Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Tenk å etterstrebe å være 40 år til siste dans.

Synes mennesker blir finere med NATURLIG aldring, jeg. Alt til sin tid. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ulltøffel skrev (3 timer siden):

Kjenner ingen 60-åringen med så ødelagt og slapp hud, ikke engang bestemora mi på snart 90 år ser så ille ut. IH gir meg motivasjon til å ta pauser fra sola når det er sommer😬

Selv skulle hun ta mer solarium, sa hun i dag. :P

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (2 timer siden):

Sprekkeferdig ansikt, men resten av kroppen forteller sannheten.

IMG_4353.png

Heidi kan ikke ha vært mye snill mot huden sin opp gjennom årene. Lukter lite bruk av solkrem og alt for mye grilling i sola 😵

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (11 timer siden):

Selv skulle hun ta mer solarium, sa hun i dag. :P

Kjøper bare en ny anti rynkekrem til halv pris, men dessverre så ser det ikke ut til å virke.... Finnes jo egne både til hals og brystet. De fleste vet jo at slik ikke virker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (6 minutter siden):

Kjøper bare en ny anti rynkekrem til halv pris, men dessverre så ser det ikke ut til å virke.... Finnes jo egne både til hals og brystet. De fleste vet jo at slik ikke virker. 

Det er ikke kremer som er resultatet på bildet, det er filter hun legger til på Snapchat, det funker ikke på hele henne. Det er ansiktet som er viktigst for Heidi virker det som, armene sier sitt🫣 Hun tar Botox og fillers, men det gjør ikke ansiktet så glatt. Jeg så en snap hun tok når hun hadde vært hos tannlegen, litt fortumlet satt hun i bilen og snappet i vei uten filter, da fikk jeg sjokk hvordan hun virkelig så ut. Synd at en dame i hennes alder ikke kan godta hvordan hun eldes😕

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer48 skrev (32 minutter siden):

Det er ikke kremer som er resultatet på bildet, det er filter hun legger til på Snapchat, det funker ikke på hele henne. Det er ansiktet som er viktigst for Heidi virker det som, armene sier sitt🫣 Hun tar Botox og fillers, men det gjør ikke ansiktet så glatt. Jeg så en snap hun tok når hun hadde vært hos tannlegen, litt fortumlet satt hun i bilen og snappet i vei uten filter, da fikk jeg sjokk hvordan hun virkelig så ut. Synd at en dame i hennes alder ikke kan godta hvordan hun eldes😕

Blir nok langermet genser på a i Syden denne gangen. Hun leser jo her og finner ut at vi har sett rynkene hennes 😮

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper lite å sprøyte ansiktet fullt av fillers og botox når resultatet gjør deg eldre enn dine år. Jeg er 3 år yngre enn IH, men ser ærlig talt minst 15 år yngre ut. Og jeg ser ut som en helt gjennomsnittlig 57-åring. Har heller ikke en eneste rynke på armene! Overdreven soling er ekstremt skadelig og aldrende for huden. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneth skrev (2 timer siden):

Blir nok langermet genser på a i Syden denne gangen. Hun leser jo her og finner ut at vi har sett rynkene hennes 😮

I dag var det langermet pluss en kommentar om at hun visste at hun omtrent kun snakket om fot/ankelen(det er også nylig kommentert her tidligere) . 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (30 minutter siden):

40 år med sol, sigg og solarium gjør sitt.

Samt noe flytende som ikke nødvendigvis er rent vann fra springen  😛 Dehydrert hud! ("litt" overdreven mening 😛 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (18 minutter siden):

Samt noe flytende som ikke nødvendigvis er rent vann fra springen  😛 Dehydrert hud! ("litt" overdreven mening 😛 )

Ja, hun har jo sagt at hun ikke er noe glad i å drikke vann.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (18 minutter siden):

Ja, hun har jo sagt at hun ikke er noe glad i å drikke vann.

💦 Viser oss vel ei drikkeflaske , og at hun har  tenkt hun må drikke mere 💧 svetter sånn på trening , belære oss følgere  om hvor viktig det da er å drikke vann…😅 ( forundrer  meg ikke om det kommer etter hun har lest her🙃)

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Heidi mye parfyme på trening?

Røyk og parfyme trigger mange lidelser/ sykdommer 🤢. Samt pekefingre, raslende lyder og skarpe stemmer. Men det kan skylapper/ solbriller og støydempende hørselsvern hjelpe på. Lukt er verre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder trææææning er det visst ikke måte på hvor mye hun tåler, skjønner jeg. Men gå-formen tror jeg det er heller så som så med (også før ankelbruddet). 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ulltøffel skrev (23 timer siden):

Kjenner ingen 60-åringen med så ødelagt og slapp hud, ikke engang bestemora mi på snart 90 år ser så ille ut. IH gir meg motivasjon til å ta pauser fra sola når det er sommer😬

Jeg er over 60 år og har helt glatte armer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor driver hun å hinker på et bein etter kurven på butikken. Fysioterapeuten sa jo at hun kunne belaste foten som normalt. Snakk om å gjøre det vanskelig og vondt for seg selv.

Synes Tom jobber mere enn før nå. Begynner han å bli lei IH🤔. Blir ikke overrasket om det blir slutt snart.

Endret av Sassya
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (10 minutter siden):

Og hvorfor driver hun å hinker på et bein etter kurven på butikken. Fysioterapeuten sa jo at hun kunne belaste foten som normalt. Snakk om å gjøre det vanskelig og vondt for seg selv.

Synes Tom jobber mere enn før nå. Begynner han å bli lei IH🤔. Blir ikke overrasket det blir slutt.

Ja, plutselig jobber han "som før"... Skulle han ikke permitteres? Hun var jo mer bekymret enn han for økonomien. Det er vel ganske synlig på ansiktsuttrykket hans at fyren er lei. Hun vil jo ikke høre på hva han sier heller. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...