Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom var tydlig lei og glad for å dra virket det som. Og hun tar ikke hintet. Eller prøver i bestefall å overbevise seerne sine ombat alt var bra mellom de. Fysj kor fæl hun er

• Liker 10
Skrevet

Disse ubehagelige kysse-seansene, nå også med sin mor. Det ser tvangsmessig ut, og rett og slett puteflaut å holde på sånn. Hvordan IH ser ut, er vel hennes sak. Og hun syns nok selv hun ser bra ut, så det sys jeg man skal la henne få lov til å syntes. Det som derimot er innafor å reagere på er denne utleveringen av andre, og alle disse syrlige stikkene mot alt og alle. IH er og blir ett av de mest selvsentrerte menneskene jeg har sett, og hun blir verre og verre for hvert år. Det er tydelig at hun ikke greier å regulere følelser på noe sett og vis, og denne hysteriske latteren, ropinga og grininga på snapchat er sykelig. 

At hun har en fryktelig tvilsom hygiene, og utseende i forhold til klær, sminke og hår, ikke noe som går utover andre enn henne selv, og eventuelt Tom. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (40 minutter siden):

Disse ubehagelige kysse-seansene, nå også med sin mor. Det ser tvangsmessig ut, og rett og slett puteflaut å holde på sånn. Hvordan IH ser ut, er vel hennes sak. Og hun syns nok selv hun ser bra ut, så det sys jeg man skal la henne få lov til å syntes. Det som derimot er innafor å reagere på er denne utleveringen av andre, og alle disse syrlige stikkene mot alt og alle. IH er og blir ett av de mest selvsentrerte menneskene jeg har sett, og hun blir verre og verre for hvert år. Det er tydelig at hun ikke greier å regulere følelser på noe sett og vis, og denne hysteriske latteren, ropinga og grininga på snapchat er sykelig. 

At hun har en fryktelig tvilsom hygiene, og utseende i forhold til klær, sminke og hår, ikke noe som går utover andre enn henne selv, og eventuelt Tom. 

Tom så helt ferdig ut … de kunne ikke komme seg fort nok ut derfra …

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Da har vi mor i monitor igjen. Ser ikke litt frivillig ut, men dem om det.

@Mr. Mister Heidi ønsker å være en snap-kjendis. Hun tar imot spons (hårføner), og legger ofte ut om både hud, hår og «mæikøpp», og gjør sånn sitt eget utseende til tema.

Da er det ikke stygt, mobbing, eller what ever, å skrive at «hun kunne kledd kort, tøff frisyre». Det er en helt vanlig ting å si blant damer, samme som «dette plagget kunne du kledd», og det er noe helt annet enn å dømme sånn som hun ser ut nå.  Jeg skrev ikke at hun ser jævlig ut, det var det du som tolket inn selv. At Heidi ser ut som Heidi vil er jo helt tydelig. Men, vil hun (som alle andre i fluensere) være med på leken, må hun tåle steken. Særlig siden hun tar imot spons, og sånn tjener penger på det. 

• Liker 11
Skrevet
Elvirra skrev (5 minutter siden):

Da har vi mor i monitor igjen. Ser ikke litt frivillig ut, men dem om det.

@Mr. Mister Heidi ønsker å være en snap-kjendis. Hun tar imot spons (hårføner), og legger ofte ut om både hud, hår og «mæikøpp», og gjør sånn sitt eget utseende til tema.

Da er det ikke stygt, mobbing, eller what ever, å skrive at «hun kunne kledd kort, tøff frisyre». Det er en helt vanlig ting å si blant damer, samme som «dette plagget kunne du kledd», og det er noe helt annet enn å dømme sånn som hun ser ut nå.  Jeg skrev ikke at hun ser jævlig ut, det var det du som tolket inn selv. At Heidi ser ut som Heidi vil er jo helt tydelig. Men, vil hun (som alle andre i fluensere) være med på leken, må hun tåle steken. Særlig siden hun tar imot spons, og sånn tjener penger på det. 

Hvis en leser bare noen få sider i denne tråden her, så kan en ikke komme utenom mobbing og hetsing. Heidi blir her inne, over lang tid, utsatt for noen voldsomme beskyldninger, som jeg tviler på at de som skriver, har dekning for å komme med. Det spekuleres i veldig private tema, og det ligger ikke i stilen av at du kunne kledd dette plagget. Mye av det som skrives her inne vinkles i aller høyeste grad negativt, og en ser jo tydelig at målet er å rakke ned på noen. Denne tråden er ikke ulik mobbingen som foregår i skolegården. Lurer på om dere her inne gjør dere noen tanker rundt egen nettkultur når dere leser om mobbing i andre settinger. Dere kan ikke bestemme hvor andres grenser ligger, og hva andre skal tåle å være med på.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Mr. Mister skrev (18 minutter siden):

Hvis en leser bare noen få sider i denne tråden her, så kan en ikke komme utenom mobbing og hetsing. Heidi blir her inne, over lang tid, utsatt for noen voldsomme beskyldninger, som jeg tviler på at de som skriver, har dekning for å komme med. Det spekuleres i veldig private tema, og det ligger ikke i stilen av at du kunne kledd dette plagget. Mye av det som skrives her inne vinkles i aller høyeste grad negativt, og en ser jo tydelig at målet er å rakke ned på noen. Denne tråden er ikke ulik mobbingen som foregår i skolegården. Lurer på om dere her inne gjør dere noen tanker rundt egen nettkultur når dere leser om mobbing i andre settinger. Dere kan ikke bestemme hvor andres grenser ligger, og hva andre skal tåle å være med på.

