Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ohmylord skrev (18 minutter siden):

Screenshot_20250509_174403_Instagram.jpg

For noen grusomme negler 🤮 Bon apetitt. Sikkert litt hår og annet snadder oppi den paprikaen også. For armbånd, ringer og klokker har jo ikke noe særlig med bakterier 🤢

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (22 minutter siden):

For noen grusomme negler 🤮 Bon apetitt. Sikkert litt hår og annet snadder oppi den paprikaen også. For armbånd, ringer og klokker har jo ikke noe særlig med bakterier 🤢

🤢Hu er så nasty! Kronisk pulesveis og møkk over og under klørne 🤮

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (2 timer siden):

Så med andre ord så ble det sagt av Heidi at hun tvingte sin mor avgårde med fly når hun hadde 70% i oksygenmetning?

Har ikke fått med meg noe om hvilken oksygenmetning hun har jeg, men mulig det har blitt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (3 timer siden):

Haha - kronisk pulesveis😂 Rart det ikke er et speil å oppdrive til bakhodet, der i huset😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ananais skrev (2 minutter siden):

Haha - kronisk pulesveis😂 Rart det ikke er et speil å oppdrive til bakhodet, der i huset😅

Alt håret må ligge fremover. Det er ikke nok hår til både foran og bak.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (37 minutter siden):

Ja,kanskje hun mener det er volum 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (Akkurat nå):

Ja,kanskje hun mener det er volum 😆

Nå er løshår dritdyrt,samt at det krever jo noe lengde. Bak har hun ca 3-4 cm eget hår. Skjønner egentlig ikke hvordan de får sveiset på så langt løshår på så kort og lite hår hun har. 
men frisøren har vel ikke noe valg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (3 minutter siden):

Nå er løshår dritdyrt,samt at det krever jo noe lengde. Bak har hun ca 3-4 cm eget hår. Skjønner egentlig ikke hvordan de får sveiset på så langt løshår på så kort og lite hår hun har. 

Hun har sagt at det er vanskelig ja. Selvsagt har hun fortalt det. Det meste skal på Snap 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (11 minutter siden):

Aha 😅 Frisøren har nok ikke no valg nei. Da blir det rabalder! Men hun kan jo gre seg bittelitt fordet synes jeg 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (2 minutter siden):

Aha 😅 Frisøren har nok ikke no valg nei. Da blir det rabalder! Men hun kan jo gre seg bittelitt fordet synes jeg 😅

Hun puffer det opp sikkert så det skal stå. så kort hår og gnikke i sofaen, blir sauekrull. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun ikke er tøff kok til å klippe seg kort. Tror hun hadde sett mye freshere og stelt ut med en kul kort sveis enn med tynt, langt, uekte hår. Og kortere negler. Drømmer om å gjøre IH litt ny. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elvirra skrev (12 minutter siden):

Synd hun ikke er tøff kok til å klippe seg kort. Tror hun hadde sett mye freshere og stelt ut med en kul kort sveis enn med tynt, langt, uekte hår. Og kortere negler. Drømmer om å gjøre IH litt ny. 

Samme her. Ser for meg henne med mørkere hår også! Vært så mye finere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (2 timer siden):

Samme her. Ser for meg henne med mørkere hår også! Vært så mye finere.

Og en grundig klipp av neglene :) 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sitter her inne å drømmer og fantaserer om å forandre noen til å bli akkurat slik dere synes noen burde se ut. Mennesker er forskjellige, noen liker det ene og noen liker det andre. Hva med å bare la folk få være seg selv. Verden hadde faktisk blitt litt bedre hvis dere som er mest kritiske til Heidi her inne, hadde slettet henne fra snap og Instagram. Dere trenger ikke å følge henne. Hvis dere har så lite på gang i egne liv, at det er dette dere må bruke tid og energi på, så foreslår jeg en skikkelig selvransakelse, og litt påkrevd tid til selvutvikling fremover. Jeg synes Heidi er skikkelig flott slik hun er jeg! Jeg, og mange andre, heier på Heidi!

Peace out😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vinnanna15 skrev (På 9.5.2025 den 18.31):

Og sminken hun aldri vasker av seg. Skulle spurt om hun kunne vise frem hudpleien sin. Ville likt å sett hvordan hun vasker seg. Sover på sofaen m samme klærne hun ligger i hele døgnet! Æsj

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 9.5.2025 den 21.41):

😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Mister skrev (2 timer siden):

Dere sitter her inne å drømmer og fantaserer om å forandre noen til å bli akkurat slik dere synes noen burde se ut. Mennesker er forskjellige, noen liker det ene og noen liker det andre. Hva med å bare la folk få være seg selv. Verden hadde faktisk blitt litt bedre hvis dere som er mest kritiske til Heidi her inne, hadde slettet henne fra snap og Instagram. Dere trenger ikke å følge henne. Hvis dere har så lite på gang i egne liv, at det er dette dere må bruke tid og energi på, så foreslår jeg en skikkelig selvransakelse, og litt påkrevd tid til selvutvikling fremover. Jeg synes Heidi er skikkelig flott slik hun er jeg! Jeg, og mange andre, heier på Heidi!

Peace out😎

Det er nok kun for å hjelpe henne til å bli litt mer renslig. Lettere å hjennomføre en dusj m hårvask da vettu. Det må vel være lov. Hun leser jo her inne. Så litt tips er vel ikke dumt . Hun burde hatt respekt for de rundt henne også når d gjelder hygiene faktisk!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (1 minutt siden):

Det er nok kun for å hjelpe henne til å bli litt mer renslig. Lettere å gjennomføre en dusj m hårvask da vettu. Det må vel være lov. Hun leser jo her inne. Så litt tips er vel ikke dumt . Hun burde hatt respekt for de rundt henne også når d gjelder hygiene faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...