Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Var det ikke Heidi som tvang henne da?

Og personen er ikke i stand til å si nei?

Vedkommende tok jo buss til flyplassen så tror ikke akkurat Heidi tvang vedkommende inn på et fly. Føler man seg dårlig kan man fint snu.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salmonella skrev (2 timer siden):

Og personen er ikke i stand til å si nei?

Vedkommende tok jo buss til flyplassen så tror ikke akkurat Heidi tvang vedkommende inn på et fly. Føler man seg dårlig kan man fint snu.

Nei, hva skulle hun gjøre? Buss tilbake til byen, og vente på neste båt til Brekstad- når enn den måtte gå? (For alt jeg vet, så går det ikke tett med båter utover om kvelden.)
Og det med baggasje og oksygenmetning på 70%? Neppe velkommen hos Heidi(og alle etasjer uten heis er jo faktisk vanskelig i sånn form). Klart, kunne jo tatt inn på hotell, men ikke godt å få til det alene heller i den formen hun var i. Så «personen» - som altså er IH sin gamle, syke mor, kunne nok neppe si nei der og da. Hverken til filming eller buss/fly. Får håpe broren kunne hente henne på flyplassen. 

En kan snu ja, når det er praktisk gjennomførbart. Men noe sier meg at det er lettere å komme seg fra Værnes til Sandefjord enn fra Værnes til Brekstad. 

Menneskets frie vilje er så vanvittig overvurdert. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... traumet til IH, skyldes det at hun innser at hun ikke er betydningsfull? Det er dét som er problemet, ikke bruddet? Hun snakker så snålt og usammenhengende, vanskelig å henge med.

Hvorpå hun forteller hvor glad hun er for å ha moren sin, at hun alltid er der for IH. Når hun setter så stor pris på moren sin må det være sårt når hun selv ikke klarer å være halvparten så god mor. En mor som begge barna må beskytte seg mot...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (11 timer siden):

Vet du, jeg sitter med akkurat samme følelsen. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg følger spetakkelet, men det er litt som en bilkrasj; du vil ikke se på, men klarer ikke la være, fordi man lurer på hva det neste sinnsyke kan bli. 
Men, det er ingen som provoserer meg så innmari som den dama der, i uttalelser, meninger, ytringer og gjøremål. 

😂 hahaa same

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (9 timer siden):

Kanskje flyreisen ble bestilt lang tid i forveien.

Og da skal man uansett reise? Om en ligger på dødsleie lsm? 😜 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (1 time siden):

Så... traumet til IH, skyldes det at hun innser at hun ikke er betydningsfull? Det er dét som er problemet, ikke bruddet? Hun snakker så snålt og usammenhengende, vanskelig å henge med.

Hvorpå hun forteller hvor glad hun er for å ha moren sin, at hun alltid er der for IH. Når hun setter så stor pris på moren sin må det være sårt når hun selv ikke klarer å være halvparten så god mor. En mor som begge barna må beskytte seg mot...

Utifra det vi observerer er det sårt for henne at ikke døtrene hennes tar morsrollen og dikker og darrer med henne som moren gjør(og mest sannsynlig alltid har gjort) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina 2 skrev (På 7.5.2025 den 22.56):

Hu dama der blir bare mer og mer usmakelig. Skjønner virkelig ikke hva Tom ser i henne. Ubegripelig. 

Moren min er dessverre død,men i sin tid brakk hun både armen og beinet. Ikke samtidig. Men hørte aldri noe syting og klaging fra henne. Og i hvertfall ikke om noe traumatisering.

På lørdag hadde jo Tom lyst på biff og godt det ble det for hans del. Men hu klaget jo på at det var så dyrt. Men kanskje droppe all den shoppinga da,så har du råd til biff av og til. Blir bare helt måløs av hu der. Men må jo bare følge og🙈 Men skipper fort over det som har med bein og trening og gjøre😊

Hun klager på at maten Tom kjøper er for dyr, fordi det var han som ville ha biff, ikke hu. Samme er det med snop, klager og gnåler hvis han vil ha, for hun spiser ikke. MÆMÆMÆMÆMÆ

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvirra skrev (7 timer siden):

Nei, hva skulle hun gjøre? Buss tilbake til byen, og vente på neste båt til Brekstad- når enn den måtte gå? (For alt jeg vet, så går det ikke tett med båter utover om kvelden.)
Og det med baggasje og oksygenmetning på 70%? Neppe velkommen hos Heidi(og alle etasjer uten heis er jo faktisk vanskelig i sånn form). Klart, kunne jo tatt inn på hotell, men ikke godt å få til det alene heller i den formen hun var i. Så «personen» - som altså er IH sin gamle, syke mor, kunne nok neppe si nei der og da. Hverken til filming eller buss/fly. Får håpe broren kunne hente henne på flyplassen. 

En kan snu ja, når det er praktisk gjennomførbart. Men noe sier meg at det er lettere å komme seg fra Værnes til Sandefjord enn fra Værnes til Brekstad. 

Fatter ikke hvorfor hun på død å liv la ut på den reisen der i det hele tatt jeg.  Med en tydligvis langtkommen kols. Ikke det at jeg har noe m det, men virker ikke som hun har så mye mer selvinnsikt enn datteren. Kols er ganske alvorlig. Og ifor å ikke snakke om ryggen hun hadde så store probl med. Ikke lenge siden hun knapt greide å stå oppreist.

Endret av Vanilje70
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (13 minutter siden):

Fatter ikke hvorfor hun på død å liv la ut på den reisen der i det hele tatt jeg.  Med en tydligvis langtkommen kols. Ikke det at jeg har noe m det, men virker ikke som hun har så mye mer selvinnsikt enn datteren. Kols er ganske alvorlig. Og ifor å ikke snakke om ryggen hun hadde så store probl med. Ikke lenge siden hun knapt greide å stå oppreist.

Hun har grad 4, svært alvorlig kols, med 21% lungefunksjon, kanskje lavere nå. Dette ble det informert om når Tom og 🌸kom til Ørlandet for 1 år siden, og moren hang over stolen og så ut som hun sto med begge beina i graven. 
Og neste gang de var der rundt 1 desember så bare lå hun og sov. Så hvorfor Heidi var «sjokkert» over tilstanden etter båtturen vites ikke. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvirra skrev (11 timer siden):

Ble det sagt at hun hadde oksygenmetning på 70%? Eller overdriver du for at det skal passe med ditt narrativ? 

Forøvrig så er det ett bra båt-tilbud til Brekstad. 8 ganger i døgnet og turen tar 1 time ☺️ 

Forstår at det er mange av dere som ønsker at Heidi skal fremstå på aller verst mulige måte men jeg tror faktisk at hennes egen mor vet å si ifra/søke hjelp om hun trenger det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (7 timer siden):

Jeg stussa litt på det utsagnet jeg også. Tenkt om hun kunne reflektert litt rundt dette og hvorfor hun ikke er betydningsfull. Det er jo en grunn til det. Jeg lurer på om hun ikke har sett barnebarna sine siden før ankelbruddet jeg. Det er jo rart, med tanke på at de ikke bor langt unna. Men hun har vært så paralysert av den ankelen at hun har vel ikke greit å se for seg at det gikk an at hun og Tom kjørte seg en tur dit. Hun ble jo rett og slett helt parkert og greide ikke NOE på flere uker. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om moren til IH kan reise eller ikke regner jeg med hun kan ta ansvar for selv.

Men at IH ikke gidder å kjøre sin mor fra båten og til Værnes..det skjønner jeg ikke. Spesielt ikke etter hvordan IH la ut om at moren hennes alltid er der for henne, stiller opp for henne og hører på all "bæpinga" hennes dag ut og dag inn. Hva med å gjøre litt eksytra tilbake?

Men jeg har vel aldri vært borti mere selvopptatt og egoistisk person heller da. 

Og ja, jeg kan bare la være å følge henne men det å titte innom disse ( i mine øyne) "gale" menneskene totalt blottet for selvinnsikt er min underholdning/jalla tv. Og siden andre jeg har fulgt tjener for mye penger på at jeg ser på deres kanal så får IH forbli min guilty plesure, he he he

Endret av Nikoletta
La til en setning
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (4 timer siden):

Ble det sagt at hun hadde oksygenmetning på 70%? Eller overdriver du for at det skal passe med ditt narrativ? 

Forøvrig så er det ett bra båt-tilbud til Brekstad. 8 ganger i døgnet og turen tar 1 time ☺️ 

Forstår at det er mange av dere som ønsker at Heidi skal fremstå på aller verst mulige måte men jeg tror faktisk at hennes egen mor vet å si ifra/søke hjelp om hun trenger det.

Ingen som ønsker hun skal fremstå på aller verst mulige måte. Når du ikke tror hun kan bli værre så kan hun faktisk det. Det legger hun selv ut offentlig på sin egen snnap. Vi trenger ikke å «ønske» noe hun fint klarer selv. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

…. Og som en av landets fremste innen formidling av kunnskap om både dette og hint, det være seg om sykdommer, traumer, skikk og bruk, rett og galt, nestekjærlighet, reiseguru og you name it, kunne hun i dag informere oss om at Tom skal ta avføringsprøve og hvorfor han skal ta det. At han ga tydelig uttrykk for at han ikke ønsket publisitet rundt dette gav hun blanke blaffen i. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (47 minutter siden):

…. Og som en av landets fremste innen formidling av kunnskap om både dette og hint, det være seg om sykdommer, traumer, skikk og bruk, rett og galt, nestekjærlighet, reiseguru og you name it, kunne hun i dag informere oss om at Tom skal ta avføringsprøve og hvorfor han skal ta det. At han ga tydelig uttrykk for at han ikke ønsket publisitet rundt dette gav hun blanke blaffen i. 

Helt utrolig !! :D (får ikke sett på nytt før i kveld) Sa hun ikke også noe om at hun måtte lese veiledningen slik at det blir gjort rett av Tom ??! :D Enn om han klarte det selv?? Skrekk & gru, ny traume for IH det :D

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir småkvalm av de røykeneglene dypt nedi ostepakka😵‍💫

(nei, jeg klarte da selvfølgelig ikke å blokkere🥲)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hippyskippy skrev (17 minutter siden):

Kjenner jeg blir småkvalm av de røykeneglene dypt nedi ostepakka😵‍💫

(nei, jeg klarte da selvfølgelig ikke å blokkere🥲)

Det er perfekt kombinert med smykkedryss og et hint krydderpose marinert i søppelkassa.

Mmmmm 🤤 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett kjærlighetsparet på Charterfeber nå. Herregud, så dårlig hun opfører seg generelt, men spesielt mot Tom. «æ kan å si fra når folk ikke gir mæ bra service» Ja jøss, det er ikke bare da du kan å si ifra, for å si det sånn😳 

Det er faktisk ubehagelig å se på.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (57 minutter siden):

Har akkurat sett kjærlighetsparet på Charterfeber nå. Herregud, så dårlig hun opfører seg generelt, men spesielt mot Tom. «æ kan å si fra når folk ikke gir mæ bra service» Ja jøss, det er ikke bare da du kan å si ifra, for å si det sånn😳 

Det er faktisk ubehagelig å se på.

Så dem på Charterfeber for noen dager siden..Da gjaldt det et badehåndklær som selgeren skulle ha 12 euro for.Nei,det skulle hun ikke betale! 10 euro! Så fulgte en heftig pruting,hun ga seg ikke,så selgeren stakkar måtte gi seg,Tom bare så på uten å si noe.Men det sa hun,noe sånt som:"Æ står på mitt"! Da orket jeg ikke mer,det var som den over skriver,ubehagelig å se og høre..Hjelpes for et menneske! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (5 timer siden):

Ingen som ønsker hun skal fremstå på aller verst mulige måte. Når du ikke tror hun kan bli værre så kan hun faktisk det. Det legger hun selv ut offentlig på sin egen snnap. Vi trenger ikke å «ønske» noe hun fint klarer selv. 

Så med andre ord så ble det sagt av Heidi at hun tvingte sin mor avgårde med fly når hun hadde 70% i oksygenmetning?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...