Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

LenaBAL skrev (20 minutter siden):

Når hun skriver , « har jeg presset meg til det ytterste …»…… MÅ le! Presset deg til det ytterste med å skyve alle fra deg med ekstremt egoistisk og fæl oppførsel,  ja det er du god på!!! Og det er det eneste!!

«Jeg presse meg» er ikke lett å skrive norsk når du ikke kan klippe og lime. 
så øvelsene hennes i helgen, hun leet storetotten fremover til jubelrop fra Tom. Vet ikke helt om det kvalifiserer til å presse seg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Ja det kan du si ! Er sjokkert over at folk jeg kjenner pisser henne oppover ryggen 😫

Samme her...Skilsmissegrunn 😅🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Tom forlater galskapen, er hun plutselig helt alene. Det er noe å tenke over, og reflektere over hvordan det kan ende sånn. Å kaste rundt seg med giftig oppførsel i hensikt å skape dårlig samvittighet for de nærmeste er kanskje det aller verste. I tillegg til dette påtatte stakkarslige. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Om Tom forlater galskapen, er hun plutselig helt alene. Det er noe å tenke over, og reflektere over hvordan det kan ende sånn. Å kaste rundt seg med giftig oppførsel i hensikt å skape dårlig samvittighet for de nærmeste er kanskje det aller verste. I tillegg til dette påtatte stakkarslige. 

Men det kommer jo ikke Tom til å gjøre har vi vel skjønt .Selv om jeg med min beste vilje overhodet ikke forstår at noen finner seg i å bli behandlet så bedritent som han gjør . Men men hans valg . Og hun er jo ikke åpen for hverken forandring eller tips og råd og kommer tydeligvis aldri til å skjønne at det er hun som er problemet og ikke alle andre . Så da ruller jo ikke snøballen heller . Helt tragisk at et menneske på hennes alder er så hinsides blottet for selvinnsikt og sunn fornuft . Og disse instafølgerne heller jo rein bensin på egotrippbålet hennes 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (50 minutter siden):

Men det kommer jo ikke Tom til å gjøre har vi vel skjønt .Selv om jeg med min beste vilje overhodet ikke forstår at noen finner seg i å bli behandlet så bedritent som han gjør . Men men hans valg . Og hun er jo ikke åpen for hverken forandring eller tips og råd og kommer tydeligvis aldri til å skjønne at det er hun som er problemet og ikke alle andre . Så da ruller jo ikke snøballen heller . Helt tragisk at et menneske på hennes alder er så hinsides blottet for selvinnsikt og sunn fornuft . Og disse instafølgerne heller jo rein bensin på egotrippbålet hennes 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det har tatt av litt på instaen hennes nå. De er i nesegrus beundring for narsissismen hennes. Jo mer hun skjeller ut de rundt henne jo flottere og sterkere er hun. Damene tar helt av nå, hun må jo nå ut til en helt spesiell gruppe damer.  Blir eg litt redd for samfunnet, har de alltid vært der?IMG_3251.thumb.jpeg.5d38ad15d7fda50ce1d85efe6e33ac62.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (12 minutter siden):

Det har tatt av litt på instaen hennes nå. De er i nesegrus beundring for narsissismen hennes. Jo mer hun skjeller ut de rundt henne jo flottere og sterkere er hun. Damene tar helt av nå, hun må jo nå ut til en helt spesiell gruppe damer.  Blir eg litt redd for samfunnet, har de alltid vært der?IMG_3251.thumb.jpeg.5d38ad15d7fda50ce1d85efe6e33ac62.jpeg

Mye folk i dette samfunnet eg e redd 🙈😂😫 Tror ikke alle tålte vaksinen eller noe i den dur . Men dette tar jo kaken da når folk skriver sånt . Er de samme type selv ? Narsissister uten selvinnsikt og sitter midt i en offerrolle mon tro 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Mye folk i dette samfunnet eg e redd 🙈😂😫 Tror ikke alle tålte vaksinen eller noe i den dur . Men dette tar jo kaken da når folk skriver sånt . Er de samme type selv ? Narsissister uten selvinnsikt og sitter midt i en offerrolle mon tro 🤷🏼‍♀️

Vil tro det. Lever trygda livet i sus og dus. Ikke for å disse trygda, de som virkelig er syke. Men mange godt voksne damer skulle prøvd arbeidslivet, i den fangjengen der, eller i det minste forhørt seg i samfunnet, hvor mange det er som virkelig opplever livets skyggeside, og ut fra det, vært fornøyd og ikke bare dreiet rundt sin egen selvopptatthet. 

Endret av Saywhat
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (14 timer siden):

Vil tro det. Lever trygda livet i sus og dus. Ikke for å disse trygda, de som virkelig er syke. Men mange godt voksne damer skulle prøvd arbeidslivet, i den fangjengen der, eller i det minste forhørt seg i samfunnet, hvor mange det er som virkelig opplever livets skyggeside, og ut fra det, vært fornøyd og ikke bare dreiet rundt sin egen selvopptatthet. 

Lurer på hvor de fikk uttrykket « She is a KAREN» …… kanskje vi heller skal si «Hun er en Heidi»!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forståelse for at Heidi nå er «nede i kjelleren», for å sitte i sofaen i ukesvis kan drive noen og enhver til vanvidd. MEN, hvorfor lirker hun ikke av seg den rose eller lyseblå pysjen, får på seg vanlige klær og kommer seg litt ut? I det minste når Tom er hjemme burde det være mulig! Dra på litt shopping, (jeg hadde sørenmeg lånt en rullestol fra hjelpemiddelsentralen om nødvendig), gått på cafe, besøkt noen, tatt en biltur…… you name it, som damen ville sagt. Å sette seg til i koseklær i uke etter uke blir i tyngste laget å takle. Litt måtte hun da kunne greie å komme seg rundt på krykker også, så god teknikk som hun har.

• Liker 7
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Jeg har forståelse for at Heidi nå er «nede i kjelleren», for å sitte i sofaen i ukesvis kan drive noen og enhver til vanvidd. MEN, hvorfor lirker hun ikke av seg den rose eller lyseblå pysjen, får på seg vanlige klær og kommer seg litt ut? I det minste når Tom er hjemme burde det være mulig! Dra på litt shopping, (jeg hadde sørenmeg lånt en rullestol fra hjelpemiddelsentralen om nødvendig), gått på cafe, besøkt noen, tatt en biltur…… you name it, som damen ville sagt. Å sette seg til i koseklær i uke etter uke blir i tyngste laget å takle. Litt måtte hun da kunne greie å komme seg rundt på krykker også, så god teknikk som hun har.

Rullator hun som vil være mye yngre enn hun er?Så lavt synker hun ikke....Hun er jo veldig forfengelig, så det må du ikke tro. Forfengelig er hennes egne ord, altså. Derfor kan hun bare sitte der og klage. Tom gleder seg nok ikke til helgen 🤣, men han valgte jo selv å ta henne tilbake.  Kan ikke være så mange grunnene til det.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (Akkurat nå):

Rullator hun som vil være mye yngre enn hun er?Så lavt synker hun ikke....Hun er jo veldig forfengelig, så det må du ikke tro. Forfengelig er hennes egne ord, altså. Derfor kan hun bare sitte der og klage. Tom gleder seg nok ikke til helgen 🤣, men han valgte jo selv å ta henne tilbake.  Kan ikke være så mange grunnene til det.. 

Jeg skrev ikke rullator men rullestol. Hun kan vel ikke bruke rullator når hun ikke kan trå på beinet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (4 timer siden):

Tror de fleste kjøpesenter har rullestoler til utlån. Så det har jo vært supert for IH og fått en liten luftetur på Sirkus eller City Lade av Tom. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese gjennom mld her men legger ikke Heidi ut snaps mer? Har ikke sett hun på Snap på sikkert 2-3 uker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Princess_81 skrev (36 minutter siden):

Jeg orker ikke å lese gjennom mld her men legger ikke Heidi ut snaps mer? Har ikke sett hun på Snap på sikkert 2-3 uker 

Ikke snappet siden før sin bursdag, den hun tydeligvis feiret alene da Tom var på jobb 🥳 Kun ett innlegg på insta ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Jeg skrev ikke rullator men rullestol. Hun kan vel ikke bruke rullator når hun ikke kan trå på beinet.

Spiller ingen rolle. Hun vil ikke ta i mot noe som helst. Bedre å sitte inne å klage og synes synd på seg selv.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekt ankel & knekt psyke, dette vil ta tid ( hun kommer til å sykemelde dette bruddet lengre enn lege & fysio finner naturlig )  😕 "men" ankel friskmeldes  nok raskere enn den vedvarende frynsete psyken. Tom drar fra jobb - til en enda mer krevende jobb, der "alle" roller innen helse  skal dekkes 😛Som man reder sin seng ligger man 😕  

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anita321 skrev (3 timer siden):

Spiller ingen rolle. Hun vil ikke ta i mot noe som helst. Bedre å sitte inne å klage og synes synd på seg selv.

Ja, det er det som sørger for masse likes og kommentarer. Damene bare elsker selvopptattheten hennes.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om hun nå har brukt tiden på å reflektere over livet sitt og funnet ut at de som virkelig betyr noe for henne er barn og barnebarn og ikke beundrerne på internett. Og at hun rettet fokus mot dem og eventuelle andre nære, gav ny næring til de forholdene isteden for å mate sitt eget ego og fremmede mennesker på some. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (34 minutter siden):

Tenk om hun nå har brukt tiden på å reflektere over livet sitt og funnet ut at de som virkelig betyr noe for henne er barn og barnebarn og ikke beundrerne på internett. Og at hun rettet fokus mot dem og eventuelle andre nære, gav ny næring til de forholdene isteden for å mate sitt eget ego og fremmede mennesker på some. 

Føler du det er noen grunn for å tro /håpe på det ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Føler du det er noen grunn for å tro /håpe på det ?

Det at hun har en periode nå hvor hun ikke poster kan jo være et sunnhetstegn, men ut i fra det siste innlegget på Insta skjønner jeg jo at ingen ting er forandret. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...