Det er kanskje ikke noen god unnskyldning for å komme med negative uttalelser om IH her inne, men IH’s behandling av andre står seg liksom ikke helt den heller da….. Men det ser du ikke? Eller?

Endret av Blue Sky
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (3 minutter siden):

Det er kanskje ikke noen god unnskyldning for å komme med negative uttalelser om IH her inne, men IH’s behandling av andre står seg liksom ikke helt den heller da….. Men det ser du ikke? Eller?

Hvem er det du mener Heidi behandler dårlig? Kjæresten Tom? Moren? Du kjenner ikke til hennes situasjon i det hele tatt. Det lille du vet om Heidis liv er ekstremt overfladisk. Jeg vet jo ikke så mye om Heidis liv selv, så synes det egentlig er på grensen å diskutere dette. Men jeg må si jeg synes hun får fryktelig mye ufortjent dritt her inne, basert på synsing og personlige preferanser. Er hun helt lik dere her inne, nei det er hun nok ikke, heldigvis. Er hun en frittalende kvinne, med skarpe meninger innimellom, det er hun kanskje. Mye av det som slenges tilbake til henne her inne er ikke skarpe meninger slik jeg ser det. Det er direkte mobbing av noen som skiller seg litt ut fra saueflokken. Igjen, jeg skjønner at dere har vanskelig for å se dette, akkurat slik, elever i skolegården ikke skjønner noen ting, når de blir konfrontert med mobbing.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr. Mister skrev (8 minutter siden):

Hvem er det du mener Heidi behandler dårlig? Kjæresten Tom? Moren? Du kjenner ikke til hennes situasjon i det hele tatt. Det lille du vet om Heidis liv er ekstremt overfladisk. Jeg vet jo ikke så mye om Heidis liv selv, så synes det egentlig er på grensen å diskutere dette. Men jeg må si jeg synes hun får fryktelig mye ufortjent dritt her inne, basert på synsing og personlige preferanser. Er hun helt lik dere her inne, nei det er hun nok ikke, heldigvis. Er hun en frittalende kvinne, med skarpe meninger innimellom, det er hun kanskje. Mye av det som slenges tilbake til henne her inne er ikke skarpe meninger slik jeg ser det. Det er direkte mobbing av noen som skiller seg litt ut fra saueflokken. Igjen, jeg skjønner at dere har vanskelig for å se dette, akkurat slik, elever i skolegården ikke skjønner noen ting, når de blir konfrontert med mobbing.

Jeg er enig i at en del av kritikken mot henne her inne er ufin, men det er nok en god del som står seg også. Basert på både det hun selv ytrer og at flere som skriver her inne kjenner noe til henne eller de rundt henne. 

• Liker 6
Skrevet
Mr. Mister skrev (44 minutter siden):

Jeg svarte med utgangspunkt i min kommentar om at Heidi kunne kledd kort hår.  Nei, det er ikke mobbing. 

Men klart, det er mange som reagerer på oppførselen hennes. Noen er sikkert litt ufine, sånn er det overalt. Hvorfor tenker du at den bare skal unnskyldes som å være annerledes?

Hun hinter nærmest daglig om skuffelsen over familie og venner, mer enn nok til at følgerne skjønner hvem hun mener. Er det greit da? VI trenger ikke å spekulere, dette legger hun frem helt selv. 

Dytte kamera oppi fjeset på syk mor på kaia? Er det en snill og vennlig dame som kommer til syne i feks Charterfeberklippene? Når ting gikk imot på sykehuset? Når hotellrommene aldri blir gode nok og resepsjonspersonalet får kjeft? Som om Heidi er en person som drar seg fra å kjefte, kommentere og kritisere?

Hvorfor tror du Heidi fortsetter å snappe år etter år?

Hun BESTEMMER HELT SELV OM HUN TÅLER Å SNAPPE, og hva hun velger å blottlegge.  Det er IKKE følgerne som bestemmer hva hun skal tåle å dele. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man ser hvor rynkefri og smooth huden til mammaen hennes er, er det ingen tvil om at det er heftig filterbruk på Heidi sin snap. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Elvirra skrev (1 time siden):

Jeg svarte med utgangspunkt i min kommentar om at Heidi kunne kledd kort hår.  Nei, det er ikke mobbing. 

