JojoMoyes Skrevet 24. mars #5781 Del Skrevet 24. mars Saywhat skrev (På 24.3.2025 den 20.32): Så du hvor sur hun var før hun skjønte at han filmet henne, også falsk latter Ekspander Hun er veldig lett å lese ja . Var dårlig skjult det surtrynet …. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvirra Skrevet 25. mars #5782 Del Skrevet 25. mars JojoMoyes skrev (På 24.3.2025 den 21.32): Hun er veldig lett å lese ja . Var dårlig skjult det surtrynet …. Ekspander Det hender jo Tom er litt iddiot også, så om depressoen har slått henne ned, er det fort gjort å miste humøret. Stakkars Heidi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 25. mars #5783 Del Skrevet 25. mars Elvirra skrev (På 25.3.2025 den 19.10): Det hender jo Tom er litt iddiot også, så om depressoen har slått henne ned, er det fort gjort å miste humøret. Stakkars Heidi. Ekspander Synes ikke mye synd på henne ! Sånn som hun vanligvis dytter tlf og snappen sin oppi trynet på han så kunne hun vel fake it til ju make it og latt han få den lille gleden med å ønske folk god helg . Godt for henne å kjenne på følelsen av å bli tvangs snappet hun og . Tror ikke hun lider noen nød der hjemme akkurat . På tide å skjønne at hun har knekt foten ikke hele kroppen ! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet 25. mars #5784 Del Skrevet 25. mars Lurer på hvor lang tid det går før vi får snørr & tårer og hiksting over alle de hundrevis av følgere som har skrevet til henne og sendt blomster og vært drit bekymra og ju neim it. Skal vi gi det 24 timer til, eller hva? Jeg er ikke helt inne i hvor lenge disse kunstpausene pleier å vare? 🤔 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. mars #5785 Del Skrevet 25. mars Anneth skrev (På 25.3.2025 den 21.28): Lurer på hvor lang tid det går før vi får snørr & tårer og hiksting over alle de hundrevis av følgere som har skrevet til henne og sendt blomster og vært drit bekymra og ju neim it. Skal vi gi det 24 timer til, eller hva? Jeg er ikke helt inne i hvor lenge disse kunstpausene pleier å vare? 🤔 Ekspander Stygt å le, men føler denne👆 oppsummerer de to minuttene jeg ser av henne pr uke😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 25. mars #5786 Del Skrevet 25. mars Hun har nok drukna seg selv i selvmedlidenhet! Men våkner nok til liv igjen snart😅 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 25. mars #5787 Del Skrevet 25. mars Anneth skrev (På 25.3.2025 den 21.28): Lurer på hvor lang tid det går før vi får snørr & tårer og hiksting over alle de hundrevis av følgere som har skrevet til henne og sendt blomster og vært drit bekymra og ju neim it. Skal vi gi det 24 timer til, eller hva? Jeg er ikke helt inne i hvor lenge disse kunstpausene pleier å vare? 🤔 Ekspander De varer som regel 14 dager, om det er fixing av utseende eller «litt press» på tilbakemelding fra fansen. Kanskje hun har kjærlighetssorg? over en elsker som har «slått opp» ref sangen på Instagram. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 25. mars #5788 Del Skrevet 25. mars Saywhat skrev (På 25.3.2025 den 21.56): De varer som regel 14 dager, om det er fixing av utseende eller «litt press» på tilbakemelding fra fansen. Kanskje hun har kjærlighetssorg? over en elsker som har «slått opp» ref sangen på Instagram. Ekspander Den siste tida har vært tung for henne. Ikke bare uteble besøk og meldinger fra nærmeste familie på sykehuset, men hun hørte heller ikke noe når hun kom hjem. Attpåtil måtte hun feire sin bursdag i ensomhet, da Tom var på jobb og heller ingen andre tok seg tid til å gi henne den oppmerksomheten hun fortjente på sin bursdag. Dette har vært tøft for henne og veldig traumatisk! Heldigvis har hun sine følgere på SnapChat og Instagram som sender meldinger og blomster til henne! Og ja, det er tragisk at ikke en gang de nærmeste stiller opp for henne, men det har vel sin forklaring det også! Egentlig ganske rart at Tom ikke bestiller ei hotellhelg til dem begge bare å komme seg bort litt. Østersund er jo en favoritt, og foten blir vel bedre dag for dag. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 26. mars #5789 Del Skrevet 26. mars Skogstrolle skrev (På 25.3.2025 den 22.11): Den siste tida har vært tung for henne. Ikke bare uteble besøk og meldinger fra nærmeste familie på sykehuset, men hun hørte heller ikke noe når hun kom hjem. Attpåtil måtte hun feire sin bursdag i ensomhet, da Tom var på jobb og heller ingen andre tok seg tid til å gi henne den oppmerksomheten hun fortjente på sin bursdag. Dette har vært tøft for henne og veldig traumatisk! Heldigvis har hun sine følgere på SnapChat og Instagram som sender meldinger og blomster til henne! Og ja, det er tragisk at ikke en gang de nærmeste stiller opp for henne, men det har vel sin forklaring det også! Egentlig ganske rart at Tom ikke bestiller ei hotellhelg til dem begge bare å komme seg bort litt. Østersund er jo en favoritt, og foten blir vel bedre dag for dag. Ekspander Ja når ingen av de nærmeste som hun kaller de besøker henne på sykehuset, og bursdagen alene , da er det kanskje på tide å se litt på seg selv og egen oppførsel, og hoppe ut av offerrollen! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 26. mars #5790 Del Skrevet 26. mars Skogstrolle skrev (På 25.3.2025 den 22.11): Den siste tida har vært tung for henne. Ikke bare uteble besøk og meldinger fra nærmeste familie på sykehuset, men hun hørte heller ikke noe når hun kom hjem. Attpåtil måtte hun feire sin bursdag i ensomhet, da Tom var på jobb og heller ingen andre tok seg tid til å gi henne den oppmerksomheten hun fortjente på sin bursdag. Dette har vært tøft for henne og veldig traumatisk! Heldigvis har hun sine følgere på SnapChat og Instagram som sender meldinger og blomster til henne! Og ja, det er tragisk at ikke en gang de nærmeste stiller opp for henne, men det har vel sin forklaring det også! Egentlig ganske rart at Tom ikke bestiller ei hotellhelg til dem begge bare å komme seg bort litt. Østersund er jo en favoritt, og foten blir vel bedre dag for dag. Ekspander Og Heidis egne ord 🥰 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. mars #5791 Del Skrevet 26. mars Altså enda mer offer ! Jeg tror Tom sjøl har forstått henne ihjel for lenge siden , hun er meget krevende og gnålete og kravstor . De nærmeste har hun jo fått grei melding av og valgt de bort . Man må ikke være inne på sofaen pga et beinbrudd . Jeg tror hun har veldig lav smerteterskel og dette er en unnskyldning for sofaliv som vi jo vet hun elsker . Og enda mere sole seg i offerrollen og sanke sympati . Jeg så i går senest et på trening med gips til kneet , jeg selv er på trening så fort det lar seg gjøre om noe har vært operert eller skadet . Dette er et friveligg latmannsliv og overdramatisert til de grader . Fy fa.. hun er 60 år og oppfører seg som 13 . 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet 26. mars #5792 Del Skrevet 26. mars Disse "valpene" hennes på Instagram kan UMULIG følge henne på Snap!? De logrer, sleiker og peser for henne. Klapper medhårs. Why?🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. mars #5793 Del Skrevet 26. mars Anneth skrev (På 26.3.2025 den 13.28): Disse "valpene" hennes på Instagram kan UMULIG følge henne på Snap!? De logrer, sleiker og peser for henne. Klapper medhårs. Why?🙄 Ekspander Ja det kan du si ! Er sjokkert over at folk jeg kjenner pisser henne oppover ryggen 😫 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 26. mars #5794 Del Skrevet 26. mars JojoMoyes skrev (På 26.3.2025 den 13.39): Ja det kan du si ! Er sjokkert over at folk jeg kjenner pisser henne oppover ryggen 😫 Ekspander Alt for å innynde seg, og å få en kommentar fra henne ❤️ Hun hadde trengt mer forståelse, omsorg og støtte fra dem rundt seg, skriver hun. Og det er et stort spark til hennes nærmeste. Håper bare at ingen av hennes uvitende følgere slenger ut dette til hennes nærmeste 🙃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. mars #5795 Del Skrevet 26. mars "Innviduelt"...? 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. mars #5796 Del Skrevet 26. mars Million skrev (På 26.3.2025 den 13.56): "Innviduelt"...? 😆 Ekspander 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. mars #5797 Del Skrevet 26. mars (endret) Blue Sky skrev (På 26.3.2025 den 14.04): 🫣 Ekspander Ikonet du forsøkte å poste ble borte, forvandlet til en firkant bare? Eller? Endret 26. mars av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. mars #5798 Del Skrevet 26. mars Million skrev (På 26.3.2025 den 14.05): Ikonet du forsøkte å poste ble borte, forvandlet til en firkant bare? Eller? Ekspander Det var et ansikt med hendene foran øynene. Jeg gir meg ende over av ordfeil og grammatikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 26. mars #5799 Del Skrevet 26. mars JojoMoyes skrev (På 26.3.2025 den 13.09): Altså enda mer offer ! Jeg tror Tom sjøl har forstått henne ihjel for lenge siden , hun er meget krevende og gnålete og kravstor . De nærmeste har hun jo fått grei melding av og valgt de bort . Man må ikke være inne på sofaen pga et beinbrudd . Jeg tror hun har veldig lav smerteterskel og dette er en unnskyldning for sofaliv som vi jo vet hun elsker . Og enda mere sole seg i offerrollen og sanke sympati . Jeg så i går senest et på trening med gips til kneet , jeg selv er på trening så fort det lar seg gjøre om noe har vært operert eller skadet . Dette er et friveligg latmannsliv og overdramatisert til de grader . Fy fa.. hun er 60 år og oppfører seg som 13 . 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Ekspander Når hun skriver , « har jeg presset meg til det ytterste …»…… MÅ le! Presset deg til det ytterste med å skyve alle fra deg med ekstremt egoistisk og fæl oppførsel, ja det er du god på!!! Og det er det eneste!! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 26. mars #5800 Del Skrevet 26. mars (endret) Anneth skrev (På 25.3.2025 den 21.28): Lurer på hvor lang tid det går før vi får snørr & tårer og hiksting over alle de hundrevis av følgere som har skrevet til henne og sendt blomster og vært drit bekymra og ju neim it. Skal vi gi det 24 timer til, eller hva? Jeg er ikke helt inne i hvor lenge disse kunstpausene pleier å vare? 🤔 Ekspander Så mange har etterlyst henne skriver hun….tror ikke det. Men må jo ta pysjen ned på skulderen da for at mr mister skal bli fornøyd…. Veldig naturlig det ja……at pysjen viser naken skulder liksom …. 🤢 Endret 26. mars av LenaBAL 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå