deg sliten😅 Folk reiser normalt på ferie for å lade opp batteriene litt. 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor IH insisterer på å reise på ferie er for meg ett stort mysterium. Alt er feil, og det er massiv klaging fra morgen til kveld. Verste jeg har sett og hørt. Må være kjipt for han som har betalt i dyre dommer for å sitte der å høre på det der dag ut og dag inn. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
panzerpølsa skrev (38 minutter siden):

Hvorfor IH insisterer på å reise på ferie er for meg ett stort mysterium. Alt er feil, og det er massiv klaging fra morgen til kveld. Verste jeg har sett og hørt. Må være kjipt for han som har betalt i dyre dommer for å sitte der å høre på det der dag ut og dag inn. 

Jeg skulle gjerne vært inni huet på han, altså! Eller hjertet? 🤔 Han må jo være veldig glad i henne. Han kan jo forlate når han vil, liksom... Men han gjør ikke det. Foreløpig.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Enn å bli så sur for at noen bryr seg, for det er jo det "vi" gjør når vi sender henne velmenende råd, nei da, hu har jo svar på alt- vet best hu sjø 😛 Skjønner det kan være "masete" at meldinger piper inn på tlf, hun kan "slå av"  òg hun kan bite i det sure eplet og ikke vie meldinger oppmerksomhet, nei, vil, men vil ikke ha oppmerksomhet :D Klaging, syting & bææpbææp!! Virker som Tom er hjernevasket, står opp og legger seg til << livet gir ingen mening om du forlater meg Tom >>. Gledes nok til jobbturene hjemmefra , må nok gledes til denne "helvetes uka" er over også : 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...