Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Anita321 skrev (1 time siden):

Julekalenderen sier vel hva som får han til å bli... I tillegg kan han dra bort annenhver uke (når han jobber) 

Skulle jo tro en mann heller ville hatt en dame han orket å være rundt hele tiden , kalender og sånne aktiviteter kan jo gud og hver mann drive på med . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (56 minutter siden):

Skulle jo tro en mann heller ville hatt en dame han orket å være rundt hele tiden , kalender og sånne aktiviteter kan jo gud og hver mann drive på med . 

Poenget er jo at han slipper å være  rundt henne "hele tiden". Han er jo bare hjemme 2 uker i måneden.  Nå ser det faktisk ut til å være ennå mindre. Mannfolk er "enkle", og det er jo han som kjøper kalenderen som han vil "utforske".  Når det blir "for mye", så sykler han seg en tur eller drar på hockeykamp. Det har jo vært ofte den siste tiden. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg når "hele kroppen er "lukket" out of order", at  slufsa er åpen, neejj 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter Heidi.

Alt på kroppen min henger og slenger. Men trynet er stramt og matcher ikke den skrukkete halsen. Og leppene mine sprekker snart 🤡🤡

Screenshot_20250402_134307_Instagram.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (15 timer siden):

Og nå har hun trent så iherdig, til tross for store smerter, at hun har fått overbelastning og betennelse. 

Ja, det må sies er svært trolig. Hun vrir hoften som «trening» for ankelen. Og nå er det visst 4 uker siden operasjon og 2 uker igjen. Nei, det er 5 uker, Heidi. Litt flaut at jeg har mer kontroll på livet hennes enn hun som sitter i stabilt sideleie på 7 uka. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (17 minutter siden):

Hei jeg heter Heidi.

Alt på kroppen min henger og slenger. Men trynet er stramt og matcher ikke den skrukkete halsen. Og leppene mine sprekker snart 🤡🤡

Heftig filter…🫣  Samme som Stina Bakken bruker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohmylord skrev (57 minutter siden):

Hei jeg heter Heidi.

Jeg lurer sånn på hva hun tenker... For hun leser jo her inne. Og INGENTING endres til det bedre. Det blir bare verre og verre. Trass, eller? 🤔🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (43 minutter siden):

Ja, det må sies er svært trolig. Hun vrir hoften som «trening» for ankelen. Og nå er det visst 4 uker siden operasjon og 2 uker igjen. Nei, det er 5 uker, Heidi. Litt flaut at jeg har mer kontroll på livet hennes enn hun som sitter i stabilt sideleie på 7 uka. 

Stussa litt på det der jeg også. Tenkte det må da være mere enn fire uker?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bli jo bare i dårlig humør tvert man ser snappen hennes. Makan til dårlig energi. Har allerede avfulgt henne, men nå er det rett før hun blir blokkert.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (4 timer siden):

Poenget er jo at han slipper å være  rundt henne "hele tiden". Han er jo bare hjemme 2 uker i måneden.  Nå ser det faktisk ut til å være ennå mindre. Mannfolk er "enkle", og det er jo han som kjøper kalenderen som han vil "utforske".  Når det blir "for mye", så sykler han seg en tur eller drar på hockeykamp. Det har jo vært ofte den siste tiden. 

Ja og det synes jeg er rart ! At noen vil ha et sånt forhold når det finnes så mange damer i dette samfunnet 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ikke alle menn er så «enkel» Og noen foretrekker jo å slippe å måtte rømme fra hus og kjerring og slippe alt det drama som følger med henne . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (46 minutter siden):

Man bli jo bare i dårlig humør tvert man ser snappen hennes. Makan til dårlig energi. Har allerede avfulgt henne, men nå er det rett før hun blir blokkert.

Det er jeg helt enig i, men så er det sånn at uansett hva som skjer, og hvor dritt ting er, så har instaheidi det værre med sine enkle «problemer» hvor hun er frrruuustrrert over f.eks. bestillinger i posten etc. Det å være vitne til noen som ikke kan innse at verden og livet skjer, og være sjeleglad for sitt uproblematiske liv med å være frisk tross usunn livsstil, foreldre i live, søsken, barn og barnebarn, betalte reiser og fri tilgang til alt hun vil ha av behandlinger og bla bla ju neim it. Gjør oss andre som lever i den virkelige verden så jævla «saine»

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja og det synes jeg er rart ! At noen vil ha et sånt forhold når det finnes så mange damer i dette samfunnet 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ikke alle menn er så «enkel» Og noen foretrekker jo å slippe å måtte rømme fra hus og kjerring og slippe alt det drama som følger med henne . 

Hun har vel noe godt å tilby han da som ikke alle damer kan. Jeg tenker på disse evinnelige adventskalenderne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (2 timer siden):

Hei jeg heter Heidi.

Er det noe hun kjøper på nettet og gjør selv eller er det veldig billig med 💉👄i Østersund?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneth skrev (3 timer siden):

Jeg lurer sånn på hva hun tenker... For hun leser jo her inne. Og INGENTING endres til det bedre. Det blir bare verre og verre. Trass, eller? 🤔🙈

Fordi IH forstår at det dere ytrer her er deres meninger, ikke hennes fakta.

Om jeg sier du er en dust. Jeg og en gjeng sier det hver dag, du er en stor dust. Det betyr jo ikke at du synes det om deg selv. Mest sannsynlig så har du ditt egen syn på akkurat den saken selv om vi begrunner godt med hvorfor vi synes du er en dust. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (2 timer siden):

Er det noe hun kjøper på nettet og gjør selv eller er det veldig billig med 💉👄i Østersund?

Ja det kan man jo lure på 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elvirra skrev (10 minutter siden):

Og Tommemann sykler og sykler og sykler. 

Kan bare tenke meg temperaturen der hjemme 🥶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...