Men klart, det er mange som reagerer på oppførselen hennes. Noen er sikkert litt ufine, sånn er det overalt. Hvorfor tenker du at den bare skal unnskyldes som å være annerledes?

Hun hinter nærmest daglig om skuffelsen over familie og venner, mer enn nok til at følgerne skjønner hvem hun mener. Er det greit da? VI trenger ikke å spekulere, dette legger hun frem helt selv. 

Dytte kamera oppi fjeset på syk mor på kaia? Er det en snill og vennlig dame som kommer til syne i feks Charterfeberklippene? Når ting gikk imot på sykehuset? Når hotellrommene aldri blir gode nok og resepsjonspersonalet får kjeft? Som om Heidi er en person som drar seg fra å kjefte, kommentere og kritisere?

Hvorfor tror du Heidi fortsetter å snappe år etter år?

Hun BESTEMMER HELT SELV OM HUN TÅLER Å SNAPPE, og hva hun velger å blottlegge.  Det er IKKE følgerne som bestemmer hva hun skal tåle å dele. 

Hvis du tror at Charterfeber er en korrekt gjenspeiling av virkeligheten, da tror jeg ikke at du og jeg har noe mere å snakke om egentlig.

Endret av Mr. Mister
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er noe veldig hverdagslig og koselig med InstaHeidi. Jeg følger ingen influensere, og søker henne ikke opp, men denne tråden gjør at jeg innimellom blir nysgjerrig og titter innom instaen eller snap’en hennes, og jeg får alltid den samme følelsen av at noe er hjemmekoselig og bare god gammeldags vanlig hverdag. Det er som å være sammen med en trivelig tante, mor eller svigermor. Skulle jeg noensinne føle meg ensom er InstaHeidi langt mer trivelig og koselig å stikke innom for litt helt ordinær hverdagsglede :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke visst om denne dama før jeg så henne i reprise på Charterfeber. Jeg er klar over at det ikke nødvendigvis har så mye med hverdags-Heidi å gjøre, jeg er det. 

Men - det som vises der, der jeg bare som trist. Hadde blitt rasende om jeg hadde blitt fremstilt sånn, en teit, overfladisk sugedokke. Og jeg tenker at når du blåser opp leppene sånn, ja, da ser du ut som en sugedokke. Selvvalgt. Og det flamenco kurset var bare tragisk. Jeg vet ikke hvorfor hun trodde at høyhælte stråsko på teppe skulle være en god ide.

Endret av Stor pike
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Mr. Mister skrev (33 minutter siden):

Hvis du tror at Charterfeber er en korrekt gjenspeiling av virkeligheten, da tror jeg ikke at du og jeg har noe mere å snakke om egentlig.

Når skrev jeg at det er en korrekt gjenspeiling av virkeligheten?

Men vi ser det vi ser. Heidi skryter jo også ofte av hvordan hun setter folk på plass og krever sin rett.  Feks foregikk jo prutinga over badehåndkleet ganske morskt for seg, sinte blikk og hysjing/hissig korrigering av Tom. Vi ser jo det vi ser. Men vi skjønner jo at det er klipt og limt også, og at det ikke er alt som skjedde. For all del. Det var nok langt heftigere utbrudd som ikke ble filmet. 

Skjønner at du misforstår mye av det jeg skriver, og tror mange er mye mer fiendtlig innstilt ovenfor Heidi enn jeg. Jeg synes mest synd på dama, det er mer enn en bunt nerver der, for å si det sønn. Samtidig som jeg fasineres av de mer outrerte sidene. Og siden hun VELGER å snappe på offentlig, så skjønner jo alle at hun vil ha en publik. Jeg får skrive det selv, siden du ikke vil svare på hvorfor du tror hun snapper og instagrammer år etter år. 

Endret av Elvirra
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr. Mister skrev (56 minutter siden):

Kjenner du IH siden du kan si det? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Kjenner du IH siden du kan si det? 

Nei, men jeg skjønner at tv klippes og limes til det ugjenkjennelige for å lage vanvittig tv. 

• Liker 1
Skrevet
Mr. Mister skrev (14 minutter siden):

Nei, men jeg skjønner at tv klippes og limes til det ugjenkjennelige for å lage vanvittig tv. 

Det er nå ikke mere vanvittig enn at IH ser på det om att og om att og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme 😅

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Mr. Mister skrev (2 timer siden):

Men den oppførselen har fortsatt i mange år etter Charterfeber, så jo det er nok slik Heidi er. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
Mr. Mister skrev (2 timer siden):

Man må nok stå for det man sier og gjør uansett hvor mye det klippes og limes 😅Er ut av hennes egen kjeft det kommer fra og hennes egne handlinger uansett. 

Endret av Vinnanna15
  • Liker 14
Skrevet

IH ble ikke klippet og redigert til det ugjenkjennelige. Det kom fram ganske godt hvordan hun er i virkeligheten, ofte er hun til og med verre. 

Og ja, dette vet jeg.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...