ulltøffel Skrevet torsdag kl 12:03 #5861 Del Skrevet torsdag kl 12:03 La merke til det nye bildet på veggen i bakgrunnen. Er det filter IH bruker som gjorde at bildet "bølget" så fryktelig? Noen flere som la merke til det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet torsdag kl 13:40 #5862 Del Skrevet torsdag kl 13:40 ulltøffel skrev (1 time siden): La merke til det nye bildet på veggen i bakgrunnen. Er det filter IH bruker som gjorde at bildet "bølget" så fryktelig? Noen flere som la merke til det? Så det, virker som det var filteret hennes. Hørt når noen tar mobilen hennes (kjendiser) for bilde, «oj nå ble jeg pen» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet torsdag kl 18:33 #5863 Del Skrevet torsdag kl 18:33 Hjelpe meg for bæping! Det er helt utrolig hvor negativt alt er. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet torsdag kl 18:40 #5864 Del Skrevet torsdag kl 18:40 loffen skrev (6 minutter siden): Hjelpe meg for bæping! Det er helt utrolig hvor negativt alt er. Å hvorfor i alle dager har hun ikke vært ute av huset?!? Det er jo helt tullete. Fortsatt i den rosa pysjen. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet torsdag kl 19:52 #5865 Del Skrevet torsdag kl 19:52 loffen skrev (1 time siden): Hjelpe meg for bæping! Det er helt utrolig hvor negativt alt er. Dama må få perspektiv på ting snart i en alder av 60. Den sytinga idag var ikke til å holde ut. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet torsdag kl 23:49 #5866 Del Skrevet torsdag kl 23:49 • mentaliseringsevne har hun ikke. • å se seg selv utenfra og se andre innenfra. • ikke en gang Tom evner hun å se - han er luft for henne. Kun til nytte når hun trenger det. • hun ser kun sine behov og hva andre burde gjort for henne. • å gå i dialog med det mennesket er umulig. Noe hun taper på, men ikke ser selv. Da blir dagene ensom med Netflix og tårer. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 00:03 #5867 Del Skrevet i går, 00:03 Men utrulig koselig hun har så god støtte av sin mor. En gave å ha en mamma som bryr seg om sine voksne barn. Hadde jeg vært H sitt barn og hørt dette hadde jeg blir utenlig skuffet. Håper de har en far å lene seg til. Og håper de har sluppet unna generasjonstraumer fra sin mor. Slikt går i arv. Håper de bryter den lenken og stopper traumene. For sine egne barns del 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 00:11 #5868 Del Skrevet i går, 00:11 Klarte ikke se alle de snappende på Loop jeg da . Men hun kjøpte seg schtøgg rosa pysj for å ha utenpå sko/walker ? Har kastet sko men sitter fortsatt i rosa pysj innendørs ? Håper ikke hun har lenker på 🥴 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 00:23 #5869 Del Skrevet i går, 00:23 Hun må se Team Pølsa og Fighter = perspektiv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet i går, 05:23 #5870 Del Skrevet i går, 05:23 (endret) Hva da de? skrev (5 timer siden): Men utrulig koselig hun har så god støtte av sin mor. En gave å ha en mamma som bryr seg om sine voksne barn. Hadde jeg vært H sitt barn og hørt dette hadde jeg blir utenlig skuffet. Håper de har en far å lene seg til. Og håper de har sluppet unna generasjonstraumer fra sin mor. Slikt går i arv. Håper de bryter den lenken og stopper traumene. For sine egne barns del Ja, Heidi er god på å gi stikk, nå til sine døtre. Heldigvis har dem en far som er der for dem. Nå har vel heller ikke forholdet til a mamma vært helt problemfritt. Mang en gang har Heidi reist derfra i sinne over ett eller annet drama som har skjedd, og selvfølgelig har uskyldige Heidi vært den store stygge ulven og hatt all skyld. Det må nå ha vært trivelig å tilbrakt noen påskedager med mamma, bror og hans kjæreste? Og med ei søster til i nærheten, så kunne det ha blitt rene idyllen. Gamle kjerriinga på snart 60 år oppfører seg sånn!! Endret i går, 05:25 av Skogstrolle 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 06:12 #5871 Del Skrevet i går, 06:12 Hun bærer mye bitterhet. Trist for henne. Og tåler lite motstand fra andre. Da settes hun i sjakkmatt. dissosierer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 08:22 #5872 Del Skrevet i går, 08:22 Hun er direkte stygg og utakknemlig mot Tom. Hva han sier og ønsker er for henne revnende likegyldig. Han kjører henne hit og dit så hun slipper å nedverdige seg selv med å bestille pasienttransport til sykehuset. Og skulle trodd hun skulle få svar på de skumleste prøver 😳. Forresten har kinnbena vokst under denne rekonvalesensen hennes. Det er jo positivt, vil deg si. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 09:36 #5873 Del Skrevet i går, 09:36 Nå er jeg virkelig spent på resultatet av sykehusbesøket! Etter smertene og angsten å bedømme er det nok muligheter for at det kan ta tid å bli helt bra igjen. Og til syden skal ikke hun ihvertfall, hvis ikke hun kan gå morgentur! Tar jeg ikke helt feil er det vel forfengeligheten som har fått seg en knekk også, med en kropp som har forfalt litt i det siste. Det blir vel ikke samme stråleglansen i spradingen lenger kanskje, og da kan man vel like godt holde seg hjemme. Jeg lurer jo på om det er delvis derfor hun ikke har vært utenfor dør de siste ukene også jeg da. Å vise seg fram i offentligheten i en annen setting enn som diva er ikke så veldig interessant. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 09:45 #5874 Del Skrevet i går, 09:45 (endret) Hun hadde slitt om hun ble alvorlig syk som gjorde at hun virkelig hadde trengt hjelp. Fælt om hun formidler disse fordommene om å ta imot hjelp og leve med begrensninger ut real life. For det er det hun gjør. Det er helt greit at DU kan gå med krykker i syden, men ikke jeg. For JEG… Det kan fort bli et liv uten gode påfyll om en fot som leges skal legge sånne begrensninger. Ikke bare for henne, men også samboeren hennes. Igjen - dårlig mentaliseringsevne… (fikk opp et bilde - Tanya/Geeg - White Lotus) Endret i går, 09:50 av Hva sa de? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 09:48 #5875 Del Skrevet i går, 09:48 Og nå viser det seg at hun kan stå og gå på foten og det gikk helt fint! Snakker om å male fanden på veggen 🫣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 11:04 #5876 Del Skrevet i går, 11:04 Godt hun ikke er så handicapet at ikke T kan leke koffert i påsken. Så blir det vel koffert og syden 17. mai også. Praktfullt. Takk for meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 11:13 #5877 Del Skrevet i går, 11:13 Hva sa de? skrev (8 minutter siden): Godt hun ikke er så handicapet at ikke T kan leke koffert i påsken. Så blir det vel koffert og syden 17. mai også. Praktfullt. Takk for meg. 😂😂😅 Det kan jo aldri bli too much information 😃 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet i går, 14:14 #5878 Del Skrevet i går, 14:14 Blue Sky skrev (2 timer siden): 😂😂😅 Det kan jo aldri bli too much information 😃 Er jo ikke noen annen grunn til at han orker å bli.... Så jo i bilen med all klagingen hennes at fyren var lei av å høre på. Ansiktsuttrykket hans sier jo alt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 14:22 #5879 Del Skrevet i går, 14:22 Anita321 skrev (8 minutter siden): Er jo ikke noen annen grunn til at han orker å bli.... Så jo i bilen med all klagingen hennes at fyren var lei av å høre på. Ansiktsuttrykket hans sier jo alt Jeje… Det går så bra så. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet i går, 14:25 #5880 Del Skrevet i går, 14:25 (endret) Herregud for en DRAMAQUEEN!!!!!!!! At Tom orker den utakknemlige, negative og ustabile dama der skjønner jeg ikke!!!!!! Endret i går, 14:26 av baremeg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå