Kaffeskål! Skrevet tirsdag kl 21:17 #6181 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Får håpe formen til moren var litt bedre enn det den virket som, hun burde jo heller blitt kjørt til legevakten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet tirsdag kl 21:24 #6182 Del Skrevet tirsdag kl 21:24 Hva skjedde og hvordan var moren? Ut fra det dere skriver så vil jeg ikke inn å se på akkurat dette. Hørtes hjerteskjærende ut 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet tirsdag kl 22:21 #6183 Del Skrevet tirsdag kl 22:21 (endret) Og prisen 🏆 for tidenes dårligste og mest egoistiske datter går til.... Når man trodde hun ikke kunne synke lavere klarer hun jaggu å grave enda litt dypere. Endret tirsdag kl 22:22 av Me for life 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol2025 Skrevet tirsdag kl 23:20 #6184 Del Skrevet tirsdag kl 23:20 Nei hun burde ikke vise den snappen av moren sin, men jeg håper og tror det var i beste mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet onsdag kl 02:52 #6185 Del Skrevet onsdag kl 02:52 Sol2025 skrev (3 timer siden): Nei hun burde ikke vise den snappen av moren sin, men jeg håper og tror det var i beste mening. I beste mening? Å filme noen som tydelig sliter uten noe forvarsel er aldri i beste mening. IH trykker telefonen sin opp i ansiktet på sin mor, før hun sier hei. I tillegg er det hårreisende at hun ikke kan kjøre henne til flyplassen, men heller velger å sette henne på en buss, å så filme seg selv klemme frem noe som ligner på grpt over hvor bekymret hun er for sin mor. Forkastelig, og helt uakseptabelt. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol2025 Skrevet onsdag kl 02:59 #6186 Del Skrevet onsdag kl 02:59 panzerpølsa skrev (1 minutt siden): I beste mening? Å filme noen som tydelig sliter uten noe forvarsel er aldri i beste mening. IH trykker telefonen sin opp i ansiktet på sin mor, før hun sier hei. I tillegg er det hårreisende at hun ikke kan kjøre henne til flyplassen, men heller velger å sette henne på en buss, å så filme seg selv klemme frem noe som ligner på grpt over hvor bekymret hun er for sin mor. Forkastelig, og helt uakseptabelt. Jeg har tydeligvis ikke sett det du beskriver. Det jeg så var at Heidi hadde vondt av sin mor, mye mulig noe er blitt slettet. Jeg aner ikke hvorfor Heidi ikke kjørte henne til flyplassen og sette moren på en buss, det må da være en grunn for det, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemarthe Skrevet onsdag kl 04:09 #6187 Del Skrevet onsdag kl 04:09 Sol2025 skrev (1 time siden): Jeg har tydeligvis ikke sett det du beskriver. Det jeg så var at Heidi hadde vondt av sin mor, mye mulig noe er blitt slettet. Jeg aner ikke hvorfor Heidi ikke kjørte henne til flyplassen og sette moren på en buss, det må da være en grunn for det, håper jeg. Grunnen til at hun ikke kjørte moren til flyplassen er at hun er tidenes egoist. Mæ, mæ, mæ! Hun skulle jo hjem og slappe av og se på TV og ikke tenke. Hun minner meg MYE om min egen mor. IH blir jo bare verre og verre. 🤡 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet onsdag kl 06:29 #6188 Del Skrevet onsdag kl 06:29 Sol2025 skrev (7 timer siden): Nei hun burde ikke vise den snappen av moren sin, men jeg håper og tror det var i beste mening. Kan du komme med et godt eksempel på hva som skulle være beste mening i dette tilfelle? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet onsdag kl 07:42 #6189 Del Skrevet onsdag kl 07:42 Måten hun ser inn i kameraet på når hun filmer 🤢 *se på kamera* Mammaaa da, vart så bekymra for dæ æ no *se i kamera igjen* 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet onsdag kl 07:46 #6190 Del Skrevet onsdag kl 07:46 Det er virkelig ikke lange biten til Værnes, helt sykt at hun ikke bare kjørte henne. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet onsdag kl 07:50 #6191 Del Skrevet onsdag kl 07:50 hippyskippy skrev (1 minutt siden): Måten hun ser inn i kameraet på når hun filmer 🤢 *se på kamera* Mammaaa da, vart så bekymra for dæ æ no *se i kamera igjen* Denne dama er f### ikke god. Det er helt utrolig hvordan det går ann!! ALT skal filmes og dokumenteres. Måten hun gjør til stemmen sin og er mere opptatt av å få filmet hele denne gamle syke damen, istedet for å hjelpe! Prater ikke til moren heller. Prater til kamera og er veldig fokusert på å få ALT på film. Content sjø, content! Skulle tro ei dame på 60 år hadde litt mere vett i skallen. Men dette er vel noe av grunnen til at hun ikke har kontakt med familien sin. De ønsker vel ikke å være content på snap. Og ikke er hun særlig stabil og omgås heller. Det har vi jo sett i mange sammenhenger. Mæææ, mæææ, mæææ 🤢 6 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol2025 Skrevet onsdag kl 07:53 #6192 Del Skrevet onsdag kl 07:53 Veslemarthe skrev (3 timer siden): Grunnen til at hun ikke kjørte moren til flyplassen er at hun er tidenes egoist. Mæ, mæ, mæ! Hun skulle jo hjem og slappe av og se på TV og ikke tenke. Hun minner meg MYE om min egen mor. IH blir jo bare verre og verre. 🤡 😳 Lunabelle skrev (1 time siden): Kan du komme med et godt eksempel på hva som skulle være beste mening i dette tilfelle? Er lov å håpe det var i beste mening sa jeg. Utover det så har jeg ikke noe godt svar. hippyskippy skrev (6 minutter siden): Måten hun ser inn i kameraet på når hun filmer 🤢 *se på kamera* Mammaaa da, vart så bekymra for dæ æ no *se i kamera igjen* Hjelpes, det så ikke jeg. Følger ikke H så kanskje derfor jeg ikke har sett dette. Eller overdriver du🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet onsdag kl 08:09 #6193 Del Skrevet onsdag kl 08:09 (endret) Sol2025 skrev (16 minutter siden): 😳 Er lov å håpe det var i beste mening sa jeg. Utover det så har jeg ikke noe godt svar. Hjelpes, det så ikke jeg. Følger ikke H så kanskje derfor jeg ikke har sett dette. Eller overdriver du🥴 Hippyskippy overdriver ikke. Heidi var kun opptatt med å få filmet dette øyeblikket hvor mora slet med å puste. Heidi pratet til mobilen, var opptatt med å kikke i mobilen for å sjekke at hun fikk filma riktig. Og den krokodilletåreseansen hennes etter hun hadde fått mora på bussen, gikk fort over til bekymring hvordan hun selv skulle komme seg til busstoppet når dem dro til Kreta. Nå må dere huske på at eldste gullegull bor laangt unna, derfor dem ikke er så ofte der. Værnes er vel litt lengre unna, og så langt kjører vel ikke Heidi. Dessuten er det flere bommer og en liten formue bare det. Billigere og enklere for Heidi å sette gamlemor på flybussen, så får vi da bare håpe at noen forbarmet seg over henne når hun kom til flyplassen. Heidi henta faktisk mora på Piren og kjørte henne til bussen, bare det var en prøvelse da dem måtte heeelt til Sirkus Shopping og busstoppet der. Og for dem som ikke vet hvor dette sirkuset er, så er det i gåavstand fra der Heidi bor. Endret onsdag kl 08:10 av Skogstrolle Redigert 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet onsdag kl 08:09 #6194 Del Skrevet onsdag kl 08:09 Sol2025 skrev (15 minutter siden): 😳 Er lov å håpe det var i beste mening sa jeg. Utover det så har jeg ikke noe godt svar. Hjelpes, det så ikke jeg. Følger ikke H så kanskje derfor jeg ikke har sett dette. Eller overdriver du🥴 Hun over driver ikke. Jeg oppfatta det også sånn. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol2025 Skrevet onsdag kl 08:16 #6195 Del Skrevet onsdag kl 08:16 (endret) Skogstrolle skrev (10 minutter siden): Hippyskippy overdriver ikke. Heidi var kun opptatt med å få filmet dette øyeblikket hvor mora slet med å puste. Heidi pratet til mobilen, var opptatt med å kikke i mobilen for å sjekke at hun fikk filma riktig. Og den krokodilletåreseansen hennes etter hun hadde fått mora på bussen, gikk fort over til bekymring hvordan hun selv skulle komme seg til busstoppet når dem dro til Kreta. Nå må dere huske på at eldste gullegull bor laangt unna, derfor dem ikke er så ofte der. Værnes er vel litt lengre unna, og så langt kjører vel ikke Heidi. Dessuten er det flere bommer og en liten formue bare det. Billigere og enklere for Heidi å sette gamlemor på flybussen, så får vi da bare håpe at noen forbarmet seg over henne når hun kom til flyplassen. Heidi henta faktisk mora på Piren og kjørte henne til bussen, bare det var en prøvelse da dem måtte heeelt til Sirkus Shopping og busstoppet der. Og for dem som ikke vet hvor dette sirkuset er, så er det i gåavstand fra der Heidi bor. Blue Sky skrev (10 minutter siden): Hun over driver ikke. Jeg oppfatta det også sånn. Wow, jeg klarer ikke i min beste mening å se det så galt som det blir beskrevet her. Lister meg stille ut av vepsebolet og håper dronningene her kan trekke pusten bittelitt og ikke stikke så hardt 🥴😂 Endret onsdag kl 08:20 av Sol2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet onsdag kl 08:19 #6196 Del Skrevet onsdag kl 08:19 Festlig å høre på at hun mener at det bare er å gå i skranken hos flyselskapet og så skal de kunne diske opp med en person med rullestol som skal hjelpe til med å få mora på flyet. Det er jo en grunn til at sånt skal bestilles på forhånd, og det har med bemanning å gjøre. Når folk ikke forstår såpass forteller det meg egentlig litt om hvilken erfaring de har fra, og forståelse av arbeidslivet. Det er ikke bare å knipse i fingrene og så skal det komme noen å bistå. Slikt må planlegges. Man har ikke personale som har masse dødtid og sitter klare og venter på at en situasjon skal oppstå som de skal steppe inn og løse på stående fot. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet onsdag kl 08:47 #6197 Del Skrevet onsdag kl 08:47 Sol2025 skrev (26 minutter siden): Wow, jeg klarer ikke i min beste mening å se det så galt som det blir beskrevet her. Lister meg stille ut av vepsebolet og håper dronningene her kan trekke pusten bittelitt og ikke stikke så hardt 🥴😂 Jeg hadde ikke filmet moren min i en sånn situasjon. Hadde du? Hvis det å legge ut en syk og dårlig mor på offentlig snap er gjort i beste mening så skjønner jeg jo at hun har så og si null kontakt med familien. For du kan jo tenke deg hva Heidis søsken synes om denne eksponeringa av sin mor gjort i beste mening. Eller døtrene, dette er deres bestemor som blir lagt ut som underholdning på snapchat. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol2025 Skrevet onsdag kl 09:03 #6198 Del Skrevet onsdag kl 09:03 (endret) garfunkel skrev (19 minutter siden): Jeg hadde ikke filmet moren min i en sånn situasjon. Hadde du? Hvis det å legge ut en syk og dårlig mor på offentlig snap er gjort i beste mening så skjønner jeg jo at hun har så og si null kontakt med familien. For du kan jo tenke deg hva Heidis søsken synes om denne eksponeringa av sin mor gjort i beste mening. Eller døtrene, dette er deres bestemor som blir lagt ut som underholdning på snapchat. Nei, jeg hadde absolutt ikke gjort slik med min mor. Men hverken du eller jeg vet hvordan H sin mor ser på dette, hun har jo vært av og på H sin Snap. Rart med det når mødrene får litt oppmerksomhet så tar det helt av, bare å se til Isabel Raad sin mor 🤣 Hjelpes🙈 Endret onsdag kl 09:07 av Sol2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet onsdag kl 09:13 #6199 Del Skrevet onsdag kl 09:13 Sol2025 skrev (8 minutter siden): Nei, jeg hadde absolutt ikke gjort slik med min mor. Men hverken du eller jeg vet hvordan H sin mor ser på dette, hun har jo vært av og på H sin Snap. Rart med det når mødrene får litt oppmerksomhet så tar det helt av, bare å se til Isabel Raad sin mor 🤣 Hjelpes🙈 Hun har ikke vært av og på Heidi sin snap. Det er Heidi som filmer henne. Og slik som igår ba ikke moren om å bli filmet. Og om hun ikke ønsket å bli filmet, hadde hun jo ikke pust til å greie å si det. Men Heidi skulle jo hjelpe. Hun måtte bare lage litt content først. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvirra Skrevet onsdag kl 09:15 #6200 Del Skrevet onsdag kl 09:15 (endret) Sol2025 skrev (13 minutter siden): Nei, jeg hadde absolutt ikke gjort slik med min mor. Men hverken du eller jeg vet hvordan H sin mor ser på dette, hun har jo vært av og på H sin Snap. Rart med det når mødrene får litt oppmerksomhet så tar det helt av, bare å til Isabel Raad sin mor 🤣 Hjelpes🙈 Hva er galt med deg? Ser du ikke at dette er et menneske som plages av filminga? Som er i en situasjon med pusteproblemer og sekunder fra ille finnende på åpen gate? Heidi kunne like gjerne stoppa ved ei trafikkulykke og sagt med babystemme: åååå, æ vart så bekymra æ no, mens hun snapper med forulykket inneklemt person. Mor kom seg ikke unna hun heller. Mor bokstavelig talt henger fremoverlent over et rekkverk, og hiver etter pusten. Heidi hiver seg over bakfra og trøkker kamera opp i ansiktet på henne, og blikket mor sender kamera er IKKE et samtykke av takknemlighet. Hva mora til IR angår er det noe helt annet at hun blir filmet - all den tid hun, mannen hun «skilte» seg fra men allikevel holder sammen med, og alle de voksne og friske barna lever i sus og dus, fartende mellom favorittlandene sine, uten å gjøre et arbeidsslag. Dette er ikke om damer som er misunnelige på «mødre som får oppmerksomhet». Dette er om anstendighet. Endret onsdag kl 09:17 av Elvirra 12 